Ritsuke 6.262 Geplaatst: 15 oktober 2011 Geplaatst: 15 oktober 2011 Vét, waar hebt ge die geconfigureerd? http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/3series/sedan/2011/showroom/design/visualizer.html [ATTACH=CONFIG]276[/ATTACH] Quote
Maxime S 2.859 Geplaatst: 15 oktober 2011 Geplaatst: 15 oktober 2011 ok, 6 in lijns zijn lekker, maar zou je écht zo een motor kopen als daily... we zijn toch allemaal 20d rijders allez, op ik na dan :wink: Ik zweer bij 6 cilinders! En daarbij, als ze die nieuwe BIV-regel gaan invoeren (al ben ik wel vierkant tegen!), dan zie ik niet in waarom je nog 4 cilinder diesels zou overwegen. Quote
Ritsuke 6.262 Geplaatst: 15 oktober 2011 Geplaatst: 15 oktober 2011 Ik zweer bij 6 cilinders! En daarbij, als ze die nieuwe BIV-regel gaan invoeren (al ben ik wel vierkant tegen!), dan zie ik niet in waarom je nog 4 cilinder diesels zou overwegen. Eerst wel eens kijken wat het verschil in verzekering bedraagt. Quote
iRicky 299 Geplaatst: 15 oktober 2011 Geplaatst: 15 oktober 2011 Knappe evolutie. Voor mij toch nog altijd DE BMW! Wel twijfel ik nog een beetje over het interieur. Quote
msxx 7.865 Geplaatst: 15 oktober 2011 Geplaatst: 15 oktober 2011 Een jaartje wachten tot de kinderziektes eruit zijn.. En dan bestellen. Ondertussen duimen dan de koers GBP = Euro wordt 8) De ruimte achterin schijnt met 5 centimeter toegenomen te zijn... dat was wat mij betreft het grootste kritiekpunt. Het gewicht nog lager, het interieur niet meer zo dertien in een dozijn en het uiterlijk van een 5 maar dan sierlijker. Kan niet beter wat mij betreft. Quote
Speedhunter 4.891 Geplaatst: 15 oktober 2011 Geplaatst: 15 oktober 2011 Wie nu nog durft stellen dat enkel Audi dezelfde designtaal hanteert moet dringend eens een oogarts raadplegen. ook waar.al vind ik deze desingtaal van bmw wel een pak leuker ogen dan die van audi. Ik ga doodgeschoten worden maar met de nieuwe 3-serie gaat BMW toch wel de Audi richting uit vind ik. De voorkant is prachtig, het interieur wacht ik mee af maar die achterkant is toch een regelrechte kopie van de 5? Versta me niet verkeerd, de neus is ongelooflijk knap (en verschillend) maar het komt over alsof ze geen zin meer hadden om de achterkant te stylen. Tjah ze hebben gezien bij Audi dat het publiek dit wel kan waarderen. De verkoopcijfers en de jaarlijkse groei die Audi ieder jaar meemaakt zullen een bron van inspiratie geweest zijn. En daarin geef ik ze geen ongelijk. Dankzij dit conservatieve(re) design kan ik terug veel bmw modellen smaken terwijl die Bangle producties me eerder een maagzweer opleverde. Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 16 oktober 2011 Geplaatst: 16 oktober 2011 Ik zweer bij 6 cilinders! En daarbij, als ze die nieuwe BIV-regel gaan invoeren (al ben ik wel vierkant tegen!), dan zie ik niet in waarom je nog 4 cilinder diesels zou overwegen. 325d was nog betaalbaar bij de E90 maar dat wordt nu ook een biturbo 2.0d, 330d gaat direct €€€€ kosten en daar nog je opties bij... neenee, kzal al blij zijn als ik mij een 318d of 320d zal kunnen veroorloven Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 16 oktober 2011 Geplaatst: 16 oktober 2011 wtf is dat achter die niertjes.. zo lelijk Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 16 oktober 2011 Geplaatst: 16 oktober 2011 het stuur irl, ik vind het nog best lekker, back to E46 Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 16 oktober 2011 Geplaatst: 16 oktober 2011 en interieurcombo's met de Lines Quote
Ken 3.441 Geplaatst: 16 oktober 2011 Geplaatst: 16 oktober 2011 Wat een beest! Vind 'm echt super knap! Quote
iRicky 299 Geplaatst: 16 oktober 2011 Geplaatst: 16 oktober 2011 Ik ga doodgeschoten worden maar met de nieuwe 3-serie gaat BMW toch wel de Audi richting uit vind ik. De voorkant is prachtig, het interieur wacht ik mee af maar die achterkant is toch een regelrechte kopie van de 5? Versta me niet verkeerd, de neus is ongelooflijk knap (en verschillend) maar het komt over alsof ze geen zin meer hadden om de achterkant te stylen. Klopt deels vind ik. De achterkant heeft idd veel weg van de 5-serie, maar de vergelijking met Audi is imo niet gepast. Bij Audi lijkt de A4 op de A5 (sportback/ cabrio), A6, A8 en in de toekomst ook op de A3. Dat is bij BMW gelukkig nog niet het geval. Tevens kan ik BMW geen ongelijk geven. Je ziet de nieuwe 5 ontzettend veel op de weg (10x zoveel als de nieuwe E-klasse terwijl hij later op de markt is gekomen). De 5 is dus een regelrecht succes en BMW kopieert nu dus de successtory naar haar andere volume-model. Slim in mijn ogen: je geeft je klanten wat ze willen! Ik moet wel eerlijk toegeven dat het feit dat er zoveel 5-series rondrijden ons soms een beetje weerhoudt om er eentje te kopen, zeker gezien het feit dat wij toch een redelijk uitgeruste willen en er voor dat geld ook iets exclusievers te koop zal zijn (Mercedes is overigens nog steeds niet verkocht :evil:). E-klasse moet nu verkocht worden alvorens mijn ouders naar hun winteradres gaan.....! Enfin, off topic Quote
Timo 16.104 Geplaatst: 16 oktober 2011 Geplaatst: 16 oktober 2011 Het kan misschien wel slim zijn om de 5 te kopiëren maar de mensen met eentje gaan natuurlijk niet blij zijn. Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 16 oktober 2011 Geplaatst: 16 oktober 2011 het verschil met de 5 is toch immens? andere lichten, andere bumperdesign, niet zo'n scherpe neus... de achterkant gaat er idd wat naartoe maar de voorkant toch totaal niet? Quote
CMon 503 Geplaatst: 16 oktober 2011 Geplaatst: 16 oktober 2011 Idd, ik zie ook weinig gelijkenis met de 5 reeks. Enkel de achterlichten hebben dezelfde stijl maar dat is een typisch BMW-achterlicht. Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 16 oktober 2011 Geplaatst: 16 oktober 2011 en wat voor een achterkant vs Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 16 oktober 2011 Geplaatst: 16 oktober 2011 wtf, een off-indicator op de toerenteller van de 320d? zo hij zo stil zijn langs binnen? en temperatuurmeter van de olie Quote
charles 10 Geplaatst: 16 oktober 2011 Geplaatst: 16 oktober 2011 Enkel de lichten zijn verschillend, verder identiek. Wat BMW voorheeft op Audi is dat het formaatverschil 3-5 zodanig groot is dat je ze toch zelden vewart. het verschil met de 5 is toch immens?andere lichten, andere bumperdesign, niet zo'n scherpe neus... de achterkant gaat er idd wat naartoe maar de voorkant toch totaal niet? Quote
Sjoerie 399 Geplaatst: 16 oktober 2011 Geplaatst: 16 oktober 2011 de achterkant gaat er idd wat naartoe maar de voorkant toch totaal niet? Je bedoelt dat de voorkant hét verschil is. Ben geen fan van dat nieuwe front, misschien wennen. Voor mijn part doet BMW hier een Auditje: achterkant 5, klassieke BMW-zijkant, 'nieuw' front en interieur van een eend.... Op zich is dat niet slecht, maar ik zie toch 100x liever een BMW 5. Doch mocht dit een Audi-topic zijn geweest, de paarden zouden nogal steigeren. Toch benieuwd naar de touring. Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 16 oktober 2011 Geplaatst: 16 oktober 2011 en temperatuurmeter van de olie Eindelijk! BMW:inlove: Quote
Ritsuke 6.262 Geplaatst: 16 oktober 2011 Geplaatst: 16 oktober 2011 wtf, een off-indicator op de toerenteller van de 320d? zo hij zo stil zijn langs binnen? en temperatuurmeter van de olie Is dat niet voor zo'n Start/Stop systeem. Wanneer je voor de lichten staat en je motor is uit zal deze "Ready" tonen om aan te tonen dat het Start/Stop systeem actief is, wanneer je motor volledig uit is zal deze op "OFF" staan. Alé, denk ik! Quote
kwiekie 3.021 Geplaatst: 16 oktober 2011 Geplaatst: 16 oktober 2011 Zo graag aub! Estoril Blau II, met M-pack. Allooooooooo Ik ga doodgeschoten worden maar met de nieuwe 3-serie gaat BMW toch wel de Audi richting uit vind ik. De voorkant is prachtig, het interieur wacht ik mee af maar die achterkant is toch een regelrechte kopie van de 5? Versta me niet verkeerd, de neus is ongelooflijk knap (en verschillend) maar het komt over alsof ze geen zin meer hadden om de achterkant te stylen. Ik vind het ook jammer dat de achterkant niet wat meer eigenheid heeft meegekregen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.