Ga naar inhoud

BMW 3-reeks F30 (2012)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

toere is zijn wilde haren mss letterlijk al wel verloren, maar figuurlijk nog niet:D

Geplaatst:

Hier ook zware twijfels tussen een 1 coupé en een nieuwe 3... en hoe meer beelden ik zie van de 3 hoe meer dat de achterstand op een voorsprong begint te lijken...

Geplaatst:

Hier alleen twijfels over de motorisatie, line en kleur. De opties daar ben ik al wel uit.

Nu nog de ratio die zegt dat een nieuw model even moet 'rijpen' voordat de kinderziektes eruit zijn. Best dus 2 jaar wachten ..

Geplaatst:

hoe lang zou het nog duren voor de xDrive?

Geplaatst:
hoe lang zou het nog duren voor de xDrive?

In de loop van 2013 denk ik.

Geplaatst:
59.000€ BTWin

Bijna 2,4 miljoen oude frankskes voor een middenklasser... Goe zot. :doh:

Geplaatst:

Wel een 335i he , ken er die zoveel uitgeven voor een 520d

Geplaatst:

Als ik dat geld had uit te geven aan een auto zou ik het nochtans ook aan zoiets hangen hoor, niet te groot (maar groot genoeg voor eens wat mee te nemen), niet te klein (maar klein genoeg om wendbaar en relatief licht te zijn), opties van een grote, een heerlijke motor (volgens mij is er niet veel voor dat geld en die uitrusting dat zo snel is),... Je kunt het ook aan een 5 hangen maar dan heb je een loggere auto (waarvan je de ruimte misschien niet nodig hebt?), met minder uitrusting en waarschijnlijk ook een mindere motor.

Geplaatst:
Wel een 335i he , ken er die zoveel uitgeven voor een 520d

Ja, maar dat heeft uiteindelijk niets te maken met de motor die erin ligt.

De BMW 3-reeks is en blijft een middenklasser (D-segment), zowel een 316i als een 335i. :D

Een 5-reeks is de hogere middenklasse (E-segment).

Geplaatst:

Als je de ruimte van een 5 niet nodig hebt kan je toch gerust investeren in een veel wendbaardere 3 met potente motor?

Geplaatst:
Als je de ruimte van een 5 niet nodig hebt kan je toch gerust investeren in een veel wendbaardere 3 met potente motor?

²²²²²

Geplaatst:

Volledig akkoord.

Geplaatst:
Toere heeft smaak. :)

Neen, Toere wil niet wachten tot september. :)

Geplaatst:
Ja, maar dat heeft uiteindelijk niets te maken met de motor die erin ligt.

De BMW 3-reeks is en blijft een middenklasser (D-segment), zowel een 316i als een 335i. :D

Een 5-reeks is de hogere middenklasse (E-segment).

En als je naar maatvoering kijkt:

3 = C Segment

5 = D segment

Ze zijn allebei alleen wat te luxe en te duur om in die klasse te verblijven

Voor de rest: ik ben benieuwd waar Toere met zijn hond naartoe gaat met een 3 serie berline?

Geplaatst:

Weet iemand al wat een 316d zal kosten? Ik neem aan dat je deze kan bestellen vanaf maart 2012?

Geplaatst:

Mij hebben ze altijd geleerd dat investeren in een stuk metaal een zeer slechte investering is, zeker als er andere gelijkaardige stukken metaal voor de helft van de prijs te krijgen zijn.

Volledig akkoord.

Ja ja, kom dat nog eens zeggen als je hem zelf moet betalen.

Geplaatst:
Mij hebben ze altijd geleerd dat investeren in een stuk metaal een zeer slechte investering is, zeker als er andere gelijkaardige stukken metaal voor de helft van de prijs te krijgen zijn.

Ik zal me anders uitdrukken, als je de ruimte van een 5 niet nodig hebt kan je het geld evengoed STEKEN in een wendbaardere 3 met potente motor.

Geplaatst:
Ja ja, kom dat nog eens zeggen als je hem zelf moet betalen.

LOL, dat zegt hij tegen iemand die juist gedowngrade is van een 740d naar een 530dxdrive

Geplaatst:
Neen, Toere wil niet wachten tot september. :)

V oila !

Wil er volgende zomer een deftige roadtrip mee doen!!!

Geplaatst:

Voor de rest: ik ben benieuwd waar Toere met zijn hond naartoe gaat met een 3 serie berline?

Die lopen al mooi mee naast de auto!

Geplaatst:
LOL, dat zegt hij tegen iemand die juist gedowngrade is van een 740d naar een 530dxdrive

En die ook nog een E93 M3 in de garage staan heeft :lol:

Geplaatst:
En die ook nog een E93 M3 in de garage staan heeft :lol:

Over de R26R zwijgen we in alle toonaarden!

Geplaatst:

Da's helemaal waar.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in