m0rph 52 Geplaatst: 30 december 2011 Geplaatst: 30 december 2011 Wou dit ook al antwoorden:) Awel, ik was eerst, neh! Heb ik al verteld dat er een rode 335i berline zal staan op het salon met zwarte 20" velgen? Ja hoor. Voor jou dacht ik wel aan 23" spinners met diamantjes die oplichten bij je roze neon lampkes.. Quote
toere 17.054 Geplaatst: 30 december 2011 Geplaatst: 30 december 2011 Ja hoor. Voor jou dacht ik wel aan 23" spinners met diamantjes die oplichten bij je roze neon lampkes.. Link aub !!! Quote
toere 17.054 Geplaatst: 30 december 2011 Geplaatst: 30 december 2011 Wil je dit eens shoppen op een F30 ? Quote
MMVV 280 Geplaatst: 30 december 2011 Geplaatst: 30 december 2011 Dinsdag krijg ik een 5-reeks mee om de 8-traps automaat te testen. Heb nu 2 offertes voor een F30, één manueel en één met automaat...twijfel...Maar de automaat neemt direct een serieuze hap uit het budget natuurlijk... Quote
toere 17.054 Geplaatst: 31 december 2011 Geplaatst: 31 december 2011 Dinsdag krijg ik een 5-reeks mee om de 8-traps automaat te testen.Heb nu 2 offertes voor een F30, één manueel en één met automaat...twijfel...Maar de automaat neemt direct een serieuze hap uit het budget natuurlijk... Als daily zou ik toch een automaat nemen hoor ... Quote
Ceke 2.733 Geplaatst: 31 december 2011 Geplaatst: 31 december 2011 Eens je met die 8-traps hebt gereden ga je verkocht zijn. Quote
tradie 10 Geplaatst: 31 december 2011 Geplaatst: 31 december 2011 Met die 8traps ben je direct verkocht, zelfs ik als die hard schakelaar. Quote
MMVV 280 Geplaatst: 31 december 2011 Geplaatst: 31 december 2011 Veel file... Nee, niet echt. Het is niet dat ik dagelijks richting BXL moet bijvoorbeeld. En idd, ik ben er zeker van dat de automaat wel eens onder mijn vel zou kunnen kruipen... maar dan moet ik wel andere opties laten vallen (vooral mijn muziek... enz) die ook wel belangrijk zijn voor mij... moeilijk dus. Quote
toere 17.054 Geplaatst: 31 december 2011 Geplaatst: 31 december 2011 318d? Yep met optionele sportuitlaten en badge 335i Quote
MMVV 280 Geplaatst: 31 december 2011 Geplaatst: 31 december 2011 Heel mooi, maar zo zal'm er bij mij niet uitzien... Maar ja, ik moet er dan ook geen roste cent voor betalen natuurlijk ... (of toch bijna niet...@ir-Fuel) Quote
toere 17.054 Geplaatst: 31 december 2011 Geplaatst: 31 december 2011 Veel file... Nee, niet echt. Het is niet dat ik dagelijks richting BXL moet bijvoorbeeld.En idd, ik ben er zeker van dat de automaat wel eens onder mijn vel zou kunnen kruipen... maar dan moet ik wel andere opties laten vallen (vooral mijn muziek... enz) die ook wel belangrijk zijn voor mij... moeilijk dus. Zelfs zonder file is een automaat als daily een niet te versmaden optie Quote
toere 17.054 Geplaatst: 31 december 2011 Geplaatst: 31 december 2011 Heel mooi, maar zo zal'm er bij mij niet uitzien...Maar ja, ik moet er dan ook geen roste cent voor betalen natuurlijk ... (of toch bijna niet...@ir-Fuel) Als je al een nieuwe 3 kan krijgen als firmawagen ben je een grote gelukzak:D Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 31 december 2011 Geplaatst: 31 december 2011 De A4 en C-klasse gaan het toch lastig krijgen als je deze ziet... Door de ogen van een BMW-liefhebber mss ja, ik verkies zowel de A4 als de C boven deze. Je kan eerder zeggen dat je bijna niet verkeerd kan kiezen als de keuze tussen één van de drie valt. Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 31 december 2011 Geplaatst: 31 december 2011 Veel file... Nee, niet echt. Het is niet dat ik dagelijks richting BXL moet bijvoorbeeld.En idd, ik ben er zeker van dat de automaat wel eens onder mijn vel zou kunnen kruipen... maar dan moet ik wel andere opties laten vallen (vooral mijn muziek... enz) die ook wel belangrijk zijn voor mij... moeilijk dus. In dat geval zou ik de automaat laten vallen. Schakelen is geen straf. Quote
MMVV 280 Geplaatst: 31 december 2011 Geplaatst: 31 december 2011 Door de ogen van een BMW-liefhebber mss ja, ik verkies zowel de A4 als de C boven deze. Je kan eerder zeggen dat je bijna niet verkeerd kan kiezen als de keuze tussen één van de drie valt. Tja, ik ben toch een switcher Maar na 2x met A4 gereden te hebben wil een mens eens wat anders... En daarbij wil ik eens aan den lijve ondervinden wat dat nu eigenlijk is "dynamisch rijgedrag" :grin:. Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 1 januari 2012 Geplaatst: 1 januari 2012 Tja, ik ben toch een switcher Maar na 2x met A4 gereden te hebben wil een mens eens wat anders... En daarbij wil ik eens aan den lijve ondervinden wat dat nu eigenlijk is "dynamisch rijgedrag" :grin:. Zoals gezegd, denk niet dat je echt een verkeerde keuze kan maken tussen deze drie. Quote
dragonfly 15.030 Geplaatst: 3 januari 2012 Geplaatst: 3 januari 2012 Tja, ik ben toch een switcher Maar na 2x met A4 gereden te hebben wil een mens eens wat anders... En daarbij wil ik eens aan den lijve ondervinden wat dat nu eigenlijk is "dynamisch rijgedrag" :grin:. Welke motor want van dat dynamisch rijgedrag heb ik NIETS gemerkt hoor met een 318d & 320d Begon zo een beetje vanaf de 325d en dan uiteraard de 335d Quote
Maxime S 2.859 Geplaatst: 3 januari 2012 Geplaatst: 3 januari 2012 Dinsdag krijg ik een 5-reeks mee om de 8-traps automaat te testen.Heb nu 2 offertes voor een F30, één manueel en één met automaat...twijfel...Maar de automaat neemt direct een serieuze hap uit het budget natuurlijk... automaat icm welke motor? De 8-bak is echt een aanrader, zeker met een 6-cilinder...! Quote
Maxime S 2.859 Geplaatst: 3 januari 2012 Geplaatst: 3 januari 2012 Door de ogen van een BMW-liefhebber mss ja, ik verkies zowel de A4 als de C boven deze. Je kan eerder zeggen dat je bijna niet verkeerd kan kiezen als de keuze tussen één van de drie valt. Daar heb je zeker gelijk in! Hoewel de C-klasse nu de oudste in het rij'tje is, blijft het een zeer mooie en degelijke auto. Qua bouwkwaliteit is zo'n C (zeker na de facelift), echt een bijzonder goede auto. Met een A4 heb ik nog niet gereden. Quote
Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 4 januari 2012 Geplaatst: 4 januari 2012 Die "zwevende" neus vind ik geweldig. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.