Ga naar inhoud

USA Car Lovers


JanC

Aanbevolen berichten

464164e025b607eddf3547feb643aa0894234b6f

4eb1c1c82842f4d4124dc9792d0d782bf25604f4

e7f12d7f4b286a5b10ee659cf082e0bf6b563bee

Dodge Challenger Convertible, 2022. A drop-top version of the 3rd generation Challenger is finally being offered, 15 years after the Challenger Coupe was first introduced. The conversion, which will be available via Dodge dealerships, is undertaken by Drop Top Customs. The conversion will be available on all Challenger models and costs $25,999 meaning a base Challenger R/T Convertible will cost from around $65,000

68deb1ad77d88642bb20401cc30ea7913cdabd39

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 11/8/2022 om 20:42, William Blake zei:

 

Het valt me steeds op dat de karateristieke sound van een 3-cil in de buurt zit van een 6-cil, en dat van een 5-cil in de buurt van een 10-cil.

Toen onze S60 z'n kat leeggeblazen was klonk die toch ook een beetje zoals deze, stock. Maar wat een kar is dat toch, zo een Viper :inlove:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Bompa zei:

Het valt me steeds op dat de karateristieke sound van een 3-cil in de buurt zit van een 6-cil, en dat van een 5-cil in de buurt van een 10-cil.

 

Logisch ook 🙂En een flat plane V8 bij een viercilinder 😒

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 hours ago, Bompa said:

Het valt me steeds op dat de karateristieke sound van een 3-cil in de buurt zit van een 6-cil, en dat van een 5-cil in de buurt van een 10-cil.

En een 6-cil in de buurt van een V12.

13 hours ago, Lotuzzz said:

En een flat plane V8 bij een viercilinder 😒

Andersom kan ook, het glas is halfvol. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

gelukkig zijn er nog genoeg zaken die de sound kunnen vormen

een F355 klinkt totaal anders dan een F430 en het zijn beide flat-plane V8

Viper klinkt gewoon industrieel 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Bompa zei:

Ik heb dat altijd al boeiend gevonden. Sound engineering voor een constructeur, dat lijkt me iets heel speciaal en interessant.

Mogelijks hoor je dan wel ieder foutje en mag je met niemand meer meerijden omdat je begint over die tik bij 6000rpm die men ervoor nog nooit had opgemerkt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 2 maanden later...
  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

144104468_1970CadillacNARTZagato.EldoradoMarkVIIdevelopedbyLuigiChinettisNorthAmericanRacingTeamforGeneralMotorsincollaborationwithZagato.1.jpg.981ac114f9ea7f8cf653c0546646af7a.jpg

1901270036_1970CadillacNARTZagato.EldoradoMarkVIIdevelopedbyLuigiChinettisNorthAmericanRacingTeamforGeneralMotorsincollaborationwithZagato.2.jpg.218ea30391b8c783ff97802c8c32d0ec.jpg

1445021743_1970CadillacNARTZagato.EldoradoMarkVIIdevelopedbyLuigiChinettisNorthAmericanRacingTeamforGeneralMotorsincollaborationwithZagato..jpg.677af4a03cb9623e6f255924b3f71ed5.jpg

1970 Cadillac NART Zagato. Eldorado Mark VII developed by Luigi Chinetti's North American Racing Team for General Motors in collaboration with Zagato.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid