Ga naar inhoud

ALPINA Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nieuwe D3 heeft er ook vier.

Oei, geen fan van...

B3 => 4 uitlaten

Geplaatst:

Bah! Geen S, nageplaatste logo's, niet-originele spoiler, (imo) weinig aansprekend interieur, ...

:D

Geplaatst:

Bah! Geen S, nageplaatste logo's, niet-originele spoiler, (imo) weinig aansprekend interieur, ...

:D

Nu 'ns serieus, doen die zetels en dat buffelleder je werkelijk niets?

Qua kleuren is dat inderdaad niet je dat, maar ik vind dat er verre van prettig uitzien!

Geplaatst:

Prachtige kar imo.

Maar voorkeur zou ook uitgaan naar touring.

Geplaatst:

Nu 'ns serieus, doen die zetels en dat buffelleder je werkelijk niets?

Qua kleuren is dat inderdaad niet je dat, maar ik vind dat er verre van prettig uitzien!

Buffelleder is grote shit in onderhoud. Mooi? Ja, als het nieuw is. Het veroudert niet zo mooi, vind ik.

Ik denk dat het niet zo verwonderlijk is dat je dat niet meer ziet in auto's...

En die zetels, mjah. In een E34 vind ik dat vet. Maar in latere modellen ben ik er niet wild van.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Interessant, over de optische verschillen tussen de F3x D3 biturbo en B3 biturbo:

gibt es irgendwelche optischen Unterschiede zwischen B3 touring und D3 touring Allrad?

Mir sind ausser der unterschiedlichen Serienausstattung keine bekannt.
Beide haben 20 Zöller.

Beim D3 BiTurbo sind die 20" Felgen Sonderausstattung, aber beim D3 Touring Allrad sind sie Serie.

Von außen gibt es keinen Unterschied, von Innen könnte man es nur erkennen, wenn der D3 Stoffsitze hätte.
Die Mehraustattung vom B3 zu erkennen dürfte wohl sehr schwierig sein.

an der Auspuffanlage kann man es erkennen.
Dazu muß man sich aber fast unter das Auto legen.
Der D3 hat nämlich keinen Endtopf.

Geplaatst:

Grote kans, maar tot op heden nog niks over gekend voor zover ik weet.

B6 GC komt sowieso want al foto's van genomen!

Geplaatst:

Wat - een - kar :inlove:

Die vind ik ook super!
Geplaatst:

Heerlijke auto, die LCI E60/E61 B5 :inlove:  Ik vond die reeks vroeger nooit superknap, maar door er nu zelf mee te rijden apprecieer ik 'm elke dag meer en meer. Je moet wel een LCI hebben vanaf midden 2009 met de nieuwe navi, dat je ongeveer up to date bent met de stand der techniek en een interieur hebt dat nog op iets trekt qua afwerking en materialen, maar voor de rest: I love it. 'k Geef mijn rechter nier om hele dagen met zo'n B5s rond te bollen in plaats van mijnen 530xd (die allerminst een straf is om mee te rijden)! :inlove:

Geplaatst:

't Is inderdaad eentje die met de jaren wint aan beauté, maar niet elk exemplaar.
M-bumpertjes spreken me een pak minder aan (tenzij de M5, maar da's puur vanwege de pedigree), eentje die zeer mint en klassiek er uit ziet daarentegen wel. Een beetje zoals bij de E39: M no, classic yes!

Alpina spreekt me een pak meer aan.

En bij de E9x is het dan weer omgekeerd: klassiek neen, M ja, Alpina zo-zo!

Geplaatst:

In den beginne vond ik de E60/61 trouwens waanzinnig knap, dat was er bij de lancering boenk op voor mij.

Maar na 'n tijd vond ik dat dat interieur zodanig verouderd was (pook, gebruikte materialen, lay-out in zijn geheel) dat die auto mij minder en minder begon aan te spreken, in zijn geheel.

Nu keert dat zich stilaan!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid