Ga naar inhoud

2023 Porsche Cayenne


Audi S8

Aanbevolen berichten

Zie dagelijks een coupe met die uitlaten en kan er niet aan wennen.  Mossel noch vis die plaats. Niet centraal en niet opzij.  

De verhouding klopt niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, tuscani zei:

Zie dagelijks een coupe met die uitlaten en kan er niet aan wennen.  Mossel noch vis die plaats. Niet centraal en niet opzij.  

De verhouding klopt niet.

Ik ook -bijna- dagelijks een Cayenne GT (JNS-007 oid) van bij @Alexanderr en vind dat net een waanzinnig vette bak :D 

Zijn die achterlichten op de nieuwe Cayenne niet identiek dezelfde als het huidig model? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Stancke zei:



Zijn die achterlichten op de nieuwe Cayenne niet identiek dezelfde als het huidig model? 

Neen er zit nu reliëf in

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen fan van de voorkant, precies een Lynk&Co maar dan met de lichten plat ipv rechtop, dashboard is een wel serieuze verbetering en nagenoeg een Taycan kopie

Wel wat bizar dat ze de S nu weer upsizen van een 6 naar een 8 cilinder. Is natuurlijk voor de niet-Europese markt want hier zal 95% de PHEV kopen (die met 25kwh battery pack toch weer wat ondermaats blijft tgov. BMW en RR)

Ook spijtig dat die 2.9 uit de PFL Cayenne S sneuvelt want dat was een topmotor die ook fiscaal nog net te doen was.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De op twee na vorige zal je bedoelen, die eerste foto is de 958.1 van 13j. geleden😄

Zelfs mijn politiek incorrecte 958.2 diesel heeft al de 4 LED-puntjes.

Front van de PFL E3 van MY18 tot nu is toch veel beter, imho

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Fr79 zei:

De op twee na vorige zal je bedoelen, die eerste foto is de 958.1 van 13j. geleden😄

Zelfs mijn politiek incorrecte 958.2 diesel heeft al de 4 LED-puntjes.

Front van de PFL E3 van MY18 tot nu is toch veel beter, imho

Dat is het vorige "model". 

Wat we nu zien is de facelift van het "huidige" model.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het een geslaagde facelift. Hybride aandrijflijn is ook fijn met een systeemvermogen van 470pk. Ik zag dat die in NL basis 111k kost. Dat 'valt mee'.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, RRD zei:

Ik vind het een geslaagde facelift. Hybride aandrijflijn is ook fijn met een systeemvermogen van 470pk. Ik zag dat die in NL basis 111k kost. Dat 'valt mee'.

😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

De PFL zit ook op 462pk dus wat dat betreft zo goed als geen vooruitgang. Verbazingwekkend eigelijk want het is wel een nieuwe motor.

 

Verder zijn de meerderheid van die persfoto’s met die ontzettend lelijke cheapo grijze plastic bumpers rondom. Begrijp niet dat niet iedereen de Sport Design bumpers meteen aanvinkt. Van Porsche begrijp ik het wel al doet het serieus afbreuk aan het basismodel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ICM zei:

Dat is het vorige "model". 

Wat we nu zien is de facelift van het "huidige" model.

Zo is dat, maar er zitten wel nog 2 fronten tussen je eerste en tweede foto. De overgang was dus niet zo bruusk, dat was in feite mijn punt😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Fr79 zei:

Zo is dat, maar er zitten wel nog 2 fronten tussen je eerste en tweede foto. De overgang was dus niet zo bruusk, dat was in feite mijn punt😉

Dat is waar. Maar in grote lijnen vind ik het de goeie kant uitgaan.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, D Squaloid zei:

De PFL zit ook op 462pk dus wat dat betreft zo goed als geen vooruitgang. Verbazingwekkend eigelijk want het is wel een nieuwe motor.

 

Verder zijn de meerderheid van die persfoto’s met die ontzettend lelijke cheapo grijze plastic bumpers rondom. Begrijp niet dat niet iedereen de Sport Design bumpers meteen aanvinkt. Van Porsche begrijp ik het wel al doet het serieus afbreuk aan het basismodel.

De basismotor blijft ongeveer gelijk van 340 naar 353pk en de elektromotor gaat van 135 naar 176pk. Enige verschil is dat je nu ook bij hogere snelheden wat meer power gaat hebben. Nu kon je in theorie ook 135 rijden op EV maar dan zat er totaal geen jus meer in. 

Maar er komt nog een tweede hybride bij met nog meer vermogen. Dat zal dan waarschijnlijk met de V8 als basismotor zijn. Hopelijk krijgt die dan ook een groter battery pack.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, William Blake zei:

ik heb ook horen waaien dat er een V8-PHEV komt... 

Klant van mij zou een Turbo GT- achtige PHEV hebben besteld, een lege bon nog wel uiteraard. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oak green light. Nieuwe kleur? Of hebben ze zodanig veel oak green verkocht dat ze moeten beginnen aflengen?

Standaard kleuren zijn echt weer triestig. Als je geen blauwe of zwarte wil kan je ook nog grijs kiezen 🙄

https://pics.porsche.com/rtt/iris?COSY-EU-100-1713c6eK12UC31P3T5JOCU%25hjdmiTDDmvMXlHWguCuq6Q44RtRHo9ZAaDjYu5P3I7tGW3rNbZJNKXv9Z7KcQQ%25yFN5tFAsXrw4r3wo0qnqZr8MCnR4i84tV2YN2OmNyW1QGWgCWKMUuyO9xI60KIeWWTQC4CaifovO1BDPVSqZ8Pd9USknXJAYCQGd5QjfDAbbdnLrMOtEGi3sMLF2XJ5Gtk4pNFMMMXRGHa5%25VeTPNjmRUEyxbed29zOFTpI7sXRxJdVGqzptmjZ7KMbnlhQ5OaDgfN3kZ0DjkECLki3NdeRkURyMAY6nN2nDvtkQjidrhMBk5fePBulv0j

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid