Ga naar inhoud

WELSS MOTOR CARS Lovers


Soul

Aanbevolen berichten

WELSS MOTOR CARS Lovers

https://wellsmotorcars.com/

"The Wells Vertige is a modern mid-engined British sportscar, hand crafted in limited numbers at our factory in the heart of Warwickshire. Designed for pure driving pleasure and daily usability, the Vertige is beautiful, lightweight and compact."

wells-vertige-ll-0074.jpg

wells-vertige-ll-0014.jpg

wells-vertige-ll-0028.jpg

wells-vertige-ll-0034.jpg

wells-vertige-ll-0108.jpg

wells-vertige-ll-0134.jpg

208 pk & van nul naar 100 in 4,8 sec.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi! Alleen niet zeker of ik wel zo een fan ben van die Ford Duratec... Klinkt toch wat saai, mede omdat die wel vaker gekozen wordt, maar kan een fout vooroordeel zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Tjeu said:

Mooi! Alleen niet zeker of ik wel zo een fan ben van die Ford Duratec... Klinkt toch wat saai, mede omdat die wel vaker gekozen wordt, maar kan een fout vooroordeel zijn. 

De Engelsen steken overal een Ford Duratec in, en elke nieuwe niche hypercar builder gebruikt een Corvette blok.

Idd, de originaliteit is ver zoek, maar misschien is het gewoon omdat ze makkelijk aan die blokken geraken. Kan me voorstellen dat als je een B58 bij BMW wil kopen voor je project, of een 2.5 5 cilinder bij Audi ze daar misschien moeilijk gaan beginnen doen en je met serieuze argumenten gaat moeten afkomen om die te mogen gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moest dat nu eens een softtop en gewone deuren hebben, dan denk ik dat er meer markt voor zou zijn. Alleen wordt het dan een lelijkere Lotus Elise natuurlijk...

Al bij al wel een tof concept 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9/4/2023 om 12:33, PJH zei:

Moest dat nu eens een softtop en gewone deuren hebben, dan denk ik dat er meer markt voor zou zijn. Alleen wordt het dan een lelijkere Lotus Elise natuurlijk...

Al bij al wel een tof concept 🙂

Klopt eigenlijk wel. Styling is nu wel zo mis niet. Hoe langer je er naar kijkt, hoe beter. Maar bij eerste aanzicht lijken de proporties niet helemaal in hun plooi te vallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9/4/2023 om 12:33, PJH zei:

Moest dat nu eens een softtop en gewone deuren hebben, dan denk ik dat er meer markt voor zou zijn. Alleen wordt het dan een lelijkere Lotus Elise natuurlijk...

Al bij al wel een tof concept 🙂

Een rare mix tussen A110 en Elise vind ik. Maar, zoals al dat soort auto's, gedoemd om te falen he...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, anders zei:

Een rare mix tussen A110 en Elise vind ik. Maar, zoals al dat soort auto's, gedoemd om te falen he...

hangt af van de prijs. Die heb ik nog niet zien staan of ik heb er over gelezen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid