Ga naar inhoud

[TK] BMW 130i M-pack by WAX-IT


Wax-it.be

Aanbevolen berichten

Waarom niet iets bijkopen voor madam die wel praktisch is?

Dat is idd ook een optie, maar dan zitten we met 3 wagens, en dat is wat teveel van het goeie op dit moment :P

En madam is 265pk gewoon hé, dus ik mag die niet in om het even wat steken zonder dat ze begint te klagen :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is idd ook een optie, maar dan zitten we met 3 wagens, en dat is wat teveel van het goeie op dit moment :P

En madam is 265pk gewoon hé, dus ik mag die niet in om het even wat steken zonder dat ze begint te klagen :lolz:

3 auto's ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

imho is mijn 1M perfect voor U:wink:

...

...

...

...

...

...

...

maar ook voor mij:D

Idd. 1M is (bijna) perfect.

Maar dan heb je die VAA weer hé :doh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

csl dus,

imho: 5jaar op uw tanden bijten met "iets gewoons" en dan een exige/gt3/...

Binnen 5 jaar staan er gevangenisstraffen op het inschrijven van een GT3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

S4 Avant manueel, rijdt echt goed vind ik !

Idd, plezant op de baan !

Maar daarvoor heb ik al een GTI.

Deze moet mij ook op een trackday plezier kunnen geven en iets meer sensatie dan een S4.

Link naar reactie
Delen op andere sites

RS4

12345

That's more like it ... :D

Alhoewel ik vrees dat dat op een Ecuyers ook niet alles is :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

C 63 AMG LV en de madam met de GTI.?

Zou wel willen, maar ik moet elke dag mijn klein mannen wegbrengen dus heb een achterbank nodig :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou wel willen, maar ik moet elke dag mijn klein mannen wegbrengen dus heb een achterbank nodig :P

Wel zorgen dat je de achterbank terug meekrijgt en zorgen dat je bodemplaat niet 'vast' zit. Wel je ruiten blinderen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koop je een break met wa(diesel?) power die genoeg mag trekken & VAA interessant is

koop dan een écht tracktoy en remorque voor op circuit

tracktoy maak je je demovoertuig van(beurzen en op circuit tonen hoe je teer en rubberplekken kan wegwrijven aan de andere aanwezige trackers, bewijs maak je met camera met how to filmkes))

de remorque kan je ook fiscaal inbrengen om zogezegd klantenwagens te halen en brengen....

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Koop je een break met wa(diesel?) power die genoeg mag trekken & VAA interessant is

koop dan een écht tracktoy en remorque voor op circuit

tracktoy maak je je demovoertuig van(beurzen en op circuit tonen hoe je teer en rubberplekken kan wegwrijven aan de andere aanwezige trackers, bewijs maak je met camera met how to filmkes))

de remorque kan je ook fiscaal inbrengen om zogezegd klantenwagens te halen en brengen....

Ik doe te weinig km op dit moment om een diesel te verantwoorden. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe te weinig km op dit moment om een diesel te verantwoorden. ;)

daarom dat diesel? tussen haakjes stond

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koop je een break met wa(diesel?) power die genoeg mag trekken & VAA interessant is

koop dan een écht tracktoy en remorque voor op circuit

tracktoy maak je je demovoertuig van(beurzen en op circuit tonen hoe je teer en rubberplekken kan wegwrijven aan de andere aanwezige trackers, bewijs maak je met camera met how to filmkes))

de remorque kan je ook fiscaal inbrengen om zogezegd klantenwagens te halen en brengen....

Philken: wij moeten met de zotste ideeën afkomen en daarna zegt Bert tegen Charlotte&boekhouder: diesel met power + aanhangwagen,

dat komt dan "sensible" over en ze gaan akkoord

dus: gij moet met een 997gt3 4,0 afkomen met een photoshop met wax-it promo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid