Ga naar inhoud

2024 MINI COUNTRYMAN


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Lijkt wel op iets dat SsangYong zou maken 😕. Wsl een bijkomend model? Dat ziet er veel groter uit dan de huidige countryman

aangepast door -Fred-
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, -Fred- zei:

Lijkt wel op iets dat SsangYong zou maken 😕. Wsl een bijkomend model? Dat ziet er veel groter uit dan de huidige countryman

Wordt een pak groter zodat het extra model, de "ACEMAN", qua formaat onder de Countryman gepositioneerd kan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Mini heritage geraakt ondertussen wel uitgeput op die nieuwe modellen.

Ergens wringt dat lijnenspel enorm met het oorspronkelijk mini design imo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn al wel vaker weg gekomen met twijfelachtige vernieuwingen. Uiteindelijk went het meestal na een tijdje. Maar hier heb ik toch serieus vragen bij. Wat ooit begon als een geslaagde retro reproductie, is nu niets meer dan een uitgemolken formule

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Tommie zei:

Neenee, dit is weldegelijk de nieuwe Countryman.

Wordt inderdaad een heel stuk groter.

Dag Tommie, vanaf wanneer is deze te bestellen? Thx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19/4/2023 om 09:14, Tommie zei:

September!

Jaren het merk Mini genegeerd maar ik denk dat, aangezien je schrijft dat hij een stuk groter geworden is, dat dit wel kan dienen als nieuwe wagen voor de vrouw haar korte dagelijkse afstanden. Indien ze verder weg moet of meer moet meenemen kan ze nog steeds een andere wagen nemen.

Die wielen zoals hier op de spyshots vind ik ook zeer knap, deed me denken aan de wielen van de nieuwe RR Spectre! 😍

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze mogen wel eens hun naam veranderen, want er is al lang niks mini meer aan een Mini.

Dit ziet er meer uit als een kleine Range Rover dan als een Mini.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid