Ga naar inhoud

Het grote veilingtopic!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Ik wil die :o

Ge moet is die 2 links van Artcurial bezien, daar staat MB gerief, dat u wel zal bevallen, bij...

Geplaatst:
Ge moet is die 2 links van Artcurial bezien, daar staat MB gerief, dat u wel zal bevallen, bij...

Ik klik nie graag op zo'n dingen man, want dan doet m'n hart zeer wetende dat ik me zo'n auto's nooit zal kunnen permiteren :(

En ook dat wanneer die verkocht worden 9/10 nooit meer het daglicht zullen zien en waarschijnlijk amper bereden zullen worden :(

Geplaatst:
Geplaatst:

Hedde geen 15k meer in een rechtersok ergens liggen?

Geplaatst:
Hedde geen 15k meer in een rechtersok ergens liggen?

Die steken allemaal in mijn 190 alwaar ik al 18K ingepompt heb :(

Geplaatst:
Die steken allemaal in mijn 190 alwaar ik al 18K ingepompt heb :(

:lolz:

Sorry! :noparty:

:lolz:

Geplaatst:

't Is idd lachwekkend geworden :noparty:

En ondertussen staat ie weer in een hoekje zonder motor :(

Geplaatst: (aangepast)
Die oude AMG's zijn belachelijk vet. Ik denk dat dat wel auto's zijn waarmee je beter niet rijdt want zo'n automaat kan toch niet wreed enthousiast zijn

Ola, Alexander en Mercedes/Oude AMG's :o

Dat zijn dan ook cruisbakken om geweldig hard mee rechtdoor te knallen hé, ik rij met zo'n oude automaat en dat past perfect bij de auto eigenlijk.

Ben er een dikke 70 keer mee over de ring gevlogen en als ge u wat aanpast valt dat allemaal goed mee. 't Is uiteraard genen DSG of SMG bak hé.

En in tegenstelling tot manuele bakken of moderne automaten krijgt ge door de koppelomvormer nog een dikke duw in de rug bij ipv te vertragen, veel Johns verbijten zich er lelijk op als ze plots bij het schakelen de neus omhoog zien gaan :D

aangepast door C_X
Geplaatst:

Leuke tip om ook al eens leuke reclame in je brievenbus te hebben...

Schrijf jezelf in bij RM om per post info te krijgen... Al 2 keer gehad en al 2 keer content! :D

• 2 weken later...
Geplaatst:
Leuke tip om ook al eens leuke reclame in je brievenbus te hebben...

Schrijf jezelf in bij RM om per post info te krijgen... Al 2 keer gehad en al 2 keer content! :D

Vandaag zat de Aalholm catalogus in de brievenbus :up:

Verschiet ik van, normaal kreeg in enkel wat reclame van een paar bladzijde met leuke foto's, nu een catalogus :)

Geplaatst:
Vandaag zat de Aalholm catalogus in de brievenbus :up:

Verschiet ik van, normaal kreeg in enkel wat reclame van een paar bladzijde met leuke foto's, nu een catalogus :)

Net eens doorbladerd, en de estimates liggen relatief laag... Dus ik denk dat d ehandige harry's daar ferme koopkes gaan kunnen doen...

Geplaatst:
Niet allemaal tegelijk, voor een keer dat het gratis is :D

En veur welke fielm est ?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in