Ga naar inhoud

Het grote veilingtopic!


Glenn-N

Aanbevolen berichten

Dat was altijd één van mijn voorwaarden, nl. wielen in koetswerkkleur. Mogen m.i. gerust spaakwielen zijn.

Geen bumpers ook.

En liefst wat lightweightparts, gewoon om aan de toog te vertellen :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken niks van oldtimers en ik als ik die foto's zie denk ik "wow, supernette staat, zo blinken, ziet er goed uit en een beetje battle scars van al die jaren is normaal". :oops:

 

Dat kan daar perfect mee.

 

Heb mijn notities van toen niet direct bij de hand, maar er waren enkele krassen door de lak, afplakranden, zelfs een stuk met de borstel geschilderd etc....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Talbot Lago was trouwens een superprojectje dat er stond... Zeer knappe auto!!

http://www.bonhams.com/auctions/20924/lot/583/?page_anchor=MR1_page_lots%3D3%26r1%3D90%26b1%3Dresults%26MR1_results_with_descriptions%3Dtrue%26m1%3D1%26MR1_show_premium%3Dtrue

Zag er een pak uit, jammer dat ik daar eigenlijk geen foto's van genomen heb, maar zwier dat terug in concours staat en je hebt een beeldje...
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zitten daar een paar rare alsook knappe microkarretjes bij, maar die prijzen zijn echt niet normaal... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

http://www.rmauctions.com/digitalcatalogs/2013/AM13/

If I were a rich man... Tadadididididum... Zou ik al snel wat minder rijk zijn want ik zou volgende loten willen/moeten bemachtigen,

  • 110: 1934 Bentley 3.5L Drophead Coupe
  • 119: 1958 MB 300SL roadster
  • 121: 1966 AM DB6 Vantage
  • 122: 1938 Lincoln Model K Convertible Victoria
  • 132: 1930 Stutz SV16 Monte Carlo
  • 137: 1935 Duesenberg Model SJ Convertible Coupe
  • 138: 1947 Delahaye 135 MS Coupe
  • 143: 1955 MB 300SL Gullwing
  • 144: 1939 Alfa Romeo 6C 2500 Sport berlinetta
  • 145: 1929 Isotta Fraschini 8A Convertible Sedan
  • 151: 1939 Talbot-Lago T23 Three-Position Cabriolet
  • 153: 1930 Cord L29 Sport Cabriolet
  • 156: 1931 Duesenberg Model J tourster
  • 163: 1932 Marmon HCM V12 Two Door Sedan Prototype
  • 165: 1932 Stutz DV32 Convertible Victoria
  • 167: 1928 Hispano Suiza H6C Tranformable torpedo
  • 176: 1952 Pegaso Z102 Series II Saoutchik Cabriolet
  • 191: 2003 AM DB3 AR1



Mijn voorliefde voor '30s schoonheid en elegantie is bij deze weer bevestigd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En van de deze(http://www.goodingco.com/auction/3160?per_page=9999) wil ik,

 

  • 06: 1951 Allard J2
  • 12: 1966 Ferrari 275 GTS
  • 16: 1928 Bentley 4.5L Semi Le Mans tourer
  • 19: 1960 Chrysler 300F GT Special
  • 23: 1929 Rolls Royce Phantom I Derby Speedster
  • 25: 1935 Duesenberg Model JN LW Berline
  • 30: 1937 Cord 812 S/C Sportsman
  • 31: 1931 Duesenberg Model J Convertible Sedan
  • 33: 1968 Lambo Islero
  • 54: 1949 Jaguar XK120 Alloy Roadster
  • 58: 1938 HRG airline Coupe
  • 61: 1965 Aston Martin Short Chassis Volante
  • 65: 1953 Fiat 8V Supersonic
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei, de Gullwing en de Alfa verkopen niet, dat wordt een niet al te best resultaat voor RM en die domme Jolly brengt dan 100k op...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei, de Gullwing en de Alfa verkopen niet, dat wordt een niet al te best resultaat voor RM en die domme Jolly brengt dan 100k op...

 

Die Jolly is een van de coolste dingen die er tussen staat.

 

Gaat toch niet zo slecht?

Die Lozier gaat voor het dubbele van zijn schatting. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Wow, Bonhams gaat tijden GFOS de MB W196 van Fangio veilen... Daar gaan serieus wat ponden rollen... Als ik mag schatten... Rond de 20 miljoen euro en dan heb ik nog voorzichtig geschat denk ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

aiaiai, van dat bluspoeder op die auto. Niet goed voor al die elektronica en diene zever. Hopen dat het enkel op de lak is.

Als het bluspoeder maar in de buurt is geweest van de auto, is dat al vrij rampzalig voor de elektronica...

 

Vorig jaar is er hier in de werkhal eens een brandwaarman zo dwaas geweest een poederblusser te gebruiken om een metaal filter te blussen die in brand stond. (er was hem nochtans gevraagd geen poeder blusser te gebruiken). Dat lolleke heeft veeel geld gekost want een gespecialiseerde firma is hier dan 2-3 maand aan het werk geweest om elk machien open te halen en de sturing kasten volledig handmatig te kuisen/behandelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid