Ga naar inhoud

Het grote veilingtopic!


Glenn-N

Aanbevolen berichten

$710k, best wel een batje voor een F40, neen? Hoeveel euro is dat? 550k zoiets zeker?
Toch niet,

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?scopeId=C&isSearchRequest=true&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=8600&makeModelVariant1.modelId=29

Voor 650k heb je een nieuwe :lol: En voor die 550k een competizione :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 250 GT Lusso lijkt me zo hard iets voor Vicious...

aangepast door TCT
Link naar reactie
Delen op andere sites

De vette spekken zijn er nu zowa uit, ik hou het voor bekeken, ik zal het morgen wel nalezen op facebook...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mohah, wat een paars gedrocht. :o

Yeeepz, russian taste avant la lettre!! :lol:

Btw die aston martin is ook lekker over de estimate geschoten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeeepz, russian taste avant la lettre!! :lol:

Btw die aston martin is ook lekker over de estimate geschoten!

Zo'n lekkere kar. :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mor ale, hiervoor een estimate van 70k - 90k

Dat snap ik nu echt niet.

Thumb resize.

Als die piekfijn is, wrm niet? Ik schat dat die weggaat voor 55k

Je mag die dollars ook niet teveel als euro's zien hé...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als die piekfijn is, wrm niet? Ik schat dat die weggaat voor 55k

Je mag die dollars ook niet teveel als euro's zien hé...

'k weet niet hoor das het dikkertje van de klas kiezen als er ook een fotomodel is.

'k bedoel, tis een jeep he, zou daar nooit dat geld aan kunnen geven, zeker niet als ie 40 is.

In mijn ogen moet zoiest functioneel zijn, niet om mee te pronken, niet dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel geld, maar het is ook wel een icoon in de 4x4-wereld. Benieuwd in ieder geval.

Waar ik wel vaak verbaasd bij kijk, zijn de prijzen die sommige wagens (resto-mods van muscle cars vooral) bij Barrett-Jackson halen. Richting 1 miljoen dollar en soms erover, slik:$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel geld, maar het is ook wel een icoon in de 4x4-wereld. Benieuwd in ieder geval.

Waar ik wel vaak verbaasd bij kijk, zijn de prijzen die sommige wagens (resto-mods van muscle cars vooral) bij Barrett-Jackson halen. Richting 1 miljoen dollar en soms erover, slik:$

Voorbeelden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel geld, maar het is ook wel een icoon in de 4x4-wereld. Benieuwd in ieder geval.

Waar ik wel vaak verbaasd bij kijk, zijn de prijzen die sommige wagens (resto-mods van muscle cars vooral) bij Barrett-Jackson halen. Richting 1 miljoen dollar en soms erover, slik:$

Niet zo raar, toch?

Europeanen betalen een miljoen euro voor een Lusso omdat ze daar al sinds hun jeugd van dromen.

Amerikanen doen hetzelfde voor wat muscle uit hun jeugd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet zo raar, toch?

Europeanen betalen een miljoen euro voor een Lusso omdat ze daar al sinds hun jeugd van dromen.

Amerikanen doen hetzelfde voor wat muscle uit hun jeugd.

Dat speelt mee, ongetwijfeld.

Maar stel u voor dat diezelfde Lusso 18-duimse chrome velgen krijgt met diep velgbed, fel verlaagd, ophanging volledig aangepast (zoals Hotchkiss bijvoorbeeld),...

Ongetwijfeld allemaal kwaliteitsspul, maar ik zou daar minder voor kunnen geven dan voor een exemplaar dat nog standaard staat.

Ander land, andere gewoontes dan maar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat speelt mee, ongetwijfeld.

Maar stel u voor dat diezelfde Lusso 18-duimse chrome velgen krijgt met diep velgbed, fel verlaagd, ophanging volledig aangepast (zoals Hotchkiss bijvoorbeeld),...

Ongetwijfeld allemaal kwaliteitsspul, maar ik zou daar minder voor kunnen geven dan voor een exemplaar dat nog standaard staat.

Ander land, andere gewoontes dan maar?

Ja, dat zit daar gewoon in de cultuur.

Echt oude dingen (natuur niet meegerekend) bestaan daar niet dus preservatie is daar iets nieuws.

En dan kruipt dat ook in de autocultuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhu.

Het zijn vooral de optische aanpassingen die ik 'minder' vind, hoofdzakelijk de velgen die soms gekozen worden. Hotchkiss onderstel is een ander paar mouwen, maar dan wel op voorwaarde dat de auto ook daadwerkelijk gebruikt wordt en niet continu geparkeerd staat.

Velgen:(

dodge-charger.jpg

t.jpg

Dit daarentegen, man man:inlove:

IMG_6932.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelieve wel voorbeelden aan te halen van "smaakloze" muscle cars die voor een miljoen gaan want no way dat die 2 eerste dat halen.

Als je een punt maakt, moet je het wel goed staven hé. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid