Ga naar inhoud

Forummer gespot?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

1-BMW-*18, zou dat moeten zijn... :)

Geplaatst:

@Spilllies zijn kar op de parking onder de mercure.

Daar goed geslapen?

Ik sta daar trouwens altijd als ik in Leuven ben, heb daar een parkeerplaats kunnen fiksen tegen een prijsje...

Geplaatst:

Daar goed geslapen?

Ik sta daar trouwens altijd als ik in Leuven ben, heb daar een parkeerplaats kunnen fiksen tegen een prijsje...

Ik was gaan eten bij de pepenero in de muntstraat, stond daar enkel geparkeerd.

De bluts op in je koffer deed me je auto herkennen :)

Geplaatst:

Jep, zal dat geweest zijn. Aan de auto5 in Oostakker

Ik dacht al dat ik iets had geroken!

Geplaatst:

Ik wil ook eens een forummer spotten :(

Geplaatst:

Ik dacht al dat ik iets had geroken!

Daarom dat je zo dom keek :D

Geplaatst:

Ik was gaan eten bij de pepenero in de muntstraat, stond daar enkel geparkeerd.

De bluts op in je koffer deed me je auto herkennen :)

Dan gewoon 16€ betaald aan Mercure of hoe ben je daar binnen geraakt? Wist niet dat die ook parking gaven een mensen die daar niet sliepen...

Geplaatst:

Gisteren Spillies op de E314 richting Leuven, jochei!

Geplaatst:

Met wat reed jij? Hopelijk niet in uw kont geplakt want was wat gehaast.

Geplaatst:

Moeder Lampe met de srt vanmiddag a7yma4a4.jpg

Geplaatst:

@B3noit in een of andere instelling in het zonnebeekse ^_^

Geplaatst:

Dan gewoon 16€ betaald aan Mercure of hoe ben je daar binnen geraakt? Wist niet dat die ook parking gaven een mensen die daar niet sliepen...

via kennis konden we daar staan

Geplaatst:

@B3noit in een of andere instelling in het zonnebeekse ^_^

Nog best dat ze je daar niet gehouden hebben dan :-D

Geplaatst:

De S6 van simpele Spillies aan een simpele snelheid op het linkervak van de verder quasi lege E40 tussen Sint-Stevens-Woluwe en Sterrebeek.

Ofwel zat, ofwel met iets anders bezig, vermoed ik. :D

Geplaatst:

Ik wil ook eens een forummer spotten :(

Done! Ik dacht dat je tot aan mijn voordeur ging rijden. ;)

Geplaatst:

Jeeeeeeeej. My dream came true :D en wie beter te spotten, dan meteen de admin van het forum.

Had het al min of meer in de mot dat ik u van ergens kende, maar met dat ding op je dashboard dacht ik dat je mss van Team Polizei was. Dan maar eerst braaf achter je gereden, tot ik zag dat je ook ver boven de maximum snelheid ging, dus dan was het safe om te knallen :D

Nu bij de madam haar vriendin om haar op te halen, straks nog wat rondknallen :inlove:

Geplaatst:

De S6 van simpele Spillies aan een simpele snelheid op het linkervak van de verder quasi lege E40 tussen Sint-Stevens-Woluwe en Sterrebeek.

Ofwel zat, ofwel met iets anders bezig, vermoed ik. :D

Wanneer was dat? Gisterenavond toch niet?

Geplaatst:

Jeeeeeeeej. My dream came true :D en wie beter te spotten, dan meteen de admin van het forum.

Had het al min of meer in de mot dat ik u van ergens kende, maar met dat ding op je dashboard dacht ik dat je mss van Team Polizei was. Dan maar eerst braaf achter je gereden, tot ik zag dat je ook ver boven de maximum snelheid ging, dus dan was het safe om te knallen :D

Nu bij de madam haar vriendin om haar op te halen, straks nog wat rondknallen :inlove:

Ah zo. Ik vroeg me al af of je regelmatig door mijn dorp reed.

Het 'ding' kan inderdaad voor verwarring zorgen maar ik ben te lui om het telkens op te bergen. Bovendien heb ik er al leuke ervaringen mee. Mensen reageren toch anders wanneer ze het zien, zeker in combinatie met de Volvo.

Ik wou vooral eens zien hoe rap je de gekende bocht nam. En ik kan alleen maar concluderen dat het vlot verloopt. :lol:

PS: stiekem blijf ik toch bang voor die Polo, ook tijdens de nacht.

Geplaatst:

Echt é. Dat stuk door knesselare waar die vrachtwagens staan.... lekker braaf zijn daar :D

De bocht, was aan 150. Te gevaarlijk om 170 te doen nu want de temperaturen zijn niet goed genoeg, er zijn bladeren en vochtplekken en dergelijke. Je mag wel snel rijden, maar roekeloos zijn is nergens voor nodig :)

Geplaatst:

Wanneer was dat? Gisterenavond toch niet?

Gisteravond rond 20:00u.

Maar 't zal tussen Sterrebeek en Everberg geweest zijn, aangezien ik van de binnenring kwam en naar het links vak wou opschuiven.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in