Asserti 3.417 Geplaatst: 10 november 2012 Geplaatst: 10 november 2012 Ja, klopt! Herkend door mijn auto dan nog. Het was aangenaam. En grappig op moment dat Asserti erbij kwam Hij dacht dat er een nieuwe bekentenis zou komen na mijn bewust ongelukkig gekozen woorden aan c_x "hebt ge het hem al verteld?" Zijn reactie Sta ik op mijn gemak aan de garage wat dingen op te zoeken, komt c_x toe, met bompa in zijn kielzog. w t f Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 10 november 2012 Geplaatst: 10 november 2012 Hun moment verkloot. Goed bezig, Stijn. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 10 november 2012 Geplaatst: 10 november 2012 En ik zei "ah, gij wist er nog niet van" ofzoiets en je sprong meteen 20 m achteruit met een heel bang gezicht 1 Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 10 november 2012 Geplaatst: 10 november 2012 Salokin en C_X in Wenduine. Leutige gasten. C_X heeft me niet proberen te verleiden. He's allright! Salokin verdient zijn geld met daar gewoon aan een bureau te zitten, de zakkenvuller. Quote
Salokin 8.961 Geplaatst: 10 november 2012 Geplaatst: 10 november 2012 Salokin en C_X in Wenduine. Leutige gasten. C_X heeft me niet proberen te verleiden. He's allright! Salokin verdient zijn geld met daar gewoon aan een bureau te zitten, de zakkenvuller. Hop die talloare kan ook weer uit mijn broek, dat zit toch een pak comfortabeler. C_X zal zijn bezoek aan Wenduine ongetwijfeld nog heel lang onthouden, begonnen met een platte batterij in de CSL dan onze blauwe vrienden op een ongelegen moment tegengekomen, een kerstboom op het dashboard, een melding dat er probleem is met de boite, doorgereden naar het tankstation waarbij het afleggen van het sleutelcontact alle leven uit de CSL gezogen werd. Gelukkig was er naast het tankstation een garage die open was. Vriendelijke garagist een nieuwe batterij geïnstalleerd en in de garage heb ik C_X moeten wegtrekken van enkele oldtimer mercedessen waar hij stond op te kwijlen. In een morbide stemming hebben we terug in Wenduine afscheid genomen. @ICM: Je had ongetwijfeld gedacht mij te kunnen verrassen maar je dieselgekletter had je reeds verraden . Geen fan van SUV's maar voor jou Cayenne wil ik nog een uitzondering maken, die bak staat wel top. Nu ja, je had hem dan ook strategisch geparkeerd had zodat ik de deuk niet kon zien. Nog niet veel geschept vandaag eerder uit mijn zakken laten glijden; tanken, nieuwe batterij, ... Maar het komt goed, de volgende keer vraag je je vrouw mee binnen en verkoop ik je een appartement. Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 10 november 2012 Geplaatst: 10 november 2012 'k Stond kik daar tussen het chique volk, was al blij dak me wa opgekleed had of ge had C_X in zijn werkkleren gezien Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 10 november 2012 Geplaatst: 10 november 2012 Dus om samen te vatten, ik ga eens meeten bij den Salokin. Kwa verrassingen kon dat wel tellen ja. - ICM ontmoet - CSL moeten kickstarten met de skoda - CSL die te snel voorbij de combi vloog - CSL die met een kapotten batterij stond aan een tankstation alwaar een nieuwe mocht gekocht worden - Houder van die garage had een zeer zeldzame W116 450SEL 6.9 staan waar ik toch even naar staan kwijlen heb - Terug toegekomen in Wenduine bleek een van de huurder gestorven te zijn... Lag al een week dood in z'n bed en moesten dus de deur gaan openen, stonk nogal geweldig zo bleek. Allez in Wenduine is er altijd wel iets te doen Quote
Salokin 8.961 Geplaatst: 10 november 2012 Geplaatst: 10 november 2012 Ik zal u nog eens vriendelijk begroeten! Oh zwijgt, hij kwam nog maar mijn bureau binnen en hij was al bezig: "Alexander die doet daar echt niks, beetje tateren met zijn baas, een air alsof hij grote man is, mijn dieselporsche compleet in het belachelijke trekken, ..." Quote
Yaqub 450 Geplaatst: 10 november 2012 Geplaatst: 10 november 2012 Het was super en we moeten beslsist nog eens samenkomen. Je lijkt me een boeiende kerel Insgelijks! Lijk ik dezelfde persoon als ik op het forum uitstraal? Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 10 november 2012 Geplaatst: 10 november 2012 Een beetje stiller, maar dat zal 't moment zelf geweest zijn + waterval_interessante_autoweetjes_c_x die blijft gaan als je hem niet onderbreekt Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 10 november 2012 Geplaatst: 10 november 2012 Gisteren DriverW en gl3nn in den AB Bedankt voor de 40 cent jongens, was gezellig! Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 10 november 2012 Geplaatst: 10 november 2012 Een beetje stiller, maar dat zal 't moment zelf geweest zijn + waterval_interessante_autoweetjes_c_x die blijft gaan als je hem niet onderbreekt Als ik interessante mensen ontmoet babbel ik wel is graag Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 11 november 2012 Geplaatst: 11 november 2012 Ik zal u nog eens vriendelijk begroeten! Wou je geheime missie niet verraden. Neen, ik moet mij terecht verexcuseren. Excuses! En ja, je vriendelijke begroeting was mij opgevallen. Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 11 november 2012 Geplaatst: 11 november 2012 De coupe van slasex en icm zijn aan elkaar gewaagd eerlijk gezegd En @@ICM ik ben m'n baard al 3 maand kwijt Quote
Salokin 8.961 Geplaatst: 11 november 2012 Geplaatst: 11 november 2012 De coupe van slasex en icm zijn aan elkaar gewaagd eerlijk gezegd En @@ICM ik ben m'n baard al 3 maand kwijt Dat is een belediging voor ICM, hij is tezamen met Alexander buiten concurrentie. Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 11 november 2012 Geplaatst: 11 november 2012 Annozelen tut! De perfectie van uw coupe was me niet opgevallen bij onze vorige ontmoeting maar ik was gisteren met verstomming geslagen 8) Bedankt, ik doe mijn best. @@Alexanderr Ik hoop vooral dat je naar m'n schoenen hebt gekeken toen ik uit die Carrera stapte. De coupe van slasex en icm zijn aan elkaar gewaagd eerlijk gezegd En @@ICM ik ben m'n baard al 3 maand kwijt Je hebt 10 jaar gewonnen. Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 11 november 2012 Geplaatst: 11 november 2012 Klopt, maar heb wel een babyface nu Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 11 november 2012 Geplaatst: 11 november 2012 Liever terug de pooier-look? Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 11 november 2012 Geplaatst: 11 november 2012 Ik had niet de pooier look maar idd zoals Greg komt te melden de kinderverkrachterlook++ Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 11 november 2012 Geplaatst: 11 november 2012 Ooit die foto gezien van in de garage met m'n hemd open en onder de olie? Dat was de avond dat ik m'n ringbaard afgeschoren heb Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 11 november 2012 Geplaatst: 11 november 2012 Ja, die heb je eens doorgestuurd vua fb, denk ik. Wist ik veel dat je me trachtte te verleiden. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.