Ga naar inhoud

Forummer gespot?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Deze ochtend @@Jochen , tenzij er nog een zwarte mx5 in Genk rondrijdt en met volle overgave naar mij wuift. #wacht op kappersmopje

Na het werk mevrouw wooter gespot, cabrio-rijdend met de Z4

Geplaatst:
Deze ochtend @@Jochen , tenzij er nog een zwarte mx5 in Genk rondrijdt en met volle overgave naar mij wuift. #wacht op kappersmopje

Na het werk mevrouw wooter gespot, cabrio-rijdend met de Z4

Dat moet iemand anders geweest zijn :ninja:

Lang geleden dat we mekaar nog eens gekruist hadden :) Soms zegt een collega tegen mij: "Ik heb die rooie mx-5 weer gezien juist, en hij had weer zijn dak open! Die is gek!" :lol:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Dat moet iemand anders geweest zijn :ninja:

Lang geleden dat we mekaar nog eens gekruist hadden :) Soms zegt een collega tegen mij: "Ik heb die rooie mx-5 weer gezien juist, en hij had weer zijn dak open! Die is gek!" :lol:

:lol:

Sinds de wagen 's nachts buitenstaat laat ik de kap 's ochtends meestal dicht. :shame:

Geplaatst:

Naish daarnet op de E40 ? Ben niet zeker. Alleszins vette A7 die met de lichten knipperde .....

Geplaatst:

Dat kan!

Zat in Gent vandaag en ben daar maar iets na 17 u kunnen vertrekken en moest voor 18u op de school zijn van de kinderen voor een voorstelling... Heb nogal doorgegeven :D

Geplaatst:

Dan was jij het niet want anders had je aangepikt :)

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ceke op het galabal van Industria :D

Geplaatst:

Yep , maar met opzet de drukke straten vermeden.....

Geplaatst:
Ceke op het galabal van Industria :D

Godverdomme, daar herinner ik niets van..

MIjn schoenen zijn naar de klote, mijn broek, mijn hemd... Shiiiiit

Geplaatst:

Da's kloten

Geplaatst:
Godverdomme, daar herinner ik niets van..

MIjn schoenen zijn naar de klote, mijn broek, mijn hemd... Shiiiiit

Je zag er ook uit alsof je je dat niet meer ging herinneren :D

Geplaatst:
Je zag er ook uit alsof je je dat niet meer ging herinneren :D

Mja ergens wel stom, want ik herinner mij vaag dat ik me wel aan het amuseren was... :)

Geplaatst:
Dan was jij het niet want anders had je aangepikt :)

Nee, ik denk niet dat ik ingehaald ben toen :D

Geplaatst:

Soit te hopen dat die trajectcontrole voor Wetteren nog niet werkt anders zal ik een paar maand of langer alternatief vervoer mogen zoeken. Heb me voorgenomen dat dit de laatste keer was dat ik me liet meeslepen.

Geplaatst:

Je hebt geluk dan. ;)

Mensen die mij vandaag spotten gelieve geen aandacht aan mijn zang spenderen. De zon schijnt!

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Blauwe E46, nrplaat YZZ-xxx

Iemand van hier/ander forum?

Geplaatst:
Je hebt geluk dan. ;)

Mensen die mij vandaag spotten gelieve geen aandacht aan mijn zang spenderen. De zon schijnt!

Ik zing 70pct van de tijd als ik alleen rijd :)

Geplaatst:
Ik zing 70pct van de tijd als ik alleen rijd :)

Ik doe het blijkbaar ook meer en meer. Op voorwaarde dat ik alleen in de wagen zit. Ik vraag me nog steeds af hoe dat sterretje in mijn ruit is gekomen. Door een steen of door mijn zingen.

Vandaag is echt genieten. Schuifdakje open, leuk deuntje en cruisen. Ik ben al 2x te laat geweest omdat ik aan het genieten ben. :oops:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Soit te hopen dat die trajectcontrole voor Wetteren nog niet werkt anders zal ik een paar maand of langer alternatief vervoer mogen zoeken. Heb me voorgenomen dat dit de laatste keer was dat ik me liet meeslepen.

Heu, trajectcontrole Wetteren?? Wtf, hopelijk werkt dit nog niet, anders hang ik er ook aan.

Geplaatst:

De laatsten tijd zing ik ook vaak in den auto, een pak aangenamer rijden. Gewoon genieten.

En zeker nu met dit weer, ruitje naar beneden en wat luisteren naar de geluiden.

Geplaatst:

Vandaag is echt genieten. Schuifdakje open, leuk deuntje en cruisen. 

Heb eigenlijk ook wel zin om mijn schuifdakje open te zetten 

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in