Ga naar inhoud

Forummer gespot?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bompa ook.

Mvg. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Bompa ook.

Mvg.

Het heeft lang geduurd.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Denk dat ik het liefke van Alexx heb gezien deze ochtend in Stabroek met een beetle in een herby uitvoering?

Geplaatst:
Het heeft lang geduurd.

Inderdaad. 't Verwondert mij nog dat Fapbox hier nog niet is.

:D

Geplaatst:

Die gaat over zijn toeren zijn als ie dit leest :D

Geplaatst:

Als je morgen rond 10u tussen Wilrijk en Kontich een Ford Gt ziet in wit met blauw zit ik daar wss in :P

gtBart.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Vandaag in Heule gezeten, maar geen @@toere  te zien. 

Waar "gezeten" ? 

Nochtans wel wat rond getoerd in Heule  :)

Geplaatst:

@@Jochen gespot deze morgen, maar denk niet dat hij mij gezien heeft.

Geplaatst:
@@Jochen gespot deze morgen, maar denk niet dat hij mij gezien heeft.

Toch wel! Maar iets te laat... Ik sliep nog half en tegen dat ik mijn hand de lucht in had waart ge al bijna voorbij :)

En ja mijn dak was dicht! :D

Geplaatst:
In de Kortrijksestraat :)

Straat van Delhaize dus ...

Doe die straat maar minimum 8 keer daags  :D

Geplaatst:
Die gaat over zijn toeren zijn als ie dit leest :D

Geen ritje voor jou :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Toch wel! Maar iets te laat... Ik sliep nog half en tegen dat ik mijn hand de lucht in had waart ge al bijna voorbij :)

En ja mijn dak was dicht! :D

Volgende keer cabrio rijden, ideaal om wakker te worden! :D

Geplaatst:

Ik moet nu al 3 dagen naar Brussel pendelen via de E40, en nog steeds niemand van 't forum gespot  <_< 

Geplaatst:
Volgende keer cabrio rijden, ideaal om wakker te worden! :D

Bwa, niet meteen in de mood voor 's morgens tbh. Lekker verwarming op, muziekje, en me ergeren aan de mensen die voor me rijden :inlove:

Geplaatst:
Ik moet nu al 3 dagen naar Brussel pendelen via de E40, en nog steeds niemand van 't forum gespot  <_<

Al spotten wij elkaar nog 't meest: morgen vanaf 7u10 op de E40 in Brugge, richting Gent.

Over de middag van O-Vl naar Vlaams-Brabant via Brusselse ring (moet tegen 12u ten laatste in Halle zijn) en 's avonds knallen over de A8.

Deze ochtend reed ik op de E40 vanaf 6:30 in Brugge, en dan in Gent ook weer er af, richting Antwerpen. Maar dat moet maar 10 auto's schelen en je ziet mekaar niet.

Geplaatst:

Ik wil anders ook helpen zout in de wonde strooien :D.

Binnenkort Mercedes-pano dak boven mijn hoofd, idem voor pa zijn w212 en dan zwijgen we nog van ma hare cabrio :P.

Ach, troost u, het is minder erg dan mijn collega. "Moet" zijn VW EOS afgeven aan zijn madam (en hij rijdt enorm graag met het dak open) en koopt voor zichzelf een loaded Passat CC (incl pano-dak). Komt ie tot de vaststelling dat je dat dak enkel op kantelstand kan zetten en niet kan openschuiven.

Binnenkort spotten wij mekaar wel, je hebt binnenkort testritje tegoed samen met wat "eurodeals" ;).

Geplaatst:

@ Bompa:

Inderdaad, de volvo nog niet gezien! Deze morgen was ik rond 6u20 op de A17 thv Torhout.. Zal niet al teveel verschil tussen zitten.. Ik moet om 8u15 in Woluwe staan dus is 7u10 hopeloos te laat ^_^. Ben wel onderweg met 'n zilvere A-klasse (nieuw model). 1-ARL-4xx

Geplaatst:
Ik wil anders ook helpen zout in de wonde strooien :D.

Binnenkort Mercedes-pano dak boven mijn hoofd, idem voor pa zijn w212 en dan zwijgen we nog van ma hare cabrio :P.

Ach, troost u, het is minder erg dan mijn collega. "Moet" zijn VW EOS afgeven aan zijn madam (en hij rijdt enorm graag met het dak open) en koopt voor zichzelf een loaded Passat CC (incl pano-dak). Komt ie tot de vaststelling dat je dat dak enkel op kantelstand kan zetten en niet kan openschuiven.

Binnenkort spotten wij mekaar wel, je hebt binnenkort testritje tegoed samen met wat "eurodeals" ;).

:party:

Allemaal goed nieuws dus, zo tussen de regels!

Geplaatst:

Vét, John!

Blijft 'n droombak voor mij. :) Rijdt dat geestig?

Geplaatst:

Eigenlijk ook benieuwd naar hoe dat rijdt?

Geplaatst:

Qua rijden rijdt hij vrij hard wat wel te verwachten was natuurlijk. De kuipjes zitten echt heel goed en de zithouding was voor mij perfect.

De soepelheid in lage toeren is echt wel ok en je kan er eveneens rustig mee cruisen, maar het minste dat je het gaspedaal aanraakt gaat hij er als een raket vandoor!

Voor de rest geen kraakjes en piepjes wat ook niet zou mogen bij een wagen van dit budget.

Enige serieuse minpunt van deze wagen is de koppeling. Zelfs bij gewoon rijden is het zeer moeilijk het om de juiste "plek" te vinden om de koppeling perfect te laten komen.

Hierdoor is er op 12.000km (7400miles) ook de koppeling al vervangen. Prijs hiervan 8100 euro :blink:  Mss beter een automaat ingestoken.

De auto is wel "echt" snel. Dit moet zowat de snelste wagen zijn waar ik ooit mee reed. M5 E60 of F 11 zijn er niks tegen.

Vét, John!

Blijft 'n droombak voor mij. :) Rijdt dat geestig?

Eigenlijk ook benieuwd naar hoe dat rijdt?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in