Ga naar inhoud

Forummer gespot?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Die kisten zijn idd erg bruut. Die 550 pk is dan ook redelijk 'conservatief' .. Sommige exemplaren halen dat zelfs aan de wielen :D

Geplaatst:

BMW 5 Touring 1bggxxx waxIT-sticker zo pas op de parking van de speelplaneet in Kortrijk

En een witte 1m in de Henri horriestraat in Roeselare

Geplaatst:

@@Dawud Ik heb u op beeld staan aan't shoppingcenter, daar waar ge van de dakparking komt :D

Geplaatst:
Ik wil anders ook helpen zout in de wonde strooien :D.

Binnenkort Mercedes-pano dak boven mijn hoofd, idem voor pa zijn w212 en dan zwijgen we nog van ma hare cabrio :P.

Ach, troost u, het is minder erg dan mijn collega. "Moet" zijn VW EOS afgeven aan zijn madam (en hij rijdt enorm graag met het dak open) en koopt voor zichzelf een loaded Passat CC (incl pano-dak). Komt ie tot de vaststelling dat je dat dak enkel op kantelstand kan zetten en niet kan openschuiven.

Binnenkort spotten wij mekaar wel, je hebt binnenkort testritje tegoed samen met wat "eurodeals" ;).

Panodak is zalig, content dat ik het er bij genomen heb. Het interieur van de volvo lijkt zo donker nu.

Geplaatst:
@@Dawud Ik heb u op beeld staan aan't shoppingcenter, daar waar ge van de dakparking komt :D

wtf?! Kan wel. Ben er 2 keer geweest. Rond 3u ofzo maar alles stond vol en ben dan maar terug doorgereden en tegen 4 ofzo nog eens gegaan. Madam heeft weet wat nieuw gerief.

Geplaatst:

Jup rond 3u was ik der ook, kheb u trouwens nog gespot op enkele beelden. Ge waart de dakparking opgereden en je reed er terug af, ik reed toen naar Parking C. Daar "moest" plaats zijn volgens die borden maarja...

Stom shoppingcenter  <_<

Geplaatst:

Rijdt @@Asserti met een E34 touring (denk 520i, nl. 1 uitlaatpijpje maar Reihensechs sound)? Zo ja, dan heb ik 'm gespot in de Zonnestraat als velgentransporteur, vandaag. :D

Geplaatst:

Ik heb een blauwe ja, foto's staan op mijn profiel op fb. Sound storm zal er mee aan het rondtoeren zijn :o

Geplaatst:

Onschuldig!

Er zal gewoon nog een Gentenaar met smaak en toffe hobby rondrijden :P

Geplaatst:

Moeten we dat iedere keer hier melden als we mekaar kruisen @@quadrifoglio? :D

Ik sliep natuurlijk weer half vanmorgen maar had je wel gezien uiteraard, volgende keer zal ik beter opletten :P

Geplaatst:

@@Jochen Eerst elkaar een half jaar niet kruisen, nu op een goeie week tijd al drie keer :lol:

Geplaatst:
@@Bompa in Torhout, thv de opelgarage.

Ah potverdikke, niet gezien....

Geplaatst:
@@Jochen Eerst elkaar een half jaar niet kruisen, nu op een goeie week tijd al drie keer :lol:

Ja idd :lol:

Morgen zal ik extra oplettend (proberen te) zijn!

Geplaatst:
Ah potverdikke, niet gezien....

logisch je was te druk naar de garage aan het kijken voor een mogelijke opvolger van je V.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Je deze morgen weer gespot, thv excellent dumoulin ofzo.

Geplaatst:

:lol:

Klopt ook weer. Lekker meezingen met de ruit open... of was het net nadien. Kreeg onmiddellijk nadien een kwak sneeuw in mijn oor  :)

Was je met de 1-EMW-xxx ?

Geplaatst:

Daarnet wernercupra gespot toen hij in zijn blote flikker door de sneeuw liep!

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:
:lol:

Klopt ook weer. Lekker meezingen met de ruit open... of was het net nadien. Kreeg onmiddellijk nadien een kwak sneeuw in mijn oor :)

Was je met de 1-EMW-xxx ?

Jazeker. Ik had je maar gezien eens je al voorbij was. Maar zo vlug ging het allemaal niet. :)

Geplaatst:

@@toere gespot om 16.58 in Torhout op de E403 richting Kortrijk met de M3. Kar valt echt op :D

Geplaatst:
@@toere gespot om 16.58 in Torhout op de E403 richting Kortrijk met de M3. Kar valt echt op :D

Kan zeker zijn ( ben vooral blij dat ik op het gemak aan het rijden was ) 

Je moet die dan eens zien als hij proper staat !!!

:D

Geplaatst:

:( :( :(

Op dat ogenblik moet ik ook op dezelfde E403 gereden hebben, wel in de andere richting, en geen van beiden gezien.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in