Ga naar inhoud

Forummer gespot?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
:( :( :(

Op dat ogenblik moet ik ook op dezelfde E403 gereden hebben, wel in de andere richting, en geen van beiden gezien.

Awel raar maar waar , maar toen ik de afrit Torhout passeerde heb ik een Volvo V70 gezien en ik moest efkes aan je denken !!!

( efkes maar hoor ) 

Geplaatst:
sneeuw in mijn oor  :)

Jaja, dat zeggen ze allemaal. Nadat ze van de carpooling parking wegrijden.

Gelooft uw vrouw dat?!? :huh:

Geplaatst:

Ze had er ook in haar oor.

:D

Geplaatst:
Awel raar maar waar , maar toen ik de afrit Torhout passeerde heb ik een Volvo V70 gezien en ik moest efkes aan je denken !!!

( efkes maar hoor ) 

(gelukkig maar) :D

Blauwe? Ik kwam uit richting Kortrijk en reed afrit Torhout op. Zal mogelijks ik geweest zijn als 't een blauwe was.

Geplaatst:
(gelukkig maar) :D

Blauwe? Ik kwam uit richting Kortrijk en reed afrit Torhout op. Zal mogelijks ik geweest zijn als 't een blauwe was.

Nope , zilverkleurig met grijze strepen erop 

Geplaatst:

Ne witten met oranje

Sent from my iPad using Tapatalk

Geplaatst:

Ik hield je wagen in 't oog, maar dan eventjes 1 winkel binnengewandeld en je was nadien weg, helaas :)

Geplaatst:

Alexx zit uw vriendin soms in Kortrijk? Vrijdag een niet verkeerd mokkel gespot met zo'n beetle zoals uw vriendin heeft, ik wilde ze voorlaten maar ze heeft dan maar tot aan het einde van de rijstrook gereden en op het laatste moment ingevoegd. Asociale trut :D 

Geplaatst:
Jep! We moeten elkaar net gemist hebben want heb er geen vijf minuten gestaan :)

Zadelen ze je zo vaak op met de afdankertjes?

Geplaatst:

PJH op de N44 thv zijn favoriete bocht. Ik kreeg vier pinkers terug. :inlove:

Geplaatst:

A yea ^^

Wel teleurgesteld zeg. In Deinze op de baan Aalter Deinze kwam er een A7 TDI Quattro in mijn gat porren -> it's on bitch!

Dat ding ging HARD vooruit zeg :o echt abnormaal snel. Maar op bochtige wegen moest hij al snel lossen. Toen ik in Aalter aankwam op de rotonde dacht ik dat hij ergens afgeslagen was, zijn LED kerstboom was nergens meer te zien.

Dan in Aalter net voor de brug sta ik stil aan de wegenwerken, komt ie daar weer af :( Vervolgens op mijn kloten gekregen aan de lichten in zowel Aalter, Knesselare als Kleit. En ie keek elke keer zo zelfvoldaan omdat hij rapper was in rechte lijn dan mijn oude 1.9 TDI. Ik dacht, die grijns gaat er aan, fuck it, ik rij door ook al moet ik niet naar Maldegem. Aan de lichten bij BMW de Mey rijdt hij rechtdoor dus ik denk: YES!, om dan aan de volgende lichten linksaf te gaan :( :( :( :( heb hem dus niet op zijn plaats kunnen zetten tussen Maldegem en Lapscheure :(

Geplaatst:

Ik dacht dat je om je vriendin moest. :P

Geplaatst:

nope, die zat al braaf thuis :D

Heb ook nog een Aixam GTI gespot:

aixamGTI.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Kwam wss van Eldi Aalter.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
A yea ^^

Wel teleurgesteld zeg. In Deinze op de baan Aalter Deinze kwam er een A7 TDI Quattro in mijn gat porren -> it's on bitch!

Dat ding ging HARD vooruit zeg :o echt abnormaal snel. Maar op bochtige wegen moest hij al snel lossen. Toen ik in Aalter aankwam op de rotonde dacht ik dat hij ergens afgeslagen was, zijn LED kerstboom was nergens meer te zien.

Dan in Aalter net voor de brug sta ik stil aan de wegenwerken, komt ie daar weer af :( Vervolgens op mijn kloten gekregen aan de lichten in zowel Aalter, Knesselare als Kleit. En ie keek elke keer zo zelfvoldaan omdat hij rapper was in rechte lijn dan mijn oude 1.9 TDI. Ik dacht, die grijns gaat er aan, fuck it, ik rij door ook al moet ik niet naar Maldegem. Aan de lichten bij BMW de Mey rijdt hij rechtdoor dus ik denk: YES!, om dan aan de volgende lichten linksaf te gaan :( :( :( :( heb hem dus niet op zijn plaats kunnen zetten tussen Maldegem en Lapscheure :(

Ahhh, die zelfvoldane troelie komt me zo bekend voor. Die dan meestal vlug verdwijnt als ze niet kunnen wegrijden van een E87 op 17" winterrubber  :lol:

Geplaatst:

Ik denk dat ik vanmorgen rond 8u45 @@Daann voorbijgelopen ben aan de Ekobar in de Andreas Vesaliusstraat, maar ben niet zeker :D

Geplaatst:

Ik was toen inderdaad aan de Ekobar (:inlove:), maar heb jou totaaaal niet gezien. Volgende keer dag zeggen ;)

Geplaatst:

Waren der soms 2 forummers iets aan het eten in de Prima Donna in Gent?

Ik hoorde die bezig over auto's en precies ook over een forum maar zo goed heb ik niet gevolgd :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ha ja. :D

Wel maar 1 forummer.

Geplaatst:

In de Prima Donna?

Dat moet BMA geweest zijn.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
Ha ja. :D

Wel maar 1 forummer.

Mo meendet en wie waarde gij, die met de bril of zonder den bril? :P Zo aan den trap hé :D

Kzat daar met nog 2 maten :D

En iemand wilt ne Volvo, ne V60 dachtek.

Geplaatst:
Mo meendet en wie waarde gij, die met de bril of zonder den bril? :P Zo aan den trap hé :D

Kzat daar met nog 2 maten :D

En iemand wilt ne Volvo, ne V60 dachtek.

Ja, ik was den tist met bril. Ik zag je nogal kijken, ja.

Mijne maat daar mag een nieuwe firmawagen kiezen. Het ging tussen A4, Passat, V60 en XC60. En zijn E30 gaat binnen bij iemand die ik hem via een FORUM aan de hand heb gedaan. :D

Verder nog vragen? :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in