Gast caoimhin Geplaatst: 9 april 2013 Geplaatst: 9 april 2013 Hoor je die sound trouwens zo goed? In de auto zelf hoor je dat niet echt aan die snelheid, of ik moet met het raampje open rijden. Ben wel blij dat ik mij hier op het forum (allé, AF) laten overhalen heb om zo'n Milltek te plaatsen Quote
Beau 3.909 Geplaatst: 9 april 2013 Geplaatst: 9 april 2013 Mijn vriendin vroeg net "hoe hard reed jij daar??". "125, hij wss maar 100" 105/110 op GPS gok ik. Was trajectcontrole dus zoveel meer dan 125 zal je wel niet gereden hebben. Hoor je die sound trouwens zo goed? In de auto zelf hoor je dat niet echt aan die snelheid, of ik moet met het raampje open rijden. Ben wel blij dat ik mij hier op het forum (allé, AF) laten overhalen heb om zo'n Milltek te plaatsen Mwa, er was toch veel verkeerslawaai, en eenmaal die trajectcontrole gedaan was en je gas gaf hoorde ik het toch goed ja. Ik zat dan ook achter je, recht voor de uitlaat. Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 9 april 2013 Geplaatst: 9 april 2013 Juist, daar was het nog trajectcontrole. 122 op CC reed ik daar. Quote
ir_fuel 58.440 Geplaatst: 15 april 2013 Geplaatst: 15 april 2013 @@Parsifal die passeerde voor de Valera's deze middag? Quote
Parsifal 4.591 Geplaatst: 16 april 2013 Geplaatst: 16 april 2013 @@Parsifal die passeerde voor de Valera's deze middag? Klopt... Op weg naar les super filles du tram Je kan me trouwens elke 2 uur daar zien lopen. Moet namelijk elke keer mijn parkeerschijf verdraaien Quote
ir_fuel 58.440 Geplaatst: 17 april 2013 Geplaatst: 17 april 2013 Klopt... Op weg naar les super filles du tram Je kan me trouwens elke 2 uur daar zien lopen. Moet namelijk elke keer mijn parkeerschijf verdraaien Dat is ook gedaan binnenkort he. Dat wordt daar toch allemaal betalend? En hebben ze in dat reclamebureau van je geen poen genoeg voor een abo'tje onder het plein? Quote
BWS 3.240 Geplaatst: 17 april 2013 Geplaatst: 17 april 2013 @Yaqub zalig, ik was al opgelucht toen ik zag dat de wagens naast mij voldoende ruimte gelaten hadden, doodsangsten sta ik uit als ik in ondergrondse parkings parkeer 1 Quote
Yaqub 450 Geplaatst: 17 april 2013 Geplaatst: 17 april 2013 Ze hebben twee weken geleden al tegen de linkerflank gereden in de parking, serieuze bluts maar natuurlijk niets achtergelaten Quote
ir_fuel 58.440 Geplaatst: 17 april 2013 Geplaatst: 17 april 2013 jawel. een bluts. AEHAEHAEHAEHAEHAEHAEH 2 Quote
BWS 3.240 Geplaatst: 17 april 2013 Geplaatst: 17 april 2013 in dat geval zou ik naar de bewaker gaan en het daar niet bij laten... Quote
GTX 4.956 Geplaatst: 17 april 2013 Geplaatst: 17 april 2013 Is dat onder Sint-Pietersplein? De vrijdag was ik daar om een abo te verlengen en toen was er ook iemand die vertelde dat iemand tegen zijne wagen was gereden. Normaal stond hij ergens anders geparkeerd maar die parking was toen dicht zei hem. Toevallig gij @@Yaqub ? Quote
Yaqub 450 Geplaatst: 17 april 2013 Geplaatst: 17 april 2013 in dat geval zou ik naar de bewaker gaan en het daar niet bij laten... Hebben dat gedaan maar kon niet helpen, blijkbaar is parkeren op eigen risico daar... Echt beu, 't is net in het achterste paneel en toch wel 30 op 30 cm groot. Quote
Yaqub 450 Geplaatst: 17 april 2013 Geplaatst: 17 april 2013 Is dat onder Sint-Pietersplein? De vrijdag was ik daar om een abo te verlengen en toen was er ook iemand die vertelde dat iemand tegen zijne wagen was gereden. Normaal stond hij ergens anders geparkeerd maar die parking was toen dicht zei hem. Toevallig gij @@Yaqub ? Nope, ben het inderdaad ook gaan zeggen maar 't was op een zaterdag tegen iemand die rondliep daar Quote
GTX 4.956 Geplaatst: 17 april 2013 Geplaatst: 17 april 2013 Hmm kzou dan nog eens terug gaan want hij ging de beelden bekijken en de eigenaar ging klacht indienen bij de Politie. Dan konden de beelden opgevraagd worden. Die bewakingsagent is wel nen hele vriendelijke. Rijdt met een rode MX-5 Als ge wilt let ik derop wanneer hij der is en kan je dan nog eens teruggaan? Quote
gl3nn 9.425 Geplaatst: 17 april 2013 Geplaatst: 17 april 2013 Die bewakingsagent is wel nen hele vriendelijke. Rijdt met een rode MX-5 Dat zijn doorgaans inderdaad heel vriendelijke mensen. 2 Quote
Yaqub 450 Geplaatst: 17 april 2013 Geplaatst: 17 april 2013 Hmm kzou dan nog eens terug gaan want hij ging de beelden bekijken en de eigenaar ging klacht indienen bij de Politie. Dan konden de beelden opgevraagd worden.Die bewakingsagent is wel nen hele vriendelijke. Rijdt met een rode MX-5 Als ge wilt let ik derop wanneer hij der is en kan je dan nog eens teruggaan? Auto heeft er een week gestaan en volgens hem worden ze maar een weekje bewaakt En stond net uit het zicht van de camera schijnt. Echt beu! Quote
GTX 4.956 Geplaatst: 17 april 2013 Geplaatst: 17 april 2013 Ai das wel serieus klote. Ik zet me quasi altijd aan een zebrapad of aan een deur. Daar is altijd een camera opgericht. Quote
Yaqub 450 Geplaatst: 17 april 2013 Geplaatst: 17 april 2013 Idd, ze stelt haar daar ook meestal. Maar was een zondagavond en dan loopt ie stilaan vol... Letten er nu extra op inderdaad als we een plekje zoeken. Quote
Parsifal 4.591 Geplaatst: 18 april 2013 Geplaatst: 18 april 2013 Dat is ook gedaan binnenkort he. Dat wordt daar toch allemaal betalend?En hebben ze in dat reclamebureau van je geen poen genoeg voor een abo'tje onder het plein? Nee... Ook de andere helft van de vijvers worden parkeerschijfzone's. Binnenkort krijg ik gelukkig een handelaarskaart van comunne d'ixelles. Is een soort van bewonerskaart maar voor bedrijven. Kan je aanvragen voor bedrijfwagens van firma's die daar gevestigd zijn. Alle documenten zijn wel in het NL opgesteld en moet dat zelf gaan aanvragen in het gemeentehuis daar... This is gonna be fun! Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 18 april 2013 Geplaatst: 18 april 2013 @@Simoni die naarstig aan het werk was @carwash Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 19 april 2013 Geplaatst: 19 april 2013 @@Simoni die naarstig aan het werk was @carwash Ah, jij was de skoda toeteraar Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 19 april 2013 Geplaatst: 19 april 2013 Dat was inderdaad ik, herkende mij nu al nie meer ja? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.