Ga naar inhoud

Forummer gespot?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Daarstraks @@wooter gespot in z'n Z4M in de buurt van Landen (denk ik, ken de streek daar niet goed).

Geplaatst:

Nee, je stak ons voorbij ergens op een binnenweg. Ik zat in m'n grijze Plymouth, en vrienden van me in die Aston DB5 en witte Clio RS.

Geplaatst:

Ik ben gisteren een grijze DB5 tegengekomen... Stond een een tankstation met een iets oudere heer in.

Gast wooter
Geplaatst:
Nee, je stak ons voorbij ergens op een binnenweg. Ik zat in m'n grijze Plymouth, en vrienden van me in die Aston DB5 en witte Clio RS.

Binnenweg? Das wel de baan van Tongeren naar Waremme :). Clio wou even volgen maar tging iets te vlot. Toen ik de DB5 passeerde dacht ik al dat ik 007 aan het inhalen was - knap machien. Die Clio ook trouwens. Die Plymouth kan ik me maar vaag herinneren tussen die Clio RS en DB5 :)

Geplaatst:
Binnenweg? Das wel de baan van Tongeren naar Waremme :).
Zou ook kunnen. :D
Clio wou even volgen maar tging iets te vlot. Toen ik de DB5 passeerde dacht ik al dat ik 007 aan het inhalen was - knap machien. Die Clio ook trouwens. Die Plymouth kan ik me maar vaag herinneren tussen die Clio RS en DB5 :)
De Clio greep inderdaad zijn kans om ook eens even gas te geven, hij had zich al heel de dag moeten inhouden met die twee oldies erbij. :) De Plymouth was deze: http://www.autominded.be/forums/index.php?/topic/1337-1964-plymouth-fury/?hl=fury
Geplaatst:
Ik ben gisteren een grijze DB5 tegengekomen... Stond een een tankstation met een iets oudere heer in.
Dat moet dan nog een andere geweest zijn. Dit is ook een grijze, maar dat van die oudere heer klopt niet.
Geplaatst:

Amai, das dan ook wel toeval, zeker omdat er toch maar weinig van rondbollen.

Geplaatst:

Wannes met de bus daarnet aan de Tervuursepoort.

Geplaatst:

Rabbit heeft me gespot maar ik hem niet :(

Stonden samen in de file aan te schuiven blijkbaar.

Geplaatst:

GTX in de Olifantstraat!

Geplaatst:

@PJH daarnet voor het rood licht in de Voskenslaan; in de regen met het schufdak op kantelstand :inlove:

Geplaatst:
en heb je hem je jongeheer getoond.

Sorry, slechte grap.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
@PJH daarnet voor het rood licht in de Voskenslaan; in de regen met het schufdak op kantelstand :inlove:

jou niet gezien :o

Geplaatst:
GTX in de Olifantstraat!

Yaqub in de Olifantstraat :D

2 dagen terug :D

Geplaatst:
jou niet gezien :o

Kon eerst niet zien of jij het wel was. Anders had ik wel eens geknipperd met mijn lichten. ;)

Geplaatst:
en heb je hem je jongeheer getoond.

Sorry, slechte grap.

Ik kon er nog met lachen... ;)

Geplaatst:

:P

't bleef netjes he daarstraks :D

Gij hebt godverdomme trouwens serieus goeie stoofvleessaus makker :)

Geplaatst:

PJH bij uitrijden van de marginalen stad der rijken .

Geplaatst:

Ah, PJ is in Geraardsbergen geweest en niks laten weten :(

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

haha, exact het omgekeerde van G'bergen en toch hetzelfde :D

Geplaatst:
haha, exact het omgekeerde van G'bergen en toch hetzelfde :D

Idd ik heb het niet zo op nen hoop over geparfumeerde mensen of mannen met een roze pull omheen de schouders en daar bovenop een sjalekke rond de nek al geef ik toe dat de amusementswaarde hoog is. Een Zoo van mensen zeg maar :)

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Daarstraks de knalgroene Bimmerboard Touring gespot met toeters en bellen op de E19. Rijdt daar ook een automind'er mee?

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in