William Blake 2.844 Geplaatst: 7 juli 2013 Geplaatst: 7 juli 2013 @@Alexis zo'n half uurtje geleden, S2k geparkeerd bij St.-Jacobs. Schitterende auto 1 Quote
B3noît 4.411 Geplaatst: 7 juli 2013 Auteur Geplaatst: 7 juli 2013 @@dragonfly op de hoppefeesten? Quote
Alexis 5.938 Geplaatst: 7 juli 2013 Geplaatst: 7 juli 2013 @@Alexis zo'n half uurtje geleden, S2k geparkeerd bij St.-Jacobs. Schitterende auto Thanks! In de buurt aant hijsen geweest? Toen ik daar omstreeks 22u toekwam reed er net een Civic ef3 sedan weg. Ketel is verlaagd met gele koplampen en ik denk een Integra Type R blok erin. SUPERvet kistje. Vind er echter nergens meer informatie over.. Quote
William Blake 2.844 Geplaatst: 7 juli 2013 Geplaatst: 7 juli 2013 Thanks! In de buurt aant hijsen geweest? Toen ik daar omstreeks 22u toekwam reed er net een Civic ef3 sedan weg. Ketel is verlaagd met gele koplampen en ik denk een Integra Type R blok erin. SUPERvet kistje. Vind er echter nergens meer informatie over.. neeje, ik was nog een late-night toerke aan 't doen in Gent raampjes open, geluiden laten weerkaatsen tegen de gebouwen waar zatte gij mss? Quote
Jupke 11.099 Geplaatst: 7 juli 2013 Geplaatst: 7 juli 2013 @@Roughneck in Lommel, ale, eigenlijk heeft hij mij gespot, tikte ineens op mijn schouder. Quote
Phil 12.519 Geplaatst: 7 juli 2013 Geplaatst: 7 juli 2013 @@Glenn-N met de SS op de Lage Kaart kwartiertje geleden? Quote
quadrifoglio 3.641 Geplaatst: 7 juli 2013 Geplaatst: 7 juli 2013 Gisteren zowel @@gl3nn als @@ICM gespot in Spa 1 Quote
msxx 7.866 Geplaatst: 7 juli 2013 Geplaatst: 7 juli 2013 Heeft @@jan.van.gent een fluo-gele helm? In dat geval heb ik je gespot in Genk Quote
Alexis 5.938 Geplaatst: 7 juli 2013 Geplaatst: 7 juli 2013 neeje, ik was nog een late-night toerke aan 't doen in Gent raampjes open, geluiden laten weerkaatsen tegen de gebouwen waar zatte gij mss? Heb ik ook nog gedaan, detour via de Gentse haven, tunneltjes gaan opzoeken Was een vrijgezellenavond van een vriendin, lang geleden dat ik in de Charla was geweest, nog steeds even Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 7 juli 2013 Geplaatst: 7 juli 2013 @@Glenn-N met de SS op de Lage Kaart kwartiertje geleden? Jep! Quote
jan.van.gent 4.980 Geplaatst: 8 juli 2013 Geplaatst: 8 juli 2013 Heeft @@jan.van.gent een fluo-gele helm? In dat geval heb ik je gespot in Genk Nope, enkel een fluo gele moto Een K1100 gezien in het geel? Das bizar want origineel zijn die nooit zo geleverd. (mijne is herspoten in het Dakar geel van de K1 of de auto's) Quote
msxx 7.866 Geplaatst: 8 juli 2013 Geplaatst: 8 juli 2013 Het is daarmee dat ik er eigenlijk van overtuigd was dat ik jou gezien had. Ondanks dat je op foto altijd een donkere helm hebt. Had gekund dat je een nieuwe helm gekocht had he :-) Eenzelfde geel als de K1, maar het was een minder futuristische BMW met koffers. Of het precies een K1100 was weet ik niet, hij reed mij tegemoet. Maar wel van die generatie, met koffers Quote
Naish 9.595 Geplaatst: 9 juli 2013 Geplaatst: 9 juli 2013 @@Brunault heeft volgens mij gisteren aan mijn deur gepasseerd met de AMG 1 Quote
Stancke 4.650 Geplaatst: 9 juli 2013 Geplaatst: 9 juli 2013 Net de vriendin van @@binnenmuisarchitekt gespot, Gwenolyne op VRT Nieuws 1 Quote
Asserti 3.417 Geplaatst: 9 juli 2013 Geplaatst: 9 juli 2013 Iemand met zwarte mx5 die bij domo in herentals werkt? Quote
Roughneck 27 Geplaatst: 9 juli 2013 Geplaatst: 9 juli 2013 @@Roughneck in Lommel, ale, eigenlijk heeft hij mij gespot, tikte ineens op mijn schouder. Ik zag je ineens blinken, dus ik moest eventjes Hallo zeggen Quote
tuscani 11.816 Geplaatst: 10 juli 2013 Geplaatst: 10 juli 2013 niemand mij gespot in oostende maandag? nu stond ik daar van zaterdag tot maandagavond voor het appartement, en heeft er nog niemand mij gezien. of willen jullie men ford niet kennen door het rood biesje. oja hoe werkt die smsbetaling voor te parkeren bompa? ik verstuur een sms, en mag parkeren volgens een sms, na 4uur krijg ik een sms dat men periode om is en komt er te betalen 0.00€. Quote
tuscani 11.816 Geplaatst: 10 juli 2013 Geplaatst: 10 juli 2013 't zou kunnen, was ook mijn gedacht, maar het stond er niet bij. 'k weet natuurlijk ook niet hoeveel dat smsje gekost heeft. Quote
PJH 21.062 Geplaatst: 10 juli 2013 Geplaatst: 10 juli 2013 De eerste keer is idd gratis, de volgende keer dat je dat gaat proberen zul je een SMS krijgen dat je eerst moet registeren op hun website alvorens je nog eens kunt SMS parkeren. Ik had dat niet gezien en was zo 50 euro armer klootzakken, ik had nochtans de intentie om te betalen. Quote
tuscani 11.816 Geplaatst: 10 juli 2013 Geplaatst: 10 juli 2013 ook bullshit dan. ik heb geen internet op MIJN gsm, dus als ik ergens zit en wil sms parkeren kan ik weer naar de auto stappen. Quote
ICM 24.980 Geplaatst: 10 juli 2013 Geplaatst: 10 juli 2013 Iemand hier met een rode E30 plaat 1-ASL* ? Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 10 juli 2013 Geplaatst: 10 juli 2013 niemand mij gespot in oostende maandag? nu stond ik daar van zaterdag tot maandagavond voor het appartement, en heeft er nog niemand mij gezien. of willen jullie men ford niet kennen door het rood biesje. oja hoe werkt die smsbetaling voor te parkeren bompa? ik verstuur een sms, en mag parkeren volgens een sms, na 4uur krijg ik een sms dat men periode om is en komt er te betalen 0.00€. Allee jong, en ge laat dat niet op voorhand weten ofzo? Kon ik toch minstens een post-it en een paar kilo nep-meeuwenkak op uw auto plaatsen. Je zit daar maar een paar straten van ons kantoor.... Inderdaad, eerste maal gratis. Op website registreren. Had je het gezegd, kon je even bij ons op wifi . Dat registreren is wel éénmalig he. En dan is 't één en al wat makkelijk is. Ik gebruik dat zeer vaak, bv als ik over de middag even in 't centrum parkeer met m'n auto: je betaalt wat je gebruikt en je hoeft niet terug naar je auto als je 2u om zijn. En in Oostende ruiken ze dat je niet betaald hebt, binnen het half uur heb je een boete. Quote
tuscani 11.816 Geplaatst: 10 juli 2013 Geplaatst: 10 juli 2013 Idd je moet parkeren tot 19u, ik zit wat naar buiten te kijken en wist dat men ticket vervalt op 18u54. Komen ze om 18u50 toch niet controleren zeker! Bijna heel de straat hebben ze nog gepakt, en ik maar kijken van op het zesde dat ze wel gingen voorbij zijn voor men ticket ging vervallen. . De volgende keer verwittig ik, al stond het hier al dat ik na de ballonvlucht ging doorrijden naar Oostende. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.