Lefty 19.536 Geplaatst: 12 augustus 2013 Geplaatst: 12 augustus 2013 @@Lefty gespot aan de ring gisteren in zijn CSL Ik heb je daarna niet meer zien wandelen ofzo anders had ik wel goeiendag komen zeggen Ah, waar ergens? Had je niet gezien anders had ik wel even goeiedag komen zeggen. Quote
Gixxer 611 Geplaatst: 12 augustus 2013 Geplaatst: 12 augustus 2013 Foto's zijn niet zichtbaar Bij mij anders wel. Quote
Speedhunter 4.891 Geplaatst: 12 augustus 2013 Geplaatst: 12 augustus 2013 Ah, waar ergens? Had je niet gezien anders had ik wel even goeiedag komen zeggen. Je kwam aangereden naar het rondpunt aan de hoofdingang, ik was even daarvoor overgestoken. Quote
Mathiass 3 Geplaatst: 12 augustus 2013 Geplaatst: 12 augustus 2013 Bij mij anders wel. Ook op m'n Ipad zijn ze niet zichtbaar. Raar Quote
GTX 4.956 Geplaatst: 12 augustus 2013 Geplaatst: 12 augustus 2013 Die foto's komen van AF, als je je eens aanmeldt op AF zie je die foto's wel. Een witte M3 en een Leon Cupra. Quote
Mathiass 3 Geplaatst: 12 augustus 2013 Geplaatst: 12 augustus 2013 Ah oke. Bedankt voor de uitleg! Quote
Challazer 4.469 Geplaatst: 12 augustus 2013 Geplaatst: 12 augustus 2013 volgens mij heb ik @B3noît gespot in de gotha zaterdagnacht/zondagochtend... Quote
B3noît 4.411 Geplaatst: 12 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2013 volgens mij heb ik @B3noît gespot in de gotha zaterdagnacht/zondagochtend... Hahaha net bericht gestuurd naar Maxime en nu valt alles op een rij. Zelfs bij elkaar gestaan/gebabbeld. Ik had echt geen idee dat jij dat waart. Volgende keer gewoon zeggen/vragen he :-D Quote
Stancke 4.650 Geplaatst: 13 augustus 2013 Geplaatst: 13 augustus 2013 Zwarte Volvo V70, denk een D5... Plak was 1-AHQ-xxx of iets in die aard... E40 richting Gent vanmorgen. Iemand van hier? Plaat zegt mij iets... Quote
Stancke 4.650 Geplaatst: 13 augustus 2013 Geplaatst: 13 augustus 2013 @@PJH http://www.youtube.com/watch?v=CmqBwbvL868 Quote
Challazer 4.469 Geplaatst: 13 augustus 2013 Geplaatst: 13 augustus 2013 Hahaha net bericht gestuurd naar Maxime en nu valt alles op een rij. Zelfs bij elkaar gestaan/gebabbeld. Ik had echt geen idee dat jij dat waart. Volgende keer gewoon zeggen/vragen he :-D Me neither, maar zag vandaag de foto van Olivier, en uw naam deed een belleke rinkelen ! Was toen al niet echt meer in de staat om heel helder te denken . Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 13 augustus 2013 Geplaatst: 13 augustus 2013 Waiting for VTEC to kick in... In the middle of nowhere! @gl3nn Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 13 augustus 2013 Geplaatst: 13 augustus 2013 Waarom staat het forum op het scherm in het scherm? Waarom staat daar geen scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm ? Quote
Lotuzzz 17.097 Geplaatst: 13 augustus 2013 Geplaatst: 13 augustus 2013 Waarom staat het forum op het scherm in het scherm? Waarom staat daar geen scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm in een scherm ? Bompa is zijn bril weer vergeten. Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 13 augustus 2013 Geplaatst: 13 augustus 2013 Lotuzzz is zijn ogen vergeten Ik zie maar twee maal deze forummer op de laatste foto. . 3 Quote
tato 1.911 Geplaatst: 13 augustus 2013 Geplaatst: 13 augustus 2013 En ineens lange mouwen gekregen. Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 14 augustus 2013 Geplaatst: 14 augustus 2013 Sorry, de geur van Mest Vlaanderen zat nog in mijn gedachtengang ergens! Quote
DenDuvel 4.683 Geplaatst: 14 augustus 2013 Geplaatst: 14 augustus 2013 Sorry, de geur van Mest Vlaanderen zat nog in mijn gedachtengang ergens! Bij mij zit die in andere gangen. Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 14 augustus 2013 Geplaatst: 14 augustus 2013 Zwoem, wat is uw nummerplaat weer (3 letters)? Ik dacht dat ik je 's avonds eens gezien had toen ik aan 't lopen was, thv Ten Parke. Quote
William Blake 2.844 Geplaatst: 14 augustus 2013 Geplaatst: 14 augustus 2013 @@zwoemba klopt idd goeie Delhaize daar Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.