Ga naar inhoud

Forummer gespot?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja, ik had de link met dat appartement niet meer gemaakt.

Ik had zo eens geparkeerd voor onze deur, omdat we in onze ondergrondse niet binnen konden wegens werken aan onze inrit. Op moment dat ik op m'n bureau kom, kom ik m'n baas tegen en begint hij vanalles te bespreken. Ik vergeet dus m'n sms te starten (kwam om 8u toe, en wou hem starten, begint dan pas te lopen van wanneer nodig, dus 9u. Om 9u15 valt m'n frank dat ik het vergeten te starten was, en kijk naar buiten: lap, roze papierke tussen ruitenwisser.

M'n baas heeft het terugbetaald, de schat.

Geplaatst:

ik heb altijd plek de parking.

Geplaatst:

@@Alexanderr daarnet in Knokke, had het juist aan de stokken met een XF over de 2 banen aan het rijden was en hij hem rechts voorbij wou maar eerder tegen een bloembak zou belanden.

Geplaatst:

@@Mayonaise op het terras van in den hemel?

Aaaaaaaaaaaaah, ik dacht, als het iemand is, is't Walter! Maar 'k was niet zeker en dan zwaai'k niet terug. (zie dat het iemand anders was die zwaaide naar iemand die achter mij zat... :D )

Was trouwens met @@Beau

Geplaatst:

De nakomelingen van @@toere op de Houtmarkt

Met hun longboard verzekers ?

:P

Geplaatst:

Met hun longboard verzekers ?

:P

Inderdaad ;)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Inderdaad ;)

Km's dat ze daar mee afleggen : niet normaal waar die soms zitten  :P

Geplaatst:

Km's dat ze daar mee afleggen : niet normaal waar die soms zitten  :P

Da's inderdaad al niet echt meer bij de deur :D

Geplaatst:

Da's inderdaad al niet echt meer bij de deur :D

Houtmarkt is niet ver van hier, denk 5-6 km ...

soms zitten ze in Menen en doen nog een rondrit via Lauwe/Marke/Kortrijk  opnieuw naar Heule  : totaal zeker + 40 km 

Geplaatst:

Ok dan :lolz: ik vond 6 km al best ver :D

Geplaatst:

Aaaaaaaaaaaaah, ik dacht, als het iemand is, is't Walter! Maar 'k was niet zeker en dan zwaai'k niet terug. (zie dat het iemand anders was die zwaaide naar iemand die achter mij zat... :D )

Was trouwens met @@Beau

Niet gezien dat het Beau was. Best nog een chill terrasje eigenlijk.

Geplaatst:

C_X met gevolg in de zwarte mafiabak. :D

Geplaatst:

@@msxx

Kheb u dinsdag 9 juli gespot op de E19 rond de middag denk ik. Richting België maar ik weet wel niet meer of het al NL of BE was. Ik had uw nr-plaat onthouden toen je passeerde omdat ik eraan dacht dat jij met een S80 rondreed ;), CRP (creepy :D) en nu zag ik net in jouw motor-topic dat het inderdaad die van jou was.

Ik reed met een grijze C4 grand Picasso maar dat zal je wss niet gezien hebben :D

Geplaatst:

C_X met gevolg in de zwarte mafiabak. :D

:D

Ik vond dat ge ze toch eens moest gezien hebben :D, mijn gevolg is gelukkig met z'n nieuwe bril. Net zoals ik zat die altijd met bijna toegenepen ogen achter z'n stuur, zo doede sowieso eens een accident.

En hij staat er uiteraard super mee :D

Geplaatst:

@@msxx

Kheb u dinsdag 9 juli gespot op de E19 rond de middag denk ik. Richting België maar ik weet wel niet meer of het al NL of BE was. Ik had uw nr-plaat onthouden toen je passeerde omdat ik eraan dacht dat jij met een S80 rondreed ;), CRP (creepy :D) en nu zag ik net in jouw motor-topic dat het inderdaad die van jou was.

Ik reed met een grijze C4 grand Picasso maar dat zal je wss niet gezien hebben :D

Even in mijn agenda gekeken om te weten of het kon kloppen. Als het op het NL deel was dan kan het zeer goed, kort voor de grens neem ik eigenlijk altijd de A58 richting Tilburg/Eindhoven. Antwerpen mijd ik liever, teveel files...

Jou heb ik inderdaad niet gezien. Viel mijn rijstijl dit keer wat mee :ninja:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in