Ga naar inhoud

Forummer gespot?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Leer gewoon autorijden, vent! :bye:

:D

Geplaatst:

Wie stond de eerste keer op de verkeerde parking? Stoere jongen?

:D

Geplaatst:

Die A7 was ik niet :D

Anders ging die cayenne nog sneller gereden hebben :ninja:

Zin in een AM-ritje richting sint-niklaas :D

Was verkeerde kleur en dacht lux platen. Uwe is grijs en getinte ruiten zeker?

Geplaatst:

binnenkort nog eens een kartmeeting? 't is weer lang geleden. :D

Geplaatst:

Was dus afrit De Pinte! Eindelijk een forummer gespot! Wat heb ik nu gewonnen?

Vandaag ook hele tijd achter deze gereden:post-515-0-97734100-1379691839_thumb.png

Bewoog geen millimeter!

Geplaatst:

als die niet bewoog, hoe kon je er dan achter rijden?

Geplaatst:

Hoe kan je nu in godsnaam die combinatie dak-wagenkleur kiezen.

Geplaatst:

als die niet bewoog, hoe kon je er dan achter rijden?

Ik hoopte op een extra stilo! Maat van mij heeft zo eens een pet laten liggen en lag ere ook nog op. Ik had minder geluk met een hamer...

Geplaatst:

@@Maverick gisterenavond in zijn winkel. Sorry dat 'k niks gezegd heb, maar moest nog naar een presentatie.  :ninja:

Bij mij zelf?

Geplaatst:

Was dus afrit De Pinte! Eindelijk een forummer gespot! Wat heb ik nu gewonnen?

Vandaag ook hele tijd achter deze gereden:{style_image_url}/attachicon.gif Screenshot_2013-09-20-17-43-18.png

Bewoog geen millimeter!

Je zat niet ver van mij dan op die foto

Geplaatst:

nu zie ik pas dat er een balpen op de koffer ligt. :lol:

ik dacht dat het een linksplakker ofzo was.

Geplaatst:

Neen die balpen idd.

En niet zo ver van je huis Stancke. Dacht eerst je te bellen, maar het was 10u43 ofzo. Wat voor jou midden in de nacht is?

Geplaatst:

@@Mayonaise deze namiddag omstreeks 17u aan de Heuvelpoort met zijn blauwe koekendoos, heb getoeterd maar je hebt me niet gezien denk ik.

Geplaatst:

Ik hoopte op een extra stilo! Maat van mij heeft zo eens een pet laten liggen en lag ere ook nog op. Ik had minder geluk met een hamer...

:lolz: nu pas door dat er een stylo lag.

Geplaatst:

@@Mayonaise in de St-Amandstraat, van 100m ver zie je al dat die kist mint staat.

@@Avantus vandaag op de N41 ter hoogte van Zwaarveld, eens om 10u30 en om 14u? Was te ver om een nummerplaat of bestuurder te herkennen. Kan ook die andere S2000 die daar regelmatig te spotten is rond Hamme

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Gisteren @@///NFSThunder gespot op de E314, volgens mij kwam je terug van de ring? Ik had niet direct door dat jij het was, toen ik de Alpina zag, viel mijn frank.

Was ik en onze pa inderdaad. Herkende je Z4 vrij direct. Die blauwe e46 ook iemand die je kende?

Geplaatst:

Was ik en onze pa inderdaad. Herkende je Z4 vrij direct. Die blauwe e46 ook iemand die je kende?

Nee, ik dacht dat hij eventueel bij jouw groepje hoorde :D
Geplaatst:

C_X is ooit TV presentator geweest !!!

Geplaatst:

Blackfox dat ook eens gelapt ? :lol:

Ik vraag me af wat daar verkeerd mee is. Dat je een lijnvliegtuig niet moet gaan beschijnen want dat je dan onnodig paniek veroorzaakt, akkoord. Maar die F16-mannen zouden net moeten voorbereid zijn dat ze ooit kunnen neergehaald worden. Vandaag is het een tiener met een laserpen, morgen een fundamentalist die er naar schiet...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in