Ga naar inhoud

Forummer gespot?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@@walter Uh, sticker niet gezien.

@ritsuke: nog niks ontvangen hier

Zal morgen of vrijdag wel in de bus liggen. Ik denk dat je bij de 2e lichting zat. ;)

Geplaatst:

Zal morgen of vrijdag wel in de bus liggen. Ik denk dat je bij de 2e lichting zat. ;)

Lap. 2e keuze stickers.

(zoals ik die gebruik op de kartings :D )

Geplaatst:

binnenkort dus niet enkel meer rondvliegende stickers op de karting, maar ook op de autostrades. :D

Geplaatst:

Vandaag @@manneke zijn vader gezien, me net kunnen inhouden om niet te roepen: "Gilbert toog e ke je tettn."

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:

Vandaag @@manneke zijn vader gezien, me net kunnen inhouden om niet te roepen: "Gilbert toog e ke je tettn."

:lolz: In Brugge? 

Geplaatst:

@@Ceke gisteren in de Colruyt, ik heb het altijd al gedacht dat het zo'n leep ventje is die zijn boodschappen daar doet. Jammer dat ik zijn gezicht niet meer heb gezien toen hij aan de kassa kwam met de 48 blikken gepelde tomaten die ik stiekem in zijn kar heb gelegd.

Vuile klootzak !!

Geplaatst:

Den DTM rijstbak van @@Alexis aan de rond punt wa verder dan't Zuid in Gent vorige nacht :)

En 2 minuten later @Yakub z'n witte 124 aan z'n huis :D

Geplaatst:

:lolz: In Brugge?

Ja, ik moest bij mijn nonkel zijn die net naast de agence zijn winkel heeft en daar stond Gilbert met een sigaretje.
Geplaatst:

Aaaah, ik zag er eentje fahren maar had eigelijk geen idee! :D

Geplaatst:

Cx zijn ogen van heel dicht bij. En men opmerking "allez ram hem erin" was ook hilarisch :lol:

Geplaatst:

Cx zijn ogen van heel dicht bij. En men opmerking "allez ram hem erin" was ook hilarisch :lol:

Da zegde nie, ook nie tegen nen homo die voor de eerste keer een poging doet lenzen in z'n ogen te steken, kloefkapper :lol:

Geplaatst:

en er hing dan nog stront aan..................................men schoenen :lolz:

en stro:D

Geplaatst:

tuurlijk, eerst men geiten gaan eten geven en dan in uw ogen koteren. :D

Geplaatst:

Ik wist dat hier al wel iets van zou staan... Ik lees zonet de krant en opeens kom ik dit tegen... :lolz:

post-5-137855772375_thumb.jpg

Schitterend ! :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Doe ik! Maar hier staat het ook zoooo mooooi.... :inlove:

Heerlijke patsfoto imo ! :D

Geplaatst:

Beltar zijn R8 in de parking onder het Porsche-museum in Stuttgart.

Maar die is niet mee haar hier gekomen zeker?

Geplaatst:

WTF is da t-shirt, Carlo? :D

Death by zero.

Geplaatst:

Of @quadrifoglio zijn dak gaat niet meer dicht, of hij heeft het niet rap koud maar hij reed alleszins dakloos rond deze (frisse) morgen :D

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Forummer gisteren 9/9/13 rond 17:30 bij Autoparts Druant in Deerlijk met een grijze E30 1-F**-*** ?

Geplaatst:

Of @quadrifoglio zijn dak gaat niet meer dicht, of hij heeft het niet rap koud maar hij reed alleszins dakloos rond deze (frisse) morgen :D

Punt 1: uw mention werkt niet.

Punt 2: Perfect weer om open te rijden!

@@Jochen, je stelt met teleur. :(  :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in