Ga naar inhoud

Forummer gespot?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik vraag me af hoe je vanop de grond in een piloot zijn ogen kan mikken met een laserpen?

Geplaatst:

Laser op uw laser zetten voor meer nauwkeurigheid.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik loop nog vrij rond hoor :D

Ik vraag me af hoe je vanop de grond in een piloot zijn ogen kan mikken met een laserpen?

In de ogen zal wel puur toeval zijn of zelfs overdreven voor de media aandacht.

MAAR, ik ken er wel een paar die zo'n heavy duty groene laser hebben, abnormaal gestoord hoe ver zoiets schijnt... 'k zal eens gaan navragen wie het was :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Vraag ineens waar je het kan kopen. Lijkt me ook wel leuk omdat eens te proberen op ander materieel...

Geplaatst:

Bestellen via internet in het buitenland en hopen dat het niet wordt tegengehouden.

Niet echt legaal 200mW lasers in België. Lag de legale limiet hier niet op 50mW?

(zelf ben ik bezig met een 500W (niet mW!) laser, maar niet echt voor te spelen. Zelfs strooilicht daarvan is genoeg om je instant blind te maken (niet herstelbaar, niet enkel het netvlies naar de zak)

Geplaatst:

50 euro en je hebt er hier één.

Maar ik vind dergelijk 'speelgoed' wel erg gevaarlijk. Gevaarlijker dan vuurwapens. Onbewust eens op het knopje drukken terwijl hij naar iemand's ogen is gericht en je kan schade hebben...

Geplaatst:

50 euro en je hebt er hier één.

Maar ik vind dergelijk 'speelgoed' wel erg gevaarlijk. Gevaarlijker dan vuurwapens. Onbewust eens op het knopje drukken terwijl hij naar iemand's ogen is gericht en je kan schade hebben...

Waar vind je dat in de winkel hier? Op kraampkes enzo misschien die niet echt gecontroleerd worden, maar in een echte winkel? Zomaar te koop? 

Geplaatst:

In de winkel zul je dat wellicht niet zo snel vinden denk ik.

Dingen zijn inderdaad gevaarlijk, daar kun je makkelijk een sigaret mee aansteken...

Geplaatst:

Waar vind je dat in de winkel hier? Op kraampkes enzo misschien die niet echt gecontroleerd worden, maar in een echte winkel? Zomaar te koop? 

D'r is hier zo een surfneger in Fréjus die die verkoopt...

Wij hebben zo een "kleine" versie (waar je maar 1km mee kan schijnen). Maar dat is nog altijd erg lollig :P

Geplaatst:

Ik dacht dat die mannen enkel Rolex verkochten?

Geplaatst:

Ik loop nog vrij rond hoor :D

Ach, da's maar een kwestie van tijd. :D

Geplaatst:

Ik denk gisteren @@msxx gezien te hebben toen ik naar het werk reed. Jij reed met een aanhangwagen richting Houthalen-Oost, ik richting Houthalen-Centrum(dit zonder aanhangwagen!).

Geplaatst:

Ik denk gisteren @@msxx gezien te hebben toen ik naar het werk reed. Jij reed met een aanhangwagen richting Houthalen-Oost, ik richting Houthalen-Centrum(dit zonder aanhangwagen!).

@@DRIVER-W Dat is heel goed mogelijk, zal ergens rond 16u geweest zijn dan :-)

Gistermiddag mijn motor af gaan leveren bij de koper!

Geplaatst:

Ik denk @@janvkn 's BMW '1 gespot te hebben rond 17u op de parking langs een Opel Astra.  

Geplaatst:

@@Avantus Ik denk dat ik jouw kar heb zien staan op de baan van Dendermonde naar Hamme, waar ik die al eerder heb gespot. En als je een hemd aan had, heb ik jou zien staan praten met iemand naast jouw kar :D Ergens rond half 7 denk ik.

Geplaatst:

@@Sega na overdreven pink en toeter geweld zag hij me eindelijk ook

Niemand hier Let op de vrachtwagens en camionetten met COUDRON op :-(

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

*kuch* nie zeveren he heb er u gisteren nog voor gebeld :D

@@Sega ook gespot al mankend achter z'n toog :(

Geplaatst:

@@DRIVER-W Dat is heel goed mogelijk, zal ergens rond 16u geweest zijn dan :-)

Gistermiddag mijn motor af gaan leveren bij de koper!

Nee, het was eerder rond 12h30-13h30 geloof ik, afgaande op mijn werkrooster van afgelopen week.
Geplaatst:

@@Sega na overdreven pink en toeter geweld zag hij me eindelijk ook

Niemand hier Let op de vrachtwagens en camionetten met COUDRON op :-(

Ik spot er regelmatig, maar nooit een Stijn te bespeuren :(

Geplaatst:

@@DDke gespot op den dijk in Oostende! @@Tjeu zegt me dat natuurlijk pas achteraf...

Geplaatst:

Ik liep op het strand rond 19:30 :)

Geplaatst:

@@Philken gespot op de E40 thv Beernem, firmakrel met trailer en kermit erachter, deze avond (rond 18:30?).

Ik zat op de andere rijrichting.

Geplaatst:

@@Philken gespot op de E40 thv Beernem, firmakrel met trailer en kermit erachter, deze avond (rond 18:30?).

Ik zat op de andere rijrichting.

idd kwamen terug van Abbéville....

• Vind ik leuk 3

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in