Naish 9.595 Geplaatst: 5 oktober 2013 Geplaatst: 5 oktober 2013 Deze middag @@Bompa gespot Alé toch zijn kar op de oprit van zijn mansion! En gezien de natte oprit en de reflectie was hij net klaar met wassen Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 5 oktober 2013 Geplaatst: 5 oktober 2013 @@zwoemba klopt idd goeie Delhaize daar Ik word weer neig lastig van 't feit dat daar NU NOG ALTIJD GEEN BLACKLINES IN ZITTEN GVD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2 Quote
William Blake 2.844 Geplaatst: 5 oktober 2013 Geplaatst: 5 oktober 2013 Ik word weer neig lastig van 't feit dat daar NU NOG ALTIJD GEEN BLACKLINES IN ZITTEN GVD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 't zal voor de volgende eigenaar zijn, gaat binnenkort weg.. Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 5 oktober 2013 Geplaatst: 5 oktober 2013 Deze middag @@Bompa gespot Alé toch zijn kar op de oprit van zijn mansion! En gezien de natte oprit en de reflectie was hij net klaar met wassen Allee jong Hier zo maar gepasseerd in de wijk. Inderdaad deze middag ergens de twee auto's gewassen. M'n echtgenote is eventjes weggeweest dus 't zal dan geweest zijn. 'k Was hier volop alles aan 't gereedmaken voor morgen (familiefeestje), dus 'k ging toch amper tijd gehad hebben voor jou, anders was 't wél jammer dat je niet even gestopt en geclaxonneerd hebt Quote
DDé 2.815 Geplaatst: 5 oktober 2013 Geplaatst: 5 oktober 2013 @B3noît daarnet in de Kinepolis te Kortrijk? Quote
B3noît 4.411 Geplaatst: 6 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2013 @B3noît daarnet in de Kinepolis te Kortrijk? Klopt. Rush gaan zien Ik heb je wel niet gezien? Quote
Ceke 2.733 Geplaatst: 6 oktober 2013 Geplaatst: 6 oktober 2013 vandaag mazdaconstruction gespot ! Quote
DDé 2.815 Geplaatst: 6 oktober 2013 Geplaatst: 6 oktober 2013 Klopt. Rush gaan zien Ik heb je wel niet gezien? We stonden allebei aan te schuiven aan de kassa. Ik zag dat je ook met je vriendin (?) op stap was dus wou ik je niet komen storen. Quote
Naish 9.595 Geplaatst: 7 oktober 2013 Geplaatst: 7 oktober 2013 Allee jong Hier zo maar gepasseerd in de wijk. Inderdaad deze middag ergens de twee auto's gewassen. M'n echtgenote is eventjes weggeweest dus 't zal dan geweest zijn. 'k Was hier volop alles aan 't gereedmaken voor morgen (familiefeestje), dus 'k ging toch amper tijd gehad hebben voor jou, anders was 't wél jammer dat je niet even gestopt en geclaxonneerd hebt Twas tijdens een rit met de MTB... En gezien ik om 16u in Kortemark moest staan om de kleine op te pikken in de scouts moest ik redelijk doorknallen Veel passage heb je daar niet natuurlijk bij jullie Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 7 oktober 2013 Geplaatst: 7 oktober 2013 gewoon ik op zijn werk tussen de bootjes, zeedobbers en visnetten. Havensfeer Quote
gewoon ik 8.377 Geplaatst: 7 oktober 2013 Geplaatst: 7 oktober 2013 aha juist, den bompa in zijn volvo. Er vroegen mensen aan mij, waarom ze hier zouden staan flitsen. 1 Quote
B3noît 4.411 Geplaatst: 7 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2013 We stonden allebei aan te schuiven aan de kassa. Ik zag dat je ook met je vriendin (?) op stap was dus wou ik je niet komen storen. Hehe klopt, op stap met een vriendin Volgende keer niet mee inzitten, gewoon hand komen geven en je naam zeggen. Uiteraard komt 'autoforum/autominded' niet over en zou nogal raar overkomen komen op nen date Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 8 oktober 2013 Geplaatst: 8 oktober 2013 Gisteren @@Naish in Torhout, Gravenwinkelstraat, rond 17:30. Tenzij het een andere was waarnaar ik gezwaaid heb Quote
Naish 9.595 Geplaatst: 8 oktober 2013 Geplaatst: 8 oktober 2013 Je was juist Niet gezien, heb nog snel geknipperd met de pharen... Je was aan het snuffelen want je raam stond weer open Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 8 oktober 2013 Geplaatst: 8 oktober 2013 Uiteraard! Oktober en 18 a 20 gr buiten, dat is gewoon zonde om jezelf op te sluiten in je cocon! Beide stonden zelfs open, zodat ik elke kant van de straat kon ruiken Quote
Corneel 2.587 Geplaatst: 8 oktober 2013 Geplaatst: 8 oktober 2013 Uiteraard! Oktober en 18 a 20 gr buiten, dat is gewoon zonde om jezelf op te sluiten in je cocon! Beide stonden zelfs open, zodat ik elke kant van de straat kon ruiken Hoe meer flik kan uw auto eigenlijk zijn, aanwezig:` - Volvo V70 - Geblindeerde ruiten - Moustache - Hemd met korte mouwen - Reukorgaan van een drugshond Quote
Jan 1.163 Geplaatst: 8 oktober 2013 Geplaatst: 8 oktober 2013 Vooral de combinatie auto + Bompa z'n gezicht + snor. Politierechercheur in wording Quote
toere 17.054 Geplaatst: 8 oktober 2013 Geplaatst: 8 oktober 2013 Alléé, zie ik er echt zo uit? AM in koor : JAAAAAAAAAA Quote
gl3nn 9.425 Geplaatst: 8 oktober 2013 Geplaatst: 8 oktober 2013 Alléé, zie ik er echt zo uit? Depends! There's only one way to settle this... Volgende meeting moet ge 10x "Goedenavond, rijbewijs en papieren alstublieft!" zeggen 3 Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 11 oktober 2013 Geplaatst: 11 oktober 2013 @@Naish hier net gespot in kortemart platse. Terwij ik in afwachting van ophalen kinderen wat zit te forummen in m'n auto En een foto probeer te trekken voor m'n lieve forummertjes. Van een milfie die uit de krantenwinkel aan het komen is. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.