Ga naar inhoud

Forummer gespot?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Deze middag @@Bompa gespot

Alé toch zijn kar op de oprit van zijn mansion! En gezien de natte oprit en de reflectie was hij net klaar met wassen :D

Geplaatst:

@@zwoemba  klopt idd :) goeie Delhaize daar

Ik word weer neig lastig van 't feit dat daar NU NOG ALTIJD GEEN BLACKLINES IN ZITTEN GVD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik word weer neig lastig van 't feit dat daar NU NOG ALTIJD GEEN BLACKLINES IN ZITTEN GVD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:lolz:

't zal voor de volgende eigenaar zijn, gaat binnenkort weg.. :(

Geplaatst:

Deze middag @@Bompa gespot

Alé toch zijn kar op de oprit van zijn mansion! En gezien de natte oprit en de reflectie was hij net klaar met wassen :D

Allee jong :)

Hier zo maar gepasseerd in de wijk.

Inderdaad deze middag ergens de twee auto's gewassen. M'n echtgenote is eventjes weggeweest dus 't zal dan geweest zijn. 'k Was hier volop alles aan 't gereedmaken voor morgen (familiefeestje), dus 'k ging toch amper tijd gehad hebben voor jou, anders was 't wél jammer dat je niet even gestopt en geclaxonneerd hebt :)

Geplaatst:

@B3noît daarnet in de Kinepolis te Kortrijk? 

Geplaatst:

@B3noît daarnet in de Kinepolis te Kortrijk? 

Klopt. Rush gaan zien

Ik heb je wel niet gezien?

Geplaatst:

Klopt. Rush gaan zien

Ik heb je wel niet gezien?

We stonden allebei aan te schuiven aan de kassa. Ik zag dat je ook met je vriendin (?) op stap was dus wou ik je niet komen storen. :D 

Geplaatst:

Allee jong :)

Hier zo maar gepasseerd in de wijk.

Inderdaad deze middag ergens de twee auto's gewassen. M'n echtgenote is eventjes weggeweest dus 't zal dan geweest zijn. 'k Was hier volop alles aan 't gereedmaken voor morgen (familiefeestje), dus 'k ging toch amper tijd gehad hebben voor jou, anders was 't wél jammer dat je niet even gestopt en geclaxonneerd hebt :)

Twas tijdens een rit met de MTB... En gezien ik om 16u in Kortemark moest staan om de kleine op te pikken in de scouts moest ik redelijk doorknallen ;)

Veel passage heb je daar niet natuurlijk bij jullie ;)

Geplaatst:

gewoon ik op zijn werk tussen de bootjes, zeedobbers en visnetten.

Havensfeer :inlove:

Geplaatst:

aha juist, den bompa in zijn volvo. Er vroegen mensen aan mij, waarom ze hier zouden staan flitsen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

We stonden allebei aan te schuiven aan de kassa. Ik zag dat je ook met je vriendin (?) op stap was dus wou ik je niet komen storen. :D

Hehe klopt, op stap met een vriendin ;)

Volgende keer niet mee inzitten, gewoon hand komen geven en je naam zeggen.

Uiteraard komt 'autoforum/autominded' niet over en zou nogal raar overkomen komen op nen date :D

Geplaatst:

Gisteren @@Naish in Torhout, Gravenwinkelstraat, rond 17:30.

Tenzij het een andere was waarnaar ik gezwaaid heb :)

Geplaatst:

Je was juist :D

Niet gezien, heb nog snel geknipperd met de pharen...

Je was aan het snuffelen want je raam stond weer open :D

Geplaatst:

Uiteraard! Oktober en 18 a 20 gr buiten, dat is gewoon zonde om jezelf op te sluiten in je cocon! Beide stonden zelfs open, zodat ik elke kant van de straat kon ruiken :D

Geplaatst:

Uiteraard! Oktober en 18 a 20 gr buiten, dat is gewoon zonde om jezelf op te sluiten in je cocon! Beide stonden zelfs open, zodat ik elke kant van de straat kon ruiken :D

Hoe meer flik kan uw auto eigenlijk zijn, aanwezig:`

- Volvo V70

- Geblindeerde ruiten

- Moustache

- Hemd met korte mouwen

- Reukorgaan van een drugshond

:D

Geplaatst:

Vooral de combinatie auto + Bompa z'n gezicht + snor. Politierechercheur in wording :lol:

Geplaatst:

Alléé, zie ik er echt zo uit? :lol:

Geplaatst:

AM in koor : JAAAAAAAAAA

Geplaatst:

Depends! There's only one way to settle this...

Volgende meeting moet ge 10x "Goedenavond, rijbewijs en papieren alstublieft!" zeggen :D

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

@@Naish hier net gespot in kortemart platse. Terwij ik in afwachting van ophalen kinderen wat zit te forummen in m'n auto :D

En een foto probeer te trekken voor m'n lieve forummertjes. Van een milfie die uit de krantenwinkel aan het komen is.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in