Ga naar inhoud

Forummer gespot?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zie op dat tijdsstip een roste stotteraar die totaal niet op uw avatar lijkt?

Geplaatst:

Ik zie op dat tijdsstip een roste stotteraar die totaal niet op uw avatar lijkt?

IDD. Niks anders.

Geplaatst:

Verkeerde link dan :(. Tis het filmpje van Lou Reed en die journalist.

Geplaatst:

Verkeerde link dan :(. Tis het filmpje van Lou Reed en die journalist.

Alle filmpjes op die pagina hebben dezelfde link dus als ge die post begint ge bij het eerste filmpje ;)

Geplaatst:

Volgens mij @@wooter gisteren op de E314 en naderhand tussen Genk en Zutendaal gezien. Gebaseerd op AM info .. 'politielook' : BMW motor / oranje helm / extra xenons / 'duwen' .

Toch voor de zekerheid in eerste instantie maar even naar de rechterbaan aangezien deze week al 2 enveloppen in de brievenbus lagen :ninja: , maar weer netjes er tussen gelaten toen ik op een vrachtwagen naderde. Waarna hij aansluitend een Fiestake op de afrit de vluchtstrook op duwde om te passeren.

Als het wooter was .......... waarvoor dient die giga antenne ?

Geplaatst:

Ge hebt mijn broer zien rijden :D

Hij is net als mijn radio-amateur :)

Geplaatst:

Gij zijt radio-amateur?

Wat is je callsign?

Geplaatst:

Vanmorgen op de ring van Mechelen één of andere hipster in een aftandse Mercedes 190d 2.5 die niet kon kiezen welk rijvak hij wou aanhouden.

Nummerplaat 1-BCM-...

@stradge (of hoe dat ding hier ook werkt) leuk manoeuvre man! Ik was net te laat of ik had het in jouw plaats gedaan! Al die trage optrekkers op het linkervak :(

Jammer dat ik net niet tot bij jou geraakte!

Geplaatst:

Rond dat tijdstip was ik in Knokke.

Iemand anders die onderweg was met 'Helga'?

Geplaatst:

In een bordeel.

Geplaatst:

Gij zijt radio-amateur?

Wat is je callsign?

ON3WOO. Voornamelijk als ik onderweg ben met de moto op de 2-meter on ON0LB, en in Brussel als ik niet vergeet ON2BT. Maar als ik eens naar Antwerpen, Gent of Brugge bol draai ik de repeaters daar wel eens open.

Geplaatst:

Moch, mijn pa is ook amateur ON7RD maar naast activiteit op 2m, 70cm en decametriek nu vooral bezig met ATV...

Geplaatst:

In een bordeel.

Nope, naast de Bentley dealer zit een man die W126's afbreekt en ze restaureert en heeft altijd een massa aan onderdelen.

Geplaatst:

Nope, naast de Bentley dealer zit een man die W126's afbreekt en ze restaureert en heeft altijd een massa aan onderdelen.

Ideale plek voor de Christophe.

Geplaatst:

Ideale plek voor de Christophe.

Hij verkoopt geen volledige he.

Geplaatst:

Nee, maar om onderdelen te vinden indien hij een 126 koopt.

Denkt trouwens aan een 500 of 560 SEC.

Geplaatst:

iemand van de s2000 eigenaars die een nummerplaat met 1-BIL- heeft?

effe zitten nakijken en blijkbaar niet.

anders had ik eindelijk eens iemand gespot rond zolder. :D

Geplaatst:

@@Simoni

De rode Wax-IT-Mini is wel héél erg vuil

Geplaatst:

@@toere

We hebben elkaar begroet toen je uit de parking kwam, maar je hebt mij niet herkend vermoed ik :D was ik dus in die grijze 330d ;)

DSC_0377.jpg

Geplaatst:

@@toere

We hebben elkaar begroet toen je uit de parking kwam, maar je hebt mij niet herkend vermoed ik :D was ik dus in die grijze 330d ;)

DSC_0377.jpg

Aaaa was jij dat?

Nope wist niet wie je was ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in