Ga naar inhoud

Forummer gespot?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kruispunt aan t Casteelken

• 2 weken later...
Geplaatst:

Die heeft nu toch een RS6 ?

weet gewoon dat hij een audi heeft. (eens zien vallen hier) voor de rest volg ik het niet

Geplaatst:

Dat kan!

Woon jij toevallig in st-andries?

Geplaatst:

Nope!

Ik werk daar wel in de buurt op dit moment...

Waarom?

Geplaatst:

Nope!

Ik werk daar wel in de buurt op dit moment...

Waarom?

Ja, je werkt naast de building van het KHBO vermoed ik.

Toen ik de expressweg verliet, afrit net na het passeren van de Kinepolis zag ik je wagen eens staan denk ik.

Maar vanochtend reed ik naar huis en zag opnieuw dezelfde A7 staan aan een huis hier in de wijk. Enkel de plak kon ik niet lezen, vandaar de vraag :D

Geplaatst:

Dat kan!

Dan reed je net achter me doorheen centrum, voorbij zwembad etc :). Grijze vito

Geplaatst:

@@Yaqub  Kan het zijn dat ik jou vandaag rond de middag in de parking (Sint-Pietersplein) zag met jouw G? Je reed naar -2 ;) Alleja als gij het waard e :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Hoe hoog is die parking? 

Met de G nog nooit in zo'n parking durven rijden omdat ik niet weet hoe hoog die exact is en vrees den plafond te raken :D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

gewoon ik gespot en even samen gereden op de E40 :)

Geplaatst:

Hoe hoog is die parking?

Met de G nog nooit in zo'n parking durven rijden omdat ik niet weet hoe hoog die exact is en vrees den plafond te raken :D

Kzou het niet weten maar daar staan regelmatig grote wagens zoals een avalanche, Q7, etc ;) en kleine camionettekes zoals nen transporter ;)

Geplaatst:

gewoon ik gespot en even samen gereden op de E40 :)

inderdaad. Ik zal je al van ver rijden : die kar straalt iets uit.

Geplaatst:

:)

Vooral vuiligheid momenteel :D

Hier ben je:

(ik voelde me redelijk betrapt op rechts inhalen :D - maar kan dat zijn dat ik je even voordien voorbijgestoken heb? jij op het eerste vak aan het .... euh ... iets aan het doen op je telefoon? :) )

Geplaatst:

ik had net gedaan met bellen. Ik weet niet , ik ben vertrokken aan oostende en ik heb de hele tijd die snelheid gereden.

Geplaatst:

Hier ben je:

(ik voelde me redelijk betrapt op rechts inhalen :D - maar kan dat zijn dat ik je even voordien voorbijgestoken heb? jij op het eerste vak aan het .... euh ... iets aan het doen op je telefoon? :) )

Kan meteen in het ergernissen topic, idiote hollanders!  :fp:

Geplaatst:

ik had net gedaan met bellen. Ik weet niet , ik ben vertrokken aan oostende en ik heb de hele tijd die snelheid gereden.

PM eens je nummerplaat. Ik zou je toch ook regelmatig moeten tegenkomen.

Geplaatst:

Hier ben je:

Aalter city  B)

Geplaatst:

Populaire gemeente, ze staan steeds in rijen aan te schuiven op de autostrade :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in