Ga naar inhoud

Forummer gespot?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Tegenwoordig Jan Bosman, hee Corneel ;)

Er rijdt hier inderdaad een copie rond van beide voertuigen: een groene A6, zonder sticker op achterruit en met 3 tot 4 sjaloeki's in meestal en een bruinbeige E met BAH-nummerplaat, en oudere man aan 't stuur, dikwijls op Nieuwpoortsesteenweg, of in de buurt van Mariakerke / luchthaven rond de avond te vinden.

Geplaatst:

@@Ugeken , langs Torhout gepasseerd gisteren? (rond 17:30)

Als je dan toch in de regio was, er reed een auto of 5 voor mij een identieke als de jouwe, maar het was te druk om veilig tot bij jou te geraken.

Geplaatst:

@@Bompa, ben blij dat ik je kar zaterdag eens irl gezien heb...

Kleur is toch iets specialer dan degene die je veel ziet als ik mij niet vergis... Iets kouder en minder bruin van kleur.

En, heb je die zot gezien daar... Voorbijsteken vlak voor dat kruispunt, zo'n risico met zo'n eco modelleke :ninja:

Geplaatst:

:)

Ik dacht dat je mee ging gaan. Maar je moest afslaan :(

Anders was je zeker mee, zeker weten!

Die pipo met zijn mb voor me enerveerde me wat: reed al traag en remde dan nog voor alles wat hij meende te zien.

En dat electric silver is inderdaad net iets anders, iets "blauwer". En hij stond vuil, maar als hij gewassen is is dat nog veel duidelijker.

Geplaatst:

:D

Natuurlijk ging ik meegaan, maar meegaan en dan inslaan is erover zeker? Mijn ouders wonen daar in dat straatje een beetje verder :D

Ik ben zeker dat ik hem nu veel sneller ga spotten doordat de kleur er toch wat uitspringt ;)

Geplaatst:

@@Ugeken , langs Torhout gepasseerd gisteren? (rond 17:30)

Als je dan toch in de regio was, er reed een auto of 5 voor mij een identieke als de jouwe, maar het was te druk om veilig tot bij jou te geraken.

Nee, moet een soortgenoot geweest zijn.

Geplaatst:

Excuseer ik bedoel grondlaag

schurk

by the way, grondlaag is meestal gekleurd, dus al de rest rijdt met een auto in grondlaag. De meeste met wat stof erin en glanzende vernis erop.

Wij rijden met NEN ONGESPOTEN OTTO.

Geplaatst:

En hij was all over the place heb ik gehoord :P

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

En hij was all over the place heb ik gehoord :P

ik heb opgevangen dat hij ferm in de weg reed.... :huh:

Geplaatst:

Tegenwoordig Jan Bosman, hee Corneel ;)

Er rijdt hier inderdaad een copie rond van beide voertuigen: een groene A6, zonder sticker op achterruit en met 3 tot 4 sjaloeki's in meestal en een bruinbeige E met BAH-nummerplaat, en oudere man aan 't stuur, dikwijls op Nieuwpoortsesteenweg, of in de buurt van Mariakerke / luchthaven rond de avond te vinden.

Wim Bosman Bompamans :)

Ben toch al opgeklommen, van sjaloekiebak naar bompakar. Ooit ga ik toch eens mee zijn.

Ik ben te herkennen aan het panoramisch dak, dacht dat die andere dat niet heeft?

Geplaatst:

Wim. Inderdaad :oops:

Andere heeft dat idd niet, en nu ik wat hoger zit kan ik dat zien :D

Geplaatst:

@@Ritsuke gespot toen hij met klanten bezig was. Ik was de gast die op bezoek kwam bij Matthi en 2 rode, ontstoken ogen had. :D 

Geplaatst:

Matthi zei het toen je weg was. Ik had het eerst niet door. Sorry. :(

@@Bompa gespot in centrum Oostkamp deze middag? 

Geplaatst:

Klopt :)

Was daar een pitta aan het vreten, heel m'n dag wat hectisch en rond 13:30 nog niet gegeten. Op doortocht. Zat ik in de auto? Wel grappig, ging daar binnen, vroeg een broodje pitta met lamsvlees om mee te nemen. Leggen die alles in een metalen schaaltje en verpakken dat. Geen mes noch vork. In m'n V70 had ik altijd een plastieken exemplaar mee, net nu er niet meer ingestoken. Heb dat met mijn handen mogen vreten :lol:

Gelukkig heb ik vochtige doekjes bij.

Geplaatst:

Was daar een pitta aan het vreten, heel m'n dag wat hectisch en rond 13:30 nog niet gegeten. Op doortocht. Zat ik in de auto? Wel grappig, ging daar binnen, vroeg een broodje pitta met lamsvlees om mee te nemen. Leggen die alles in een metalen schaaltje en verpakken dat. Geen mes noch vork. In m'n V70 had ik altijd een plastieken exemplaar mee, net nu er niet meer ingestoken. Heb dat met mijn handen mogen vreten :lol:

Gelukkig had je de juiste schoenen aan

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Je zat niet in de wagen anders had ik even gestopt. Ik was zelf ook iets aan het zoeken om te eten.

Geplaatst:

Gelukkig had je de juiste schoenen aan

Dat weet je niet he :)

Je zat niet in de wagen anders had ik even gestopt. Ik was zelf ook iets aan het zoeken om te eten.

Ach, dju. We hadden samen een pitta kunnen vreten. Al had ik weinig tijd, beter dat dan niks!

Geplaatst:

Laat iets weten wanneer je nog eens in de buurt bent. ;)

Geplaatst:

ok! pm me jouw nummer eens als je wil?

Geplaatst:

De Volvo van @@Jonass gespot aan de Quick en ik dénk ook gisterenavond aan het kruispunt van de Brugse- en de Meensesteenweg, maar toen kon ik de nummerplaat of bestuurder niet zien ;)

Geplaatst:

Net @@Naish zien inrijden in parking Kinepolis Kortrijk. Efkes achter je gereden en geknipperd maar zonder resultaat.

Tegen ik plaats vond voor m'n auto incl skibox was je al spoorloos :-)

ajatedyq.jpg

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in