Bompa 17.793 Geplaatst: 29 januari 2014 Geplaatst: 29 januari 2014 Tegenwoordig Jan Bosman, hee Corneel Er rijdt hier inderdaad een copie rond van beide voertuigen: een groene A6, zonder sticker op achterruit en met 3 tot 4 sjaloeki's in meestal en een bruinbeige E met BAH-nummerplaat, en oudere man aan 't stuur, dikwijls op Nieuwpoortsesteenweg, of in de buurt van Mariakerke / luchthaven rond de avond te vinden. Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 29 januari 2014 Geplaatst: 29 januari 2014 @@Ugeken , langs Torhout gepasseerd gisteren? (rond 17:30) Als je dan toch in de regio was, er reed een auto of 5 voor mij een identieke als de jouwe, maar het was te druk om veilig tot bij jou te geraken. Quote
Naish 9.595 Geplaatst: 29 januari 2014 Geplaatst: 29 januari 2014 @@Bompa, ben blij dat ik je kar zaterdag eens irl gezien heb... Kleur is toch iets specialer dan degene die je veel ziet als ik mij niet vergis... Iets kouder en minder bruin van kleur. En, heb je die zot gezien daar... Voorbijsteken vlak voor dat kruispunt, zo'n risico met zo'n eco modelleke Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 29 januari 2014 Geplaatst: 29 januari 2014 Ik dacht dat je mee ging gaan. Maar je moest afslaan Anders was je zeker mee, zeker weten! Die pipo met zijn mb voor me enerveerde me wat: reed al traag en remde dan nog voor alles wat hij meende te zien. En dat electric silver is inderdaad net iets anders, iets "blauwer". En hij stond vuil, maar als hij gewassen is is dat nog veel duidelijker. Quote
Naish 9.595 Geplaatst: 29 januari 2014 Geplaatst: 29 januari 2014 Natuurlijk ging ik meegaan, maar meegaan en dan inslaan is erover zeker? Mijn ouders wonen daar in dat straatje een beetje verder Ik ben zeker dat ik hem nu veel sneller ga spotten doordat de kleur er toch wat uitspringt Quote
Ugeken 11.784 Geplaatst: 29 januari 2014 Geplaatst: 29 januari 2014 @@Ugeken , langs Torhout gepasseerd gisteren? (rond 17:30) Als je dan toch in de regio was, er reed een auto of 5 voor mij een identieke als de jouwe, maar het was te druk om veilig tot bij jou te geraken. Nee, moet een soortgenoot geweest zijn. Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 29 januari 2014 Geplaatst: 29 januari 2014 Excuseer ik bedoel grondlaag schurk by the way, grondlaag is meestal gekleurd, dus al de rest rijdt met een auto in grondlaag. De meeste met wat stof erin en glanzende vernis erop. Wij rijden met NEN ONGESPOTEN OTTO. Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 29 januari 2014 Geplaatst: 29 januari 2014 PJH in een of andere karting Quote
PJH 21.062 Geplaatst: 29 januari 2014 Geplaatst: 29 januari 2014 En hij was all over the place heb ik gehoord 1 Quote
Philken 154 Geplaatst: 29 januari 2014 Geplaatst: 29 januari 2014 En hij was all over the place heb ik gehoord ik heb opgevangen dat hij ferm in de weg reed.... Quote
Corneel 2.587 Geplaatst: 29 januari 2014 Geplaatst: 29 januari 2014 Tegenwoordig Jan Bosman, hee Corneel Er rijdt hier inderdaad een copie rond van beide voertuigen: een groene A6, zonder sticker op achterruit en met 3 tot 4 sjaloeki's in meestal en een bruinbeige E met BAH-nummerplaat, en oudere man aan 't stuur, dikwijls op Nieuwpoortsesteenweg, of in de buurt van Mariakerke / luchthaven rond de avond te vinden. Wim Bosman Bompamans Ben toch al opgeklommen, van sjaloekiebak naar bompakar. Ooit ga ik toch eens mee zijn. Ik ben te herkennen aan het panoramisch dak, dacht dat die andere dat niet heeft? Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 29 januari 2014 Geplaatst: 29 januari 2014 Wim. Inderdaad Andere heeft dat idd niet, en nu ik wat hoger zit kan ik dat zien Quote
DDé 2.815 Geplaatst: 30 januari 2014 Geplaatst: 30 januari 2014 @@Ritsuke gespot toen hij met klanten bezig was. Ik was de gast die op bezoek kwam bij Matthi en 2 rode, ontstoken ogen had. Quote
Ritsuke 6.262 Geplaatst: 30 januari 2014 Geplaatst: 30 januari 2014 Matthi zei het toen je weg was. Ik had het eerst niet door. Sorry. @@Bompa gespot in centrum Oostkamp deze middag? Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 30 januari 2014 Geplaatst: 30 januari 2014 Klopt Was daar een pitta aan het vreten, heel m'n dag wat hectisch en rond 13:30 nog niet gegeten. Op doortocht. Zat ik in de auto? Wel grappig, ging daar binnen, vroeg een broodje pitta met lamsvlees om mee te nemen. Leggen die alles in een metalen schaaltje en verpakken dat. Geen mes noch vork. In m'n V70 had ik altijd een plastieken exemplaar mee, net nu er niet meer ingestoken. Heb dat met mijn handen mogen vreten Gelukkig heb ik vochtige doekjes bij. Quote
toere 17.054 Geplaatst: 30 januari 2014 Geplaatst: 30 januari 2014 Klopt Was daar een pitta aan het vreten, heel m'n dag wat hectisch en rond 13:30 nog niet gegeten. Op doortocht. Zat ik in de auto? Wel grappig, ging daar binnen, vroeg een broodje pitta met lamsvlees om mee te nemen. Leggen die alles in een metalen schaaltje en verpakken dat. Geen mes noch vork. In m'n V70 had ik altijd een plastieken exemplaar mee, net nu er niet meer ingestoken. Heb dat met mijn handen mogen vreten Gelukkig heb ik vochtige doekjes bij. Gelukkig had je de juiste schoenen aan 1 Quote
Ritsuke 6.262 Geplaatst: 30 januari 2014 Geplaatst: 30 januari 2014 Klopt Was daar een pitta aan het vreten, heel m'n dag wat hectisch en rond 13:30 nog niet gegeten. Op doortocht. Zat ik in de auto? Wel grappig, ging daar binnen, vroeg een broodje pitta met lamsvlees om mee te nemen. Leggen die alles in een metalen schaaltje en verpakken dat. Geen mes noch vork. In m'n V70 had ik altijd een plastieken exemplaar mee, net nu er niet meer ingestoken. Heb dat met mijn handen mogen vreten Gelukkig heb ik vochtige doekjes bij. Je zat niet in de wagen anders had ik even gestopt. Ik was zelf ook iets aan het zoeken om te eten. Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 30 januari 2014 Geplaatst: 30 januari 2014 Gelukkig had je de juiste schoenen aan Dat weet je niet he Je zat niet in de wagen anders had ik even gestopt. Ik was zelf ook iets aan het zoeken om te eten. Ach, dju. We hadden samen een pitta kunnen vreten. Al had ik weinig tijd, beter dat dan niks! Quote
Ritsuke 6.262 Geplaatst: 30 januari 2014 Geplaatst: 30 januari 2014 Laat iets weten wanneer je nog eens in de buurt bent. Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 30 januari 2014 Geplaatst: 30 januari 2014 ok! pm me jouw nummer eens als je wil? Quote
Wouterr 883 Geplaatst: 1 februari 2014 Geplaatst: 1 februari 2014 De Volvo van @@Jonass gespot aan de Quick en ik dénk ook gisterenavond aan het kruispunt van de Brugse- en de Meensesteenweg, maar toen kon ik de nummerplaat of bestuurder niet zien Quote
B3noît 4.411 Geplaatst: 1 februari 2014 Auteur Geplaatst: 1 februari 2014 Net @@Naish zien inrijden in parking Kinepolis Kortrijk. Efkes achter je gereden en geknipperd maar zonder resultaat. Tegen ik plaats vond voor m'n auto incl skibox was je al spoorloos :-) 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.