CAS 8.074 Geplaatst: 1 februari 2014 Geplaatst: 1 februari 2014 Wat een dik front eigenlijk. Mijn kar past er wel makkelijker tussen! 1 Quote
Jonass 1.688 Geplaatst: 1 februari 2014 Geplaatst: 1 februari 2014 De Volvo van @@Jonass gespot aan de Quick en ik dénk ook gisterenavond aan het kruispunt van de Brugse- en de Meensesteenweg, maar toen kon ik de nummerplaat of bestuurder niet zien Staat daar heel regelmatig, ja Dat kan ja, geen idee meer van eigelijk Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 2 februari 2014 Geplaatst: 2 februari 2014 Wat een dik front eigenlijk. Mijn kar past er wel makkelijker tussen! Da's één van de weinige auto's die echt wel nog groter lijken in 't zilvergrijs. Die IS dik, ook als die in je spiegel zit. 1 Quote
Porker 8.647 Geplaatst: 2 februari 2014 Geplaatst: 2 februari 2014 @@Porker Was jij dat die me aansprak? Quote
Beau 3.909 Geplaatst: 2 februari 2014 Geplaatst: 2 februari 2014 Stond je geparkeerd? Of stil te staan? Heb daar ook al eens gestaan. Quote
Porker 8.647 Geplaatst: 2 februari 2014 Geplaatst: 2 februari 2014 Stond je geparkeerd? Of stil te staan? Heb daar ook al eens gestaan. Had hem daar een kwartier laten staan, een kwartier te lang blijkbaar! Quote
Beau 3.909 Geplaatst: 2 februari 2014 Geplaatst: 2 februari 2014 Blijft een troittoir natuurlijk. Quote
DDé 2.815 Geplaatst: 2 februari 2014 Geplaatst: 2 februari 2014 Was jij dat die me aansprak?Ja, dat was ik. Quote
Naish 9.596 Geplaatst: 3 februari 2014 Geplaatst: 3 februari 2014 Net @@Naish zien inrijden in parking Kinepolis Kortrijk. Efkes achter je gereden en geknipperd maar zonder resultaat. Tegen ik plaats vond voor m'n auto incl skibox was je al spoorloos :-) Nu je het zegt heb ik idd eens knipperende lichten gemerkt Sta daar altijd op zo'n plaatsjes, maar dit eentje is nog smaller dan al de rest (hier moet ik spiegels voor inklappen want anders kan ik er niet door en bij de andere niet) Trouwens @B3noît, volgens mij ben je naar de wolf of wall street gaan kijken. Ik zat daar ook en dacht je te herkennen Quote
B3noît 4.411 Geplaatst: 3 februari 2014 Auteur Geplaatst: 3 februari 2014 Nu je het zegt heb ik idd eens knipperende lichten gemerkt Sta daar altijd op zo'n plaatsjes, maar dit eentje is nog smaller dan al de rest (hier moet ik spiegels voor inklappen want anders kan ik er niet door en bij de andere niet) Trouwens @B3noît, volgens mij ben je naar de wolf of wall street gaan kijken. Ik zat daar ook en dacht je te herkennen Inderdaad. Tsaren dan ook geen leds dus daar dien je geen aandacht aan te besteden :-DHeb je daar zien inparkeren en zelfs nog gestopt aan begin van de rij maar gezien ik dan ook net een gaatje had gespot, uiteindelijk doorgereden :-) En klopt (had ik in filmtopic gezet) Waar zat je ergens? Quote
Naish 9.596 Geplaatst: 3 februari 2014 Geplaatst: 3 februari 2014 Laatste rij rechts achteraan... Heb als ik vertrok nog eens gezocht achter je kar. Was wel net donker als we toekwamen en in donker was ik niet 100% zeker en bij vertrekken heb ik je niet meer gezien. Anders ging ik wel eens iets gezegd hebben. Quote
B3noît 4.411 Geplaatst: 3 februari 2014 Auteur Geplaatst: 3 februari 2014 @@thor vanmiddag rond 15u30 aan de bocht van de moorsledestraat ;-) Quote
Denniske 7.651 Geplaatst: 3 februari 2014 Geplaatst: 3 februari 2014 Gespot door @@BMWMB daarnet! 1 Quote
thor 217 Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 @@thor vanmiddag rond 15u30 aan de bocht van de moorsledestraat ;-) Zou goed kunnen, ik heb jouw niet gezien Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 Inderdaad; héél goed gezien. M'n vaste stek voor de di voormiddag en vr voormiddag. Werf niet gezien een beetje verder? (waar die ong 30 camionetten op de baan staan) Is de werf die ik coördineer en binnen anderhalve week klaar moet zijn. Met de auto gepasseerd? Leek me eerder te voet, aan het standpunt van de foto te zien. Quote
Stancke 4.650 Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 Met de koersfiets, had totaal geen benul waar ik was Ja, serieus rijtje werfwagens Totale verrassing dat ik je gespot heb Quote
ex-Mooseman 14.652 Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 Is dit het RVT in Menen ? Quote
Ugeken 11.785 Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 Had hem daar een kwartier laten staan, een kwartier te lang blijkbaar! Ik vrees dat 5min daar zelfs al te lang is, er passeren daar constant flikken. Quote
Stancke 4.650 Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 Is dit het RVT in Menen ? Eppelgem? Ettelgem? Iets waar ik nog nooit van gehoord heb Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 Ettelgem Drie straten groot. Maar dat was de richting waar je naartoe fietste. WZC staat in Oudenburg. Mooi projectje, hoewel vol van tegenslagen, door de positieve sfeer een plezante werf. Quote
Stancke 4.650 Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 Ik kwam van Ettelgem, via Oudenburg en dan via omgekeerde richting terug Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 4 februari 2014 Geplaatst: 4 februari 2014 Gespot door @@BMWMB daarnet! Inderdaad @@Denniske. Met de kap open en hooligan rijstijl. 1 Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 8 februari 2014 Geplaatst: 8 februari 2014 die zaterdagvoormiddag in W-Vl ... Vrouw: "zeg me wat riet dieje mens van tforum da gie kent?" Ik: "Zilvergrijze A7" Vrouw: " 't is domee, der zat dor iejn te loern noa mien otto, ie zal verzekerst tlogo erkend ein van tforum" Ik: "ah da klopt, en ik heb zijn vrouw gezien deze ochtend met de mini cabrio, en juist hetzelfde: loeren en dan ineens als het te laat was viel mijn frank dat zij het was". Vrouw: "sè, das wel ne schownen oto he, dienn oudi" Ik: "uiteraard" We hebben dus naar elkaars vrouw zitten gapen, @@Naish Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.