Jan 1.163 Geplaatst: 8 februari 2014 Geplaatst: 8 februari 2014 Haha, herkenbaar: "Is datn dien vant forum mee ze snorreke en stravve voorluchtn?" (Ten tijde van de V70) Quote
toere 17.055 Geplaatst: 8 februari 2014 Geplaatst: 8 februari 2014 We hebben dus naar elkaars vrouw zitten gapen, @@Naish "lets dance" Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 8 februari 2014 Geplaatst: 8 februari 2014 Haha, herkenbaar: "Is datn dien vant forum mee ze snorreke en stravve voorluchtn?" (Ten tijde van de V70) Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 8 februari 2014 Geplaatst: 8 februari 2014 @@Vanni daarnet tijdens de speeltijd met bartie op parking van voetbalveld: Moet met Vanni es afspreken. Mijn Evo staat op dit ogenblik ook in Belgie (zit met een project in Brussel) Quote
Naish 9.596 Geplaatst: 8 februari 2014 Geplaatst: 8 februari 2014 die zaterdagvoormiddag in W-Vl ... Vrouw: "zeg me wat riet dieje mens van tforum da gie kent?" Ik: "Zilvergrijze A7" Vrouw: " 't is domee, der zat dor iejn te loern noa mien otto, ie zal verzekerst tlogo erkend ein van tforum" Ik: "ah da klopt, en ik heb zijn vrouw gezien deze ochtend met de mini cabrio, en juist hetzelfde: loeren en dan ineens als het te laat was viel mijn frank dat zij het was". Vrouw: "sè, das wel ne schownen oto he, dienn oudi" Ik: "uiteraard" We hebben dus naar elkaars vrouw zitten gapen, @@Naish Idd, was al wat aan het uitkijken naar je kar... Maar toen ik wegreed viel mijn oog op het logo op een S60 en ik begon mijne kop te breken wie dat zou kunnen zijn. Ik dus eens goed loeren en zie een madam zitten... Dan pas viel mijne frank dat ik miss-@@Bompa aan het beloeren was 1 Quote
Ugeken 11.785 Geplaatst: 8 februari 2014 Geplaatst: 8 februari 2014 die zaterdagvoormiddag in W-Vl ... Vrouw: "zeg me wat riet dieje mens van tforum da gie kent?" Ik: "Zilvergrijze A7" Vrouw: " 't is domee, der zat dor iejn te loern noa mien otto, ie zal verzekerst tlogo erkend ein van tforum" Ik: "ah da klopt, en ik heb zijn vrouw gezien deze ochtend met de mini cabrio, en juist hetzelfde: loeren en dan ineens als het te laat was viel mijn frank dat zij het was". Vrouw: "sè, das wel ne schownen oto he, dienn oudi" Ik: "uiteraard" We hebben dus naar elkaars vrouw zitten gapen, @@Naish Straf :shocked:, uw vrouw klapt westvlaams en jij niet . Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 8 februari 2014 Geplaatst: 8 februari 2014 Dat is ook zo, Ugeken (ik ben import, en forceer mezelf niet om w-vl te spreken) Quote
gewoon ik 8.381 Geplaatst: 8 februari 2014 Geplaatst: 8 februari 2014 gelijk mijn oma. Woont ondertussen al meer dan 40jaar in Ichtegem en spreekt nauwelijks West-Vlaams. Haar Leeds accent is daarentegen nog altijd foutloos. 1 Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 8 februari 2014 Geplaatst: 8 februari 2014 Probleem is dat ik geen enkel dialect te goei ken Ouders van Oudenaarde die tegen elkaar Oudenaards spraken terwijl we in Ninove woonden. Meter uit Kortrijk, nog in Nieuwpoort, Diegem, ... gewoond. Dus vanalles een beetje en uiteindelijk niets. Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 8 februari 2014 Geplaatst: 8 februari 2014 gelijk mijn oma. Woont ondertussen al meer dan 40jaar in Ichtegem en spreekt nauwelijks West-Vlaams. Haar Leeds accent is daarentegen nog altijd foutloos. Yorkshiremen Quote
gewoon ik 8.381 Geplaatst: 8 februari 2014 Geplaatst: 8 februari 2014 Yorkshiremen nee, Lede! niet Leeds, zou wel de max geweest zijn anders. Quote
msxx 7.874 Geplaatst: 8 februari 2014 Geplaatst: 8 februari 2014 Probleem is dat ik geen enkel dialect te goei ken Ouders van Oudenaarde die tegen elkaar Oudenaards spraken terwijl we in Ninove woonden. Meter uit Kortrijk, nog in Nieuwpoort, Diegem, ... gewoond. Dus vanalles een beetje en uiteindelijk niets. Dat ken ik ergens van :-) Verstaan geen probleem, spreken een ramp. Maar ongemerkt neem ik wel een pak woorden over. Niet dat er ook maar een vlaming is die het merkt... :-) Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 8 februari 2014 Geplaatst: 8 februari 2014 Natuurlijk, een Limburger zegt dat ik Westvlaams spreek, maar een Westvlaming zegt dat ik duidelijk niet van hier ben. Niks mis mee, je roots mag je niet verloochenen, ook al waren die niet plezant. Quote
msxx 7.874 Geplaatst: 8 februari 2014 Geplaatst: 8 februari 2014 Natuurlijk, een Limburger zegt dat ik Westvlaams spreek, maar een Westvlaming zegt dat ik duidelijk niet van hier ben. Niks mis mee, je roots mag je niet verloochenen, ook al waren die niet plezant. Het is dat! (Om te starten met een mooie Vlaamse uitspraak) Mijn roots zijn al verloochend he, mijn zinsconstructies en mijn woordenschat zijn behoorlijk veranderd. Quote
Philken 154 Geplaatst: 8 februari 2014 Geplaatst: 8 februari 2014 Probleem is dat ik geen enkel dialect te goei ken Ouders van Oudenaarde die tegen elkaar Oudenaards spraken terwijl we in Ninove woonden. Meter uit Kortrijk, nog in Nieuwpoort, Diegem, ... gewoond. Dus vanalles een beetje en uiteindelijk niets. ken datte, geboren in Mechelen, opgegroeid in Jabbeke, groot geworden in Aalter, mocht geen dialect spreken thuis en nu woon ik in de vlaamse ardennen, van alle markten thuis dus, ik versta alles, maar spreek 't ni Quote
B3noît 4.411 Geplaatst: 9 februari 2014 Auteur Geplaatst: 9 februari 2014 Moet met Vanni es afspreken. Mijn Evo staat op dit ogenblik ook in Belgie (zit met een project in Brussel) Ie heeft die niet meer he... Rijdt nu met een fiesta st Quote
tuscani 11.818 Geplaatst: 10 februari 2014 Geplaatst: 10 februari 2014 alexanderr in zijn habitat. zo'n bureau zou ik ook kunnen gewoon worden enkel spijtig dat er geen macan stond, en ik ben men folder vergeten op het einde. Quote
tuscani 11.818 Geplaatst: 11 februari 2014 Geplaatst: 11 februari 2014 Men broer moest dringend vrouwen gaan zwanger maken. Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 11 februari 2014 Geplaatst: 11 februari 2014 @@wooter , heb jij van die mega irritante xenon in je 2 wieler gepropt en reed je rond kwart voor 7 in Bilzen? Quote
Gast wooter Geplaatst: 11 februari 2014 Geplaatst: 11 februari 2014 @@wooter , heb jij van die mega irritante xenon in je 2 wieler gepropt en reed je rond kwart voor 7 in Bilzen? Ik heb mega irritante xenon in mijn 2 wieler maar was om kwart voor 7 op het grondgebied van Hoeselt binnendoor naar het rijden naar de snelweg in Diepenbeek. Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 12 februari 2014 Geplaatst: 12 februari 2014 'T was een BMW 1200RT of iets in de aard denk ik, sloeg linksaf aan de lichten in... Weetikveel welk gehucht dat is, hoelbeek ofzo? Quote
Stancke 4.650 Geplaatst: 12 februari 2014 Geplaatst: 12 februari 2014 @@Salokin in m'n winkel daarnet maar zal mij niet herkend hebben denk ik aan z'n gezicht te zien Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 12 februari 2014 Geplaatst: 12 februari 2014 @@Salokin in m'n winkel daarnet maar zal mij niet herkend hebben denk ik aan z'n gezicht te zien gaf die zijn 'IK BEN GEEN HOMO' blik? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.