Salokin 9.015 Geplaatst: 12 februari 2014 Geplaatst: 12 februari 2014 @@Salokin in m'n winkel daarnet maar zal mij niet herkend hebben denk ik aan z'n gezicht te zien Ik was nochtans aan het twijfelen, in de phonehouse he. Quote
Salokin 9.015 Geplaatst: 12 februari 2014 Geplaatst: 12 februari 2014 JepDe linkse van de twee zeker. Quote
Salokin 9.015 Geplaatst: 12 februari 2014 Geplaatst: 12 februari 2014 RechtsOm het simpel te houden die met het donkerste haar dus. Quote
Stancke 4.650 Geplaatst: 12 februari 2014 Geplaatst: 12 februari 2014 We hebben allemaal donker haar? Ik stond rechts vanuit jouw oogpunt Quote
Stancke 4.650 Geplaatst: 12 februari 2014 Geplaatst: 12 februari 2014 Lol! Wens je ook mijn gsmnummer? Quote
Salokin 9.015 Geplaatst: 12 februari 2014 Geplaatst: 12 februari 2014 We hebben allemaal donker haar? Ik stond rechts vanuit jouw oogpunt post eens een foto van je smoel. Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 13 februari 2014 Geplaatst: 13 februari 2014 Gisteren reed ik op de E17 en was al een eind aan 't rijden en m'n muziek verveelde me. Dan maar wat op ontdekking in m'n iPod-interface en aan het scrollen tussen de albums. Een lichtgekleurde BMW 3 trok mijn aandacht, half onbewust dacht ik "hoe zag dat logo op die achterkant er ook weer uit", en al even half onbewust kwam de nummerplaat me - met twijfel - bekend voor. Maar onoplettend als ik was, scrollend tussen m'n albums en kijkend in m'n spiegels en voor mij, zag ik een L op de achterruit en dacht ik "geen aandacht meer aan schenken, hij heeft geen L op zijn auto hangen dus 't is hem niet". Ondetussen kwam ik dichter en kon het logo zien, maar dat zag ik niet wegens m'n onbewust negeren van de kar. Ik steek rustig voorbij, verder aan 't prutsen en de rest van 't verkeer in de gaten houdend. En ineens zie ik achter mij de corona's aangevuld worden door grootlichten ... potverdekke, 't was TOCH @@Philken ! Ge staat op film by the way (en ik mogelijks ook?) (en neen, geen flits, maar on-board cam) 1 Quote
DenDuvel 4.683 Geplaatst: 13 februari 2014 Geplaatst: 13 februari 2014 Zo'n mooi verhaal! Het lijkt al terug een beetje kerstmis! 1 Quote
Gast wooter Geplaatst: 13 februari 2014 Geplaatst: 13 februari 2014 'T was een BMW 1200RT of iets in de aard denk ik, sloeg linksaf aan de lichten in... Weetikveel welk gehucht dat is, hoelbeek ofzo? Zijn er lichten in Hoelbeek? Mopertingen misschien, but it wasn't me Quote
Philken 154 Geplaatst: 13 februari 2014 Geplaatst: 13 februari 2014 Gisteren reed ik op de E17 en was al een eind aan 't rijden en m'n muziek verveelde me. Dan maar wat op ontdekking in m'n iPod-interface en aan het scrollen tussen de albums. Een lichtgekleurde BMW 3 trok mijn aandacht, half onbewust dacht ik "hoe zag dat logo op die achterkant er ook weer uit", en al even half onbewust kwam de nummerplaat me - met twijfel - bekend voor. Maar onoplettend als ik was, scrollend tussen m'n albums en kijkend in m'n spiegels en voor mij, zag ik een L op de achterruit en dacht ik "geen aandacht meer aan schenken, hij heeft geen L op zijn auto hangen dus 't is hem niet". Ondetussen kwam ik dichter en kon het logo zien, maar dat zag ik niet wegens m'n onbewust negeren van de kar. Ik steek rustig voorbij, verder aan 't prutsen en de rest van 't verkeer in de gaten houdend. En ineens zie ik achter mij de corona's aangevuld worden door grootlichten ... potverdekke, 't was TOCH @@Philken ! Ge staat op film by the way (en ik mogelijks ook?) (en neen, geen flits, maar on-board cam) Hier juist 'tzelfde, was op mijn gemak aan't rijden(120 op teller ,een 115 op gps), komt er mij zo een ongespoten bulldozer voorbij met van die tractorwielen, tiens zou dat kunnen B**pa zijn, ff versnellen(met een laag bij de grondse BMW zie je door 't rechterraam van die ongespoten bulldozer met tractorwielen enkel zijn zwarte hemel ) dus tandje bijsteken en die uit de hoogte stekende ongespoten bulldozer met tractorwielen links voorbij en ja hoor, ik zag een moustascherende medemens zitten die ooit mijn netvlies al geteisterd heeft aka Bompa dan teken gedaan en jahoor, 't was weer liefde op't eerste moustacherend gezicht, dan treintje gereden tot Destelbèrgen en daar afscheid genomen van de ongespoten bulldozer op tractorwielen, kmoest onbewust aan Volumnia denken(of hoorde ik de muziek van Bompa tot in mijn auto ?) normaal sta je ook op film heb ik al gezegd dat ik je ongespoten bulldozer met tractorwielen mooi vind? 1 Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 13 februari 2014 Geplaatst: 13 februari 2014 En laag bij de gronds is het wel, staat wel vet zo. Had wel al eens een pinkertje links en rechts gedaan toen je knipperde met je lichten. Muziek was op dat moment Fleet Foxes dus van mij zal die Volumnia niet geweest zijn. En dankje (schenen mijn koplampen niet te fel? Mijn vrouw reed eens voor mij en zei dat m'n lampen te hoog afgesteld staan) Quote
Philken 154 Geplaatst: 13 februari 2014 Geplaatst: 13 februari 2014 En laag bij de gronds is het wel, staat wel vet zo. Had wel al eens een pinkertje links en rechts gedaan toen je knipperde met je lichten. Muziek was op dat moment Fleet Foxes dus van mij zal die Volumnia niet geweest zijn. En dankje (schenen mijn koplampen niet te fel? Mijn vrouw reed eens voor mij en zei dat m'n lampen te hoog afgesteld staan) ivm lampen: valt goed mee, natuurlijk doordat ze hoger staan schijnen ze recht in de meeste spiegels maar ik had er geen last van(waarschijnlijk schijn je bij mij al boven de spiegels van mijn laag bij de grondse pauperbak) Quote
Philken 154 Geplaatst: 13 februari 2014 Geplaatst: 13 februari 2014 geen filmkes meer van gisteren , alles is van vandaag(5u54 gefilmd vandaag) Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 13 februari 2014 Geplaatst: 13 februari 2014 geen filmkes meer van gisteren , alles is van vandaag(5u54 gefilmd vandaag) Niet erg. Ik had even op m'n scherm getikt om je te bewaren Maar was wel vergeten m'n houder op te spannen, stond dus los, te trillen. We reden in werkelijkheid dus mooi bij elkaar, lens geeft totaal vertekend beeld waardoor het lijkt alsof er een groot gat tussen ons zit. Quote
Naish 9.596 Geplaatst: 14 februari 2014 Geplaatst: 14 februari 2014 Ik zag daarnet nog net lichtjes flitsen aan de afrit van torhout en in de spiegel een a4 avant... Dat zal @@Fons De Turbospons geweest zijn vermoed ik... Quote
Daann 4.438 Geplaatst: 14 februari 2014 Geplaatst: 14 februari 2014 Niet erg. Ik had even op m'n scherm getikt om je te bewaren Maar was wel vergeten m'n houder op te spannen, stond dus los, te trillen. We reden in werkelijkheid dus mooi bij elkaar, lens geeft totaal vertekend beeld waardoor het lijkt alsof er een groot gat tussen ons zit. 1.05 = voor Philken! 2 Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 14 februari 2014 Geplaatst: 14 februari 2014 Oh, er waren er zo nog hoor Hier kon ik net niet mee. Altijd aangenaam om samen te rijden met forummers. Een eindje samen gereden met een Passat CC die ook een beetje identiek reed, treintje van 3. Zelfs met drie enen couperen die op 't middenvak hing hielp niet. 1 Quote
CharlesV 4.393 Geplaatst: 14 februari 2014 Geplaatst: 14 februari 2014 Oh, er waren er zo nog hoor Hier kon ik net niet mee. Altijd aangenaam om samen te rijden met forummers. Een eindje samen gereden met een Passat CC die ook een beetje identiek reed, treintje van 3. Zelfs met drie enen couperen die op 't middenvak hing hielp niet. Inboxen en naar rechts ermee! Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 14 februari 2014 Geplaatst: 14 februari 2014 Dat zou ook leuk geweest zijn Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 15 februari 2014 Geplaatst: 15 februari 2014 Zijn er lichten in Hoelbeek? Mopertingen misschien, but it wasn't me Mopertingen inderdaad Kerel had zelfs camera's en toestanden aan zijn scherm hangen, kon bijna niet anders dan wooter zijn dacht ik Was alleen te donker om de Apple stickers op zijn koffers te zien. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.