Ga naar inhoud

Forummer gespot?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@@binnenmuisarchitekt gespot aan de Bijloke. Ik had het pas door toen ik uw 3 zag staan, anders had ik eens gezwaaid ;)

Juust ! ;)

Geplaatst:

@@Bompa vanmorgen op het rondpunt in mijn straat, was net te laat om mijn hand op te steken.

@@Matthi zijn corbillard!

Geplaatst:

Correct! Ge waart me al gepasseerd aant flikken kantoor. Toch echt wel een ferme kar!!!! BTW, als alles goed loopt komen mijn aanstaande en ikzelf tegen eind 2015 dicht genoeg wonen om hem vanuit de zetel te kunnen horen starten :D

Merci! Vind het zelf nog steeds bonkers. :inlove:

Is't echt? Een dubbele proficiat is dus aan de orde! Van harte!

Waar ergens in de buurt dan? Wist niet dat er iets te koop/te huur stond.

Geplaatst:

Quill,

Jij was dat met de 1 Reeks? :D

Geplaatst:

Neen, 

Ik passeer dagelijks aan 'je parking' (@@Ritsuke daar ook al veel zien rondlopen).
Zwarte V50, anonieme flikkenkar  B) 

Hoogtijd voor een forummeeting in de La Palma  :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Merci! Vind het zelf nog steeds bonkers. :inlove:

Is't echt? Een dubbele proficiat is dus aan de orde! Van harte!

Waar ergens in de buurt dan? Wist niet dat er iets te koop/te huur stond.

We hebben het gekocht nog voor het te koop is gekomen. 

Tis 'tzwijntjes-huis' 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Neen,

Ik passeer dagelijks aan 'je parking' (@@Ritsuke daar ook al veel zien rondlopen).

Zwarte V50, anonieme flikkenkar B)

Hoogtijd voor een forummeeting in de La Palma :D

Eens claxonneren hè. ;)

Geplaatst:

@@Bompa vanmorgen op het rondpunt in mijn straat, was net te laat om mijn hand op te steken.

@@Matthi zijn corbillard!

Haja, had het gezien hoor dat je me herkend had :)

't Is eindelijk eens gelukt.

Neen, 

Zwarte V50, anonieme flikkenkar  B) 

Hoogtijd voor een forummeeting in de La Palma  :D

Puik idee, als we maar niet naar binnen moeten, de parking is al erg genoeg :)

Eens claxonneren hè. ;)

Ik passeer ook vaak, en kijk altijd. Als 't zou lukken dat ik een van jullie zie, claxonneer ik ook wel.

Geplaatst:

@@Fons De Turbospons nog eens deze morgen...

Exact gepast want ik reed op de snelweg en hij er net af :D

Klopt  :)

Geplaatst:

@@The Swede op de Diestsesteenweg ter hoogte van het industrieterrein van Lubbeek, Evo-gewijs !

Was weinig 'Evo' aan. Had net de wastegate die had opgegeven... Reed dus net naar de garage daar.

Geplaatst:

@@Wouterr en Miss Wouterr bij het oprijden van de Gentse kleine ring, jullie reden wellicht al wat langer achter ons?

Geplaatst:

hoe, wat waar?

Geplaatst:

hoe, wat waar?

Ik keek naar Deadline 25/05 op vtm. Volg dat niet echt, maar plots zag ik 't Draakske in beeld, en daarna Dave als figurant die een klant moest spelen in zijn eigen frituur :lol:

Trouwens, Charlotte Vandermeersch :inlove:

Geplaatst:

@@BMWMB, gisterennamidadag thv St. Martens Latem op de E40 met de 1?

Geplaatst:

Neen, dat zal iemand anders geweest zijn. 

Geplaatst:

@@Wouterr en Miss Wouterr bij het oprijden van de Gentse kleine ring, jullie reden wellicht al wat langer achter ons?

De volle 100 meter of zo, van aan de lichten waar we linksaf draaiden :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Niet moeilijk he, m'n volledig beeld was gevuld door 1 persoon, kon er niet naast kijken :ninja:

Geplaatst:

Gisteren @@Baiden met de Dolf de Golf tot tweemaal toe! Eerste keer beiden alleen, tweede keer beiden met de misses bij ons :D 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Indeed. The misses moest toch ook even haar hoofd draaien voor de KTM. Knappe sound, al op lage toeren! 

Eigenlijk wreed dat we in dezelfde straat wonen en op hetzelfde forum zitten, maar dat ik noch jou, noch @@Alexis ooit al eens irl gesproken heb.  :oops:

Geplaatst:

Eigenlijk wreed dat we in dezelfde straat wonen en op hetzelfde forum zitten, maar dat ik noch jou, noch @@Alexis ooit al eens irl gesproken heb. :oops:

Ken dat, er wonen 2 forum leden 2 straten van mij en de ene ben ik zelf nog nooit tegen gekomen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in