ex-Mooseman 14.657 Geplaatst: 30 mei 2014 Geplaatst: 30 mei 2014 @@Simoni, deze middag in Kortrijk, niet ver van zijn residentie, met de WaxIT-MINI Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 30 mei 2014 Geplaatst: 30 mei 2014 @@Mbman z'n nieuwe disco? 1-GIV-... Quote
tuscani 11.818 Geplaatst: 31 mei 2014 Geplaatst: 31 mei 2014 Tuscani! ik u eerst. je voelde waarschijnlijk de priemende ogen. mooie oldie trouwens. heb je die al lang, want hier is er toch geen topic over? nu heb je de onze ook gezien dus weet je naar waar kijken in het vervolg. geen rode biesjes meer zoeken Quote
ICM 24.993 Geplaatst: 31 mei 2014 Geplaatst: 31 mei 2014 Aangename kennismaking met @@Knalpot ! Hoe dicht kan je bij een forummer wonen? Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 31 mei 2014 Geplaatst: 31 mei 2014 Druk het eens uit in meters vogelvlucht en meters afgelegde weg? Quote
Cedrick 93 Geplaatst: 1 juni 2014 Geplaatst: 1 juni 2014 ik u eerst. je voelde waarschijnlijk de priemende ogen. mooie oldie trouwens. heb je die al lang, want hier is er toch geen topic over? nu heb je de onze ook gezien dus weet je naar waar kijken in het vervolg. geen rode biesjes meer zoeken Zag de Allroad staan maar ik wist niet meer welke kleur die van u was! Dus toch maar even gekeken voor de zekerheid en jawel! Heb'm sinds september vorig jaar maar moet nog eens werk maken van een topic Quote
bertds 207 Geplaatst: 2 juni 2014 Geplaatst: 2 juni 2014 @@Baiden daarnet in Zwijnaarde, bij het oprijden van de Tramstraat @@Tjeu denk ik? MR2? Gisteren eveneens in Zwijnaarde, vanaf Merelbeke. Ben dan uiteindelijk voorbijgestoken op de rotonde aan Don Bosco. Quote
Tjeu 4.022 Geplaatst: 2 juni 2014 Geplaatst: 2 juni 2014 @@Baiden daarnet in Zwijnaarde, bij het oprijden van de Tramstraat @@Tjeu denk ik? MR2? Gisteren eveneens in Zwijnaarde, vanaf Merelbeke. Ben dan uiteindelijk voorbijgestoken op de rotonde aan Don Bosco. Gisterenavond? Grijze peugeot waarvan de lichten wat te hoog afgesteld staan? Gevolgd door een zwarte Golf IV? Was al van in Ledeberg dan en tot in de zandvoordestraat. Indien smiddags, dan heb ik je niet opgemerkt. Aant denken wat er toen achter me reed. Denk een grijze passat? Eerste model van de 'afgeronde' versies? Ik onthou veel, maar ook niet alles.... Benieuwd hoe fris mijn geheugen nog is... Quote
abtler 4.525 Geplaatst: 2 juni 2014 Geplaatst: 2 juni 2014 @@abtler op Spa!@@Denniske op Spa Hopelijk stonden er geen camera's op de terugweg, want anders zijn er hele snelle rollingshots gemaakt van de stier. 1 Quote
bertds 207 Geplaatst: 3 juni 2014 Geplaatst: 3 juni 2014 Gisterenavond? Grijze peugeot waarvan de lichten wat te hoog afgesteld staan? Gevolgd door een zwarte Golf IV? Was al van in Ledeberg dan en tot in de zandvoordestraat. Indien smiddags, dan heb ik je niet opgemerkt. Aant denken wat er toen achter me reed. Denk een grijze passat? Eerste model van de 'afgeronde' versies? Ik onthou veel, maar ook niet alles.... Benieuwd hoe fris mijn geheugen nog is... (Eer)gisterenmiddag Grijze Golf VI Quote
Fons De Turbospons 1.313 Geplaatst: 3 juni 2014 Geplaatst: 3 juni 2014 (collega van) @@Bralo20 met de speciale BMW 3? Nummerplaat 1-GVV-XXX? Was op de E40 richting Brussel. Quote
Bralo20 371 Geplaatst: 3 juni 2014 Geplaatst: 3 juni 2014 (collega van) @@Bralo20 met de speciale BMW 3? Nummerplaat 1-GVV-XXX? Was op de E40 richting Brussel. Yup, al kan dat niet vandaag geweest zijn, die wagen zit sinds gisteren in de UK. Dat is een BMW 320D xDrive, tijdelijk voorzien van een Arrow 6.140 signalisatiepaneel voor een beurs in de UK. Het paneel (en de halve striping) gaat er na de beurs terug af. Wat interessanter is, is dat de wagen voorzien is van verschillende ingebouwde camera's (ANPR) en binnenkort demo's gaat doen bij de politiediensten. Quote
Baiden 522 Geplaatst: 3 juni 2014 Geplaatst: 3 juni 2014 @@Baiden daarnet in Zwijnaarde, bij het oprijden van de Tramstraat Da's goed mogelijk. Was jij dat in een donkergrijze golf met schuifdakje open? Ook van deze buurt? Quote
Fons De Turbospons 1.313 Geplaatst: 3 juni 2014 Geplaatst: 3 juni 2014 Yup, al kan dat niet vandaag geweest zijn, die wagen zit sinds gisteren in de UK. Dat is een BMW 320D xDrive, tijdelijk voorzien van een Arrow 6.140 signalisatiepaneel voor een beurs in de UK. Het paneel (en de halve striping) gaat er na de beurs terug af. Wat interessanter is, is dat de wagen voorzien is van verschillende ingebouwde camera's (ANPR) en binnenkort demo's gaat doen bij de politiediensten. Het was vrijdagavond. Quote
bertds 207 Geplaatst: 3 juni 2014 Geplaatst: 3 juni 2014 Da's goed mogelijk. Was jij dat in een donkergrijze golf met schuifdakje open? Ook van deze buurt? Geen schuifdak http://www.autominded.be/forums/index.php?/topic/1492-2012-volkswagen-golf-16tdi-highline-r-line/ Ben zelf van Merelbeke Quote
Jupke 11.099 Geplaatst: 5 juni 2014 Geplaatst: 5 juni 2014 Onverwacht telefoon krijgen van @@Tomski Verstond er wel geen kloten van, hij in de auto en ik in een betonnen kelder gecombineerd met oost-Vlaams was geen ideale combinatie. Quote
tuscani 11.818 Geplaatst: 5 juni 2014 Geplaatst: 5 juni 2014 Als hij in mijn winkel staat versta ik hem ook van geen kanten. Maar dat kan komen door ofwel dat hij steeds zijn mond volpropt met mijn paaseieren of andere snoep die er staat. Ofwel dat ik gewoon niet aan het luisteren ben. 1 Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 5 juni 2014 Geplaatst: 5 juni 2014 Volgens mij is dat gebrabbel met kwijl van naar Sallie/Sally (schrappen wat niet past) te kijken. Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 6 juni 2014 Geplaatst: 6 juni 2014 Onverwacht telefoon krijgen van @@Tomski Verstond er wel geen kloten van, hij in de auto en ik in een betonnen kelder gecombineerd met oost-Vlaams was geen ideale combinatie. En dan nog handsfree met een rotte nexus Quote
tuscani 11.818 Geplaatst: 6 juni 2014 Geplaatst: 6 juni 2014 Volgens mij is dat gebrabbel met kwijl van naar Sallie/Sally (schrappen wat niet past) te kijken. zal eerder zijn omdat ik een vent ben en maar 1 ding tekelijkertijd kan. naar tom luisteren en ondertussen naar zijn wederhelft kijken, zijn 2 zaken. en nu mag jij schrappen wat niet past. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.