Ga naar inhoud

Forummer gespot?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Indeed. The misses moest toch ook even haar hoofd draaien voor de KTM. Knappe sound, al op lage toeren! 

Eigenlijk wreed dat we in dezelfde straat wonen en op hetzelfde forum zitten, maar dat ik noch jou, noch @@Alexis ooit al eens irl gesproken heb.  :oops:

Altijd welkom! Gisteren was ik nog S2K onderhoudje aant geven :)

Zal wel een pak minder te spotten zijn, net verhuisd naar Gent centrum..

Geplaatst:

ah ja, deze morgen @@Fons De Turbospons gespot, maar hij zal mij niet gezien hebben... Was met de mini onderweg...

Afgekeurd voor de lichten :roll:

Geplaatst:

ah ja, deze morgen @@Fons De Turbospons gespot, maar hij zal mij niet gezien hebben... Was met de mini onderweg...

Inderdaad, niet gezien.

Geplaatst:

Maar blijkbaar niet voor bochtengedrag!

Chance dat ik jou herkend heb (maar jij mij blijkbaar niet :D) of ge kreegt nen claxon in uwen nek! :)

Geplaatst:

Maar blijkbaar niet voor bochtengedrag!

Chance dat ik jou herkend heb (maar jij mij blijkbaar niet :D) of ge kreegt nen claxon in uwen nek! :)

Ah, dan was ik toch juist...

Eerlijk gezegd twijfelde ik, maar mijn eerste reactie was dat jij niet zo onnodig breed zou sporen :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ok ok, gedeelde schuld :D

Kwam eigenlijk ook wat ver, klopt :)

Had eigenlijk nog maar net in m'n achteruitkijkspiegel zitten staren en daardoor de flauwe bocht wat te laat beginnen aansnijden.

Geplaatst:

:lolz:

Idd, en ik kwam hem op het randje afgesneden, maar ben daar altijd op mijn alert want meestal moet je als je daar tegenligger had in de goot gaan rijden...

Geplaatst:

@@PJH tussen Tielt en Aalter.

Is Peutje de Peugeot dan reeds zo bekend :o

Geplaatst:

:lolz:

Idd, en ik kwam hem op het randje afgesneden, maar ben daar altijd op mijn alert want meestal moet je als je daar tegenligger had in de goot gaan rijden...

Dàt zag ik wel, dat je op je hoede was. Het was niet roekeloos, het was vlot. I like.

Geplaatst:

Is Peutje de Peugeot dan reeds zo bekend :o

Ja. Ik reed met een Audi voor je.

Geplaatst:

1-BII-790 een volvo V60 met R addenda...

Iemand van hier?

Daarnet mee samen gereden op de E40 en hij had laat het ons zeggen een AM-waardige rijstijl :D

Geplaatst:

Neen, van vorige vrijdagavond :)

Mijn pa heeft een S204 gekocht en deze kon ik niet laten gaan.

Tegen wil en dank mijn eerste automaat :D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Deze morgen dragonfly toen ik naar de bakker stapte.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

@@Alexis in de Overpoort/Sint-Pietersnieuwstraat deze middag. Met dak open of course.

Geplaatst:

@@Alexis in de Overpoort/Sint-Pietersnieuwstraat deze middag. Met dak open of course.

Ik dacht het nog toen ik voorbijreed! 

En als je met het weer vandaag met een cabrio niet open rijdt ben je niet goed bezig :P 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ook een collega die zichzelf een hele autofanaat vindt maar er niets van kent moeten dulden als passagier. 

'Amai wel een korte slag van uw pook precies. Gaat dat niet snel kapot?'

'How jong hoeveel toeren maakt dat spel?'

'Dat klinkt precies als een moto!'

'Ik zou toch voor een cabrio met stalen vouwdak gaan, dan heb je meer comfort'

'HOEVEEL verbruikt dat? Mijn C180 cdi doet maar 6 liter hoor!'

:roll:

• Vind ik leuk 9
Geplaatst:

Ook een collega die zichzelf een hele autofanaat vindt maar er niets van kent moeten dulden als passagier. 

'Amai wel een korte slag van uw pook precies. Gaat dat niet snel kapot?'

'How jong hoeveel toeren maakt dat spel?'

'Dat klinkt precies als een moto!'

'Ik zou toch voor een cabrio met stalen vouwdak gaan, dan heb je meer comfort'

'HOEVEEL verbruikt dat? Mijn C180 cdi doet maar 6 liter hoor!'

:roll:

Hier ook zo ene. En die was er zelfs van overtuigd dat zijn C200 CDI AMG voorwielaandrijving had.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Hier ook zo ene. En die was er zelfs van overtuigd dat zijn C200 CDI AMG voorwielaandrijving had.

Wou hij hem na die vreselijke ontdekking niet gaan inruilen voor een CLA mét voorwielaandrijving?

Nog eentje in dezelfde categorie:

'Amai ja ge merkt dat echt die achterwielaandrijving, zoveel grip in de bochten!'

Euh.. *denkt na over de duur van het gesprek waarin ik één en ander zou proberen rechtzetten en uitleggen* ... Ja inderdaad!

Geplaatst:

Wou hij hem na die vreselijke ontdekking niet gaan inruilen voor een CLA mét voorwielaandrijving?

Nee, hij wou mij niet geloven. Denk dat hij er nog steeds van overtuigd is.

Door die reactie begreep ik ook opeens waarom hij zo raar keek toen het aan het sneeuwen was en ik zei: "Nu zijt ge blij da ge ne Mercedes hebt hé!" (hij kwam van een Fabia...)

Geplaatst:

@@manneke op Aspe!

Ik dacht het, maar was niet zeker.

Bedankt om dit te verduidelijken voor mij :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in