Bompa 17.793 Geplaatst: 6 juni 2014 Geplaatst: 6 juni 2014 zal eerder zijn omdat ik een vent ben en maar 1 ding tekelijkertijd kan. naar tom luisteren en ondertussen naar zijn wederhelft kijken, zijn 2 zaken. en nu mag jij schrappen wat niet past. Zo. enne, venten kunnen wél twee dingen tegelijk, maar niet goed. Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 6 juni 2014 Geplaatst: 6 juni 2014 @@tuscani : uw optiek is dat in Erpe-Mere, zo ja dan werkt mijn vrouwke recht over u (gisteren heropening van haar kantoor geweest). Quote
tuscani 11.820 Geplaatst: 6 juni 2014 Geplaatst: 6 juni 2014 zij is de kantoordirecteur van fortis geworden? zoja dan heb ik met haar vorige week al een klapke gedaan, en mijn ouders zijn er gisteren eens mee gaan praten. oja en rechtover? er zit nog een paar 100m tussen hoor. Quote
Stancke 4.650 Geplaatst: 6 juni 2014 Geplaatst: 6 juni 2014 Dat is dedie waar je onder haar rok hebt gekeken, toen ze van de trap kwam Quote
tuscani 11.820 Geplaatst: 6 juni 2014 Geplaatst: 6 juni 2014 Dat is dedie waar je onder haar rok hebt gekeken, toen ze van de trap kwam er is geen trap, maar als het degene is die ik denk, heeft jokke een mooie stijlvolle madam. Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 6 juni 2014 Geplaatst: 6 juni 2014 Of het die is wie je denk dat het is, geen idee. Maar jokke heeft een mooie stijlvolle madam. 1 Quote
dragonfly 15.032 Geplaatst: 6 juni 2014 Geplaatst: 6 juni 2014 zij is de kantoordirecteur van fortis geworden? zoja dan heb ik met haar vorige week al een klapke gedaan, en mijn ouders zijn er gisteren eens mee gaan praten. oja en rechtover? er zit nog een paar 100m tussen hoor. is toch dat kantoor waar je nu van weg bent? Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 6 juni 2014 Geplaatst: 6 juni 2014 zij is de kantoordirecteur van fortis geworden? zoja dan heb ik met haar vorige week al een klapke gedaan, en mijn ouders zijn er gisteren eens mee gaan praten. oja en rechtover? er zit nog een paar 100m tussen hoor. Dat klopt en professioneel is ze echt in de weer voor zelfstandigen, dat garandeer ik u Ik zal uw ouders dus gekruisd zijn want ik was er ook gisteren. Quote
tuscani 11.820 Geplaatst: 6 juni 2014 Geplaatst: 6 juni 2014 Dat klopt en professioneel is ze echt in de weer voor zelfstandigen, dat garandeer ik u Ik zal uw ouders dus gekruisd zijn want ik was er ook gisteren. ja duh, mijn ouders stonden bij mij in de winkel als je voorbijkwam. (ze kwamen net van daar) zij kan er niet aan doen, maar de manier van fortis staat me niet meer aan. kleingeld binnengeven en 4€ voor moeten betalen om het op uw rekening te mogen zetten, is not done voor een kleine zelfstandige. als ze binnekomen met zakken vol geld van bv een waserette of carwash oké. maar als ik om de maand eens 50€ kleingeld binnensteek en dan 4€ daarop verlies.... of als ik kleingeld nodig heb, moet het 2weken op voorhand aangevraagd worden. ik heb nog steeds geen glazen bol om te weten wanneer ik opeens geen 2€'s of 0.50centen ga hebben. en dan moet je nog een afspraak maken. maar ik zeg het nogmaals, daar kan je vrouwtje niets aan doen, en het was/is een sympathieke. Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 6 juni 2014 Geplaatst: 6 juni 2014 Ze vertelde me net hetzelfde verhaal en zat er mee in haar maag. Verwacht je maar aan bezoek . Ik heb met ING en KBC wel zelfde aan de hand als ik kleingeld wil storten Quote
ICM 24.993 Geplaatst: 6 juni 2014 Geplaatst: 6 juni 2014 Ze vertelde me net hetzelfde verhaal en zat er mee in haar maag. Verwacht je maar aan bezoek . Ik heb met ING en KBC wel zelfde aan de hand als ik kleingeld wil storten Ja, maar je kan dan wel voor die 3 euro-ish aan kosten 10 kg aan kleingeld indienen in een speciale plastic zak die je een jaar kan houden om te vullen. Daar ga ik geen stukken voor in rolletjes draaien. Quote
Matthi 3.562 Geplaatst: 7 juni 2014 Geplaatst: 7 juni 2014 Ja, maar je kan dan wel voor die 3 euro-ish aan kosten 10 kg aan kleingeld indienen in een speciale plastic zak die je een jaar kan houden om te vullen. Daar ga ik geen stukken voor in rolletjes draaien. Ik vertrouw dat nooit. Altijd bang dat ze 30 EUR uit mijn zak zouden grabbelen. Dan wordt die 3 EUR vrij duur. Quote
tuscani 11.820 Geplaatst: 7 juni 2014 Geplaatst: 7 juni 2014 Ja, maar je kan dan wel voor die 3 euro-ish aan kosten 10 kg aan kleingeld indienen in een speciale plastic zak die je een jaar kan houden om te vullen. Daar ga ik geen stukken voor in rolletjes draaien. dat is goed voor bv die automaten. maar ik ga echt geen kleingeld gaan stockeren tot ik 10kilo heb. (en dan nog) tot nu toe stak ik gewoon zelf koper en 10centen in rolletjes (grotere stukken hield i kbij) en nam ik dat mee als ik voor een 50€ kleingeld had, en dan wisselde ik dat gewoon voor briefjes. wat ik eruit leer is dat ik in het vervolg de oude vrouwtjes die een zakje vol kleingeld heb, niet meer gedienstig zal/kan zijn door hun te helpen van diene kleine brol af te geraken. want ik ben den dupe vanaf nu. Quote
ICM 24.993 Geplaatst: 7 juni 2014 Geplaatst: 7 juni 2014 dat is goed voor bv die automaten. maar ik ga echt geen kleingeld gaan stockeren tot ik 10kilo heb. (en dan nog) tot nu toe stak ik gewoon zelf koper en 10centen in rolletjes (grotere stukken hield i kbij) en nam ik dat mee als ik voor een 50€ kleingeld had, en dan wisselde ik dat gewoon voor briefjes. wat ik eruit leer is dat ik in het vervolg de oude vrouwtjes die een zakje vol kleingeld heb, niet meer gedienstig zal/kan zijn door hun te helpen van diene kleine brol af te geraken. want ik ben den dupe vanaf nu. Heb je het echt nodig iedere maand je kleingeld (x honderd euro misschien) te gaan omruilen? Stockeren? Je moet geen kruiwagen stallen hé. Dat in rolletjes is het stomste werk wat er is. En vuil werk daarenboven. Geld is geld. Al zijn het stukjes van 2 cent. Ik kap dat in die zak en geef die dan af. Zal weten te zeggen hoeveel dat in totaal was. Quote
tuscani 11.820 Geplaatst: 7 juni 2014 Geplaatst: 7 juni 2014 Heb je het echt nodig iedere maand je kleingeld (x honderd euro misschien) te gaan omruilen? Stockeren? Je moet geen kruiwagen stallen hé. Dat in rolletjes is het stomste werk wat er is. En vuil werk daarenboven. Geld is geld. Al zijn het stukjes van 2 cent. Ik kap dat in die zak en geef die dan af. Zal weten te zeggen hoeveel dat in totaal was. neen en dat is het juist. (heb het al geschreven) om de paar maand eens gaan wisselen (een klein bedrag van rond de 60€) dat ik dan omwisselde voor 2€ of briefjes van 5€. als je daar dan 4€ op moet afgeven is dat in mijn ogen veel. maar dit is het gespot topic en dus offtopic. Quote
ICM 24.993 Geplaatst: 7 juni 2014 Geplaatst: 7 juni 2014 neen en dat is het juist. (heb het al geschreven) om de paar maand eens gaan wisselen (een klein bedrag van rond de 60€) dat ik dan omwisselde voor 2€ of briefjes van 5€. als je daar dan 4€ op moet afgeven is dat in mijn ogen veel. maar dit is het gespot topic en dus offtopic. Awel, laat die 60 euroots dan gewoon liggen hé. Quote
tuscani 11.820 Geplaatst: 7 juni 2014 Geplaatst: 7 juni 2014 ik geef geen koper terug aan mijn klanten. en dit is offtopic!!!!! Quote
bt. 7.634 Geplaatst: 7 juni 2014 Geplaatst: 7 juni 2014 Daarnet @@TomT gespot in Aalter city die uitstapte en zonder me een blik te gunnen achter me door de straat overstak Quote
dragonfly 15.032 Geplaatst: 7 juni 2014 Geplaatst: 7 juni 2014 ik geef geen koper terug aan mijn klanten. en dit is offtopic!!!!! Awel, laat die 60 euroots dan gewoon liggen hé. Vind ik ook, doe dat dan 1x per jaar binnen. Daarvoor zou ik nu niet van bank veranderen hoor Quote
abtler 4.525 Geplaatst: 7 juni 2014 Geplaatst: 7 juni 2014 enne, venten kunnen wél twee dingen tegelijk, maar niet goed. O jawel hoor. Kan perfect op de wc zitten en tegelijkertijd op het forum 1 Quote
TomT 2.050 Geplaatst: 7 juni 2014 Geplaatst: 7 juni 2014 Daarnet @@TomT gespot in Aalter city die uitstapte en zonder me een blik te gunnen achter me door de straat overstak Ik was met mijn gedachten elders en toen zag ik een M-pack en eens géén zwart/grijs/wit met beige interieur, toen begon mijn frank langzaam te vallen maar ik had het te laat door. Een aangename verschijning in het dagelijkse grijze verkeer. Quote
DRIVER-W 1.768 Geplaatst: 11 juni 2014 Geplaatst: 11 juni 2014 @@msxx gezien aan het rondpunt van Vangeneugden, net voor je opreed en ik af reed. Je ziet me nooit. Selectief blind? Quote
msxx 7.875 Geplaatst: 12 juni 2014 Geplaatst: 12 juni 2014 @@msxx gezien aan het rondpunt van Vangeneugden, net voor je opreed en ik af reed. Je ziet me nooit. Selectief blind? Het wordt schaamtelijk nu.... Sorry @@DRIVER-W ! Je rijdt nog altijd CLK? Of inmiddels iets van de werkgever? :-) Quote
DRIVER-W 1.768 Geplaatst: 12 juni 2014 Geplaatst: 12 juni 2014 Nog steeds Clk, ja. Ik neem het je niet kwalijk. We vechten het zondag wel uit! 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.