Fons De Turbospons 1.313 Geplaatst: 21 mei 2015 Geplaatst: 21 mei 2015 Niveau was te laag voor z'n kinderen. Quote
Naish 9.596 Geplaatst: 21 mei 2015 Geplaatst: 21 mei 2015 Lessen waren tot paasverlof en normaal is het dan opnieuw inschrijven voor na Pasen wat ze elk jaar doen. Wij hadden gezegd tegen D. dat ze terug gingen komen en erbij verteld dat het ofwel samen moet zijn of aansluitend zoals nu (liefst samen) en dat het niet kan in de week wegens geen tijd meer dan. De woensdag na de paasvakantie nog niets gehoord zodat madam zelf belt om eens te informeren. Ze belt de woensdagmiddag rond 17u en hij zegt doodleuk dat Drée les heeft om 18:00 die dag en ons Cezara de vrijdag... Ze houden dus op geen enkele manier rekening met je wensen. Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 21 mei 2015 Geplaatst: 21 mei 2015 Ik heb al gemerkt dat er nog dergelijke dingen foutlopen. Het is geen excuus, maar het wordt precies wat te druk... hij geeft naar mijn gedacht aan onze zoon ook te veel taken door als er wat te organiseren valt waarmee Lennert te maken heeft. En zelf ook meegemaakt: Sara had graag training met x en y, ze heeft training met a en b. Op zich niet zo erg, maar wel niet goed he. In dat geval had ik gemerkt dat hij het ofwel niet gehoord heeft ofwal vergeten was wat wij vroegen. Hebben jullie nu opgegeven? Want ik vermoed als je het hem zegt zoals het is (wat hij liefst heeft), dus samen/aansluitend of geen lessen meer, hij dan wél zal beseffen dat hij wat over het hoofd gezien heeft. Quote
toere 17.055 Geplaatst: 22 mei 2015 Geplaatst: 22 mei 2015 Mezelf opnieuw gespot trackday.jpg Proficiat. Quote
Naish 9.596 Geplaatst: 22 mei 2015 Geplaatst: 22 mei 2015 Ik heb al gemerkt dat er nog dergelijke dingen foutlopen. Het is geen excuus, maar het wordt precies wat te druk... hij geeft naar mijn gedacht aan onze zoon ook te veel taken door als er wat te organiseren valt waarmee Lennert te maken heeft. En zelf ook meegemaakt: Sara had graag training met x en y, ze heeft training met a en b. Op zich niet zo erg, maar wel niet goed he. In dat geval had ik gemerkt dat hij het ofwel niet gehoord heeft ofwal vergeten was wat wij vroegen. Hebben jullie nu opgegeven? Want ik vermoed als je het hem zegt zoals het is (wat hij liefst heeft), dus samen/aansluitend of geen lessen meer, hij dan wél zal beseffen dat hij wat over het hoofd gezien heeft. Opgegeven voor pasen tot grote vakantie wel ja... Met de bedoeling om hem idd eens te laten merken dat we het menen als we iets zeggen. Is al nog geweest hoor en waren het wat beu om ons weer in bochten te wringen. Kan ook zijn dat hij het ergens heeft opgeschreven, maar dan niet meer gezien heeft @@Fons De Turbospons 3c??? Quote
Fons De Turbospons 1.313 Geplaatst: 22 mei 2015 Geplaatst: 22 mei 2015 Opgegeven voor pasen tot grote vakantie wel ja... Met de bedoeling om hem idd eens te laten merken dat we het menen als we iets zeggen. Is al nog geweest hoor en waren het wat beu om ons weer in bochten te wringen. Kan ook zijn dat hij het ergens heeft opgeschreven, maar dan niet meer gezien heeft @@Fons De Turbospons 3c??? @@Naish Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 22 mei 2015 Geplaatst: 22 mei 2015 Je hebt gelijk, Naish. Ik vind het ergens wel jammer uiteraard. Quote
ex-Mooseman 14.660 Geplaatst: 22 mei 2015 Geplaatst: 22 mei 2015 Mezelf opnieuw gespot trackday.jpg Leuke ervaring, hé. Zelf ook meegemaakt, een jaar of drie terug. Leukste incentive ever (in de bank zijn we niet veel gewoon, 't is hier PCK niet). Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 22 mei 2015 Geplaatst: 22 mei 2015 Eigenlijk was dat su-per. Ik had wel al een beetje ervaring in meerijden, in de jaren '80 begonnen met de Simca-club, daartussen hier en daar vanalles wat zo nu en dan, eerder sporadisch en dan geëindigd met de laatste keer de Porsche-days van vorig jaar mee met een GT3 en een Cayman S. Dus naar daar met idee van "even meerijden en wie weet zelf rijden". Komen we toe bij diegene die ons uitnodigde, die zei "het is beter dat je eerst zelf rijdt en dan meerijdt anders ga je ons toch maar proberen te evenaren en da's gevaarlijk". Boink, 't spel in, uitleg gekregen en weg En de man had gelijk. Ik reed zo veel mogelijk m'n ideale lijn, en ook al mag je niet, ik hield te veel rekening met het geweld rond mij en veroorzaakte m'n eerste 2 ronden wel wat twijfel bij diegenen achter mij. Dat ging wel weg na de tweede ronde, de instructuur hielpp me daar ook bij. En dan werd het fun. Mooie begeleding gekregen. Je voelt je echt wel lichtjes beter worden per ronde, alleen de concentratie speelde wat parten net als er veel rondom begonnen te drummen, da's omdat ik nog bleu was. Grootste fout was te vroeg insturen (verschillende keren) en 1x de koppeling meegehad bij het remmen, en af en toe: "als je dit in 2e zou doen draaien we een rondje", m'n duizenden andere fouten waren normaal voor een beginner . En dan ... dan stap je eens in bij enen die 't gewend is. BAM Voetjes op de grond. DAT is remmen. DAT is insturen. Wat een mietje was ik wel nie achter dat stuur!!! gripgrens Daarna zelf rijden was al anders...ietske stouter, maar toch nog ver van hun niveau uiteraard. Mooie afsluiter met eten en drinken, en prachtig weer gehad. Topdagje. Binnenkort komt er nog eentje, vermoedelijk Spa, Porsche. Zolder was wel leuk als beginner: kort circuit, dus je komt vrij snel opnieuw aan dezelfde bocht zodat je makkelijker jezelf kan proberen te verbeteren. 2 Quote
toere 17.055 Geplaatst: 22 mei 2015 Geplaatst: 22 mei 2015 Ik had wel al een beetje ervaring in meerijden Is dat een beetje zoals de eerste keren dat je meegaat met de moto, dat je u wat moet "meegeven" in de bochten? 1 Quote
dragonfly 15.032 Geplaatst: 22 mei 2015 Geplaatst: 22 mei 2015 Is dat een beetje zoals de eerste keren dat je meegaat met de moto, dat je u wat moet "meegeven" in de bochten? Neen, dat is dat je niet heel de tijd roept/tiert of de piloot onderspuugt 1 Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 22 mei 2015 Geplaatst: 22 mei 2015 Ik deed in de eerste reeks rondes dat ik meereed m'n duim omhoog na de eerste gezwinde bocht. Chauffeur stak nog een tandje bij 1 Quote
dragonfly 15.032 Geplaatst: 22 mei 2015 Geplaatst: 22 mei 2015 Ik heb te lang gewacht om dashcam kaartje uit te halen, alles is al overschreven. Dom van me :( Quote
Ambi 1.769 Geplaatst: 22 mei 2015 Geplaatst: 22 mei 2015 Kakyoda op zijne koersvelo daarnet, toen ik een funritje aan het doen was door zijn dorp Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 26 mei 2015 Geplaatst: 26 mei 2015 Die komde op zowat elke parkeerplaats in Gent tegen Quote
Challazer 4.470 Geplaatst: 27 mei 2015 Geplaatst: 27 mei 2015 @@Alexis daarnet op het vtm nieuws ? 1 Quote
B3noît 4.411 Geplaatst: 27 mei 2015 Auteur Geplaatst: 27 mei 2015 @@Alexis werkt je touchscreen opnieuw? ;-) Quote
Ugeken 11.788 Geplaatst: 28 mei 2015 Geplaatst: 28 mei 2015 De captain met @@PJH mama gespot aan de Aalterbaan rond 15u45. Quote
walter 4.430 Geplaatst: 28 mei 2015 Geplaatst: 28 mei 2015 @@Alexis werkt je touchscreen opnieuw? ;-) Volgens mij op weg om zijn garantie te gaan claimen in China. Quote
Maverick 2.792 Geplaatst: 28 mei 2015 Geplaatst: 28 mei 2015 @@Matthi met zijn veel te dik hok bij @@Wax-it.be 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.