Ga naar inhoud

Forummer gespot?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie zou The Swede als Porker beschouwen?

Spannend!

Geplaatst:

Iemand met een overpriced 4-cilinder diesel neemt je serieus in de maling, Swede. Dit kan toch niet voor iemand met jouw intellect en inzicht?!

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:

Wie zou The Swede als Porker beschouwen?

Spannend!

Ideale format voor een nieuwe VTM-show!

Geplaatst:

1-GDF-xxx Nieuwe Range Rover Sport + paardentrailer, deze middag om 12u10 op de E313 thv afrit Zandhoven. Toevallig uw madam @@BMWMB

Geplaatst:

@@Porker heeft zich daar geparkeerd om 19u21, stond er nog om 20u03 en ook nog om 00u09. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Anders binnenkort eens een pintje drinken in Leuven hee?

Heb dat al zoveel voorgesteld! Ben deze week niet in Leuven.

@@Ceke wist niet dat je zo dicht woonde!

Geplaatst:

@@Porker heeft zich daar geparkeerd om 19u21, stond er nog om 20u03 en ook nog om 00u09.

Maar dan is hij tussen 20.03 en 00.09 weggeweest want hij stond er niet als ik de tweede keer voorbijreed rond 20u30 :P

Geplaatst:

1-GDF-xxx Nieuwe Range Rover Sport + paardentrailer, deze middag om 12u10 op de E313 thv afrit Zandhoven. Toevallig uw madam @@BMWMB

Met het zondageten op gang :)

Geplaatst:

Maar dan is hij tussen 20.03 en 00.09 weggeweest want hij stond er niet als ik de tweede keer voorbijreed rond 20u30 :P

Snel in Antwerpen iets gaan halen zeker. :D

Geplaatst:

De saus was op dus snel naar de nachtwinkel voordat het vlees koud werd.

post-102-0-41759400-1428859365_thumb.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

@Porker, zijdegij nu naar Antwerpen geweest zaterdag of nie?

Geplaatst:

Neen, dat zijn wij niet geweest. 

Geplaatst:

Zou iemand alstublieft een verklaring kunnen geven over waar Porker zat die bewuste avond? Ik heb die info nodig voor mijn dagboek over het forum.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

@Porker, zijdegij nu naar Antwerpen geweest zaterdag of nie?

Néén, en ik heb u ook niet getext! [emoji35]

Geplaatst:

Nu willen wij hier toch wel eens bewijzen zien he sweedje :lol:

Geplaatst:

@@The Swede gisteren met een 10 zitter BMW 750i! In feite had ie een busrijbewijs nodig :D

Geplaatst:

:lolz:

Pippo, gij hebt mij toevallig geen verkeerd telefoonnummer doorgegeven als ik u vroeg voor Porker zijn nummer om énen te gaan drinken? :lolz:

If so... @Porker, @Lefty moet u nen dikken diner en een avondje drank en vrouwen want dat is wat ge vrijdag gemist hebt daardoor :P

(Ofte "hoe pak je een Hollander terug?" :D )

Geplaatst:

@@The Swede gisteren met een 10 zitter BMW 750i! In feite had ie een busrijbewijs nodig :D

Telt dat ook als er een paar in de koffer zitten, @C_X ?

(Zou mij gedacht den eerste keer niet zijn dat er personenvervoer in de koffer van die kist wordt gedaan)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in