Bompa 17.793 Geplaatst: 7 februari 2015 Geplaatst: 7 februari 2015 @@walter had me mooi herkend van ver, super. Ik zag in zijn spiegel al z'n hand opsteken. Even geremd, ook gegroet, en dan weer verder kachelen. 1 Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 7 februari 2015 Geplaatst: 7 februari 2015 @@m0rph ergens tussen Aalter en Deinze, of 't moet lukken dat er nog iemand in België zo'n witte Tesla heeft. Quote
Wouterr 883 Geplaatst: 8 februari 2015 Geplaatst: 8 februari 2015 @@Jonass net gespot op de Brugsesteenweg 1 Quote
Naish 9.596 Geplaatst: 8 februari 2015 Geplaatst: 8 februari 2015 @@gTa een heleboel keer deze morgen Vooral naast of achter me en af en toe eens voor. De ene keer vol moed, de andere keer aan het vloeken en regelmatig zwaar blazend Maar het was leuk en na zo'n pauze goed gepeddeld man! 1 Quote
gTa 28.078 Geplaatst: 8 februari 2015 Geplaatst: 8 februari 2015 Was zalig! Maar puffen, miljaar. Ik mis echt kracht om bepaalde stukken vlot door te komen. En techniek. En durf. En ervaring. :-) Op het strand was beestig! De 2e helft was ik daar echt in m'n nopjes: tempo lag net goed en dan als een metronoom op souplesse km malen :-) Wat een setting daar, trouwens: mooi weer, laag water, leeg strand, huilende noorderwind en de zee in haar nopjes, fuck me Thanks om m'n tempo te verdragen en om me vaak uit de wind te zetten :-) 1 Quote
Jonass 1.688 Geplaatst: 8 februari 2015 Geplaatst: 8 februari 2015 @@Jonass net gespot op de Brugsesteenweg Niet gezien. Met het firma krel? Quote
Naish 9.596 Geplaatst: 8 februari 2015 Geplaatst: 8 februari 2015 Graag gedaan! Is altijd een leuke babbel zo over dingen waar het soms anders niet over gaat! En geen probleem met wachten hoor... Ik heb zo heel wat goeie tijden en PR's gezet op bepaalde stukken dankzij de recuperatie Quote
Wouterr 883 Geplaatst: 9 februari 2015 Geplaatst: 9 februari 2015 Niet gezien. Met het firma krel? met de Volvo idd Quote
Ugeken 11.787 Geplaatst: 16 februari 2015 Geplaatst: 16 februari 2015 @@walter Waardadde? Heb jou niet gezien... Quote
walter 4.430 Geplaatst: 16 februari 2015 Geplaatst: 16 februari 2015 @@walter Waardadde? Heb jou niet gezien... @@Ugeken Om 16u op de N60 ter hoogte van Gavere. 1 Quote
Polygoon 15.060 Geplaatst: 16 februari 2015 Geplaatst: 16 februari 2015 @@binnenmuisarchitekt op de Brusselse Ring rond een uur of 14-15 uur? Quote
binnenmuisarchitekt 13.850 Geplaatst: 16 februari 2015 Geplaatst: 16 februari 2015 @@binnenmuisarchitekt op de Brusselse Ring rond een uur of 14-15 uur? Maak daar 16.30u van en dan was ik het :-D Quote
Polygoon 15.060 Geplaatst: 16 februari 2015 Geplaatst: 16 februari 2015 Maak daar 16.30u van en dan was ik het :-D Dan denk ik dat het iemand anders was. Ik zag in de tegenovergestelde richting een blauwe volvo net ter hoogte van een ziekenhuis en ik dacht meteen aan jou. Denk dat het in Anderlecht was. Quote
Fons De Turbospons 1.313 Geplaatst: 17 februari 2015 Geplaatst: 17 februari 2015 @@Bompa gespot! Ik had je al opgemerkt toen je stond te wachten aan de oprit in Lichtervelde. Ik heb wat ingehouden op de snelweg zodat je mij kon inhalen. 1 Quote
Jonass 1.688 Geplaatst: 17 februari 2015 Geplaatst: 17 februari 2015 @@Challazer mocht je me niet herkend hebben, twas ik Quote
Challazer 4.470 Geplaatst: 17 februari 2015 Geplaatst: 17 februari 2015 Ik dacht het al, maar te laat gezien @Jonass Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 17 februari 2015 Geplaatst: 17 februari 2015 @@Bompa gespot! Ik had je al opgemerkt toen je stond te wachten aan de oprit in Lichtervelde. Ik heb wat ingehouden op de snelweg zodat je mij kon inhalen. Vandaar! Ik wist niet van waar je kwam, was al 2u aan het werk en reed de autosnelweg op, volop aan 't denken aan 't volgende, en net gps ingesteld. Ik zag auto's, maar besefte niet dewelke En ineens zie ik enen met nen Audi op het tweede vak, en om wat afstand te houden bij 't vertragen van jullie bleef (of ging ik) ik op het eerste. En plots steekt dienen zijn 4 pinkers aan, WTF!!! Om gewoon wat te vertragen, waar gaan we heen???? Maar ondertussen was ergens in m'n onderbewustzijn 1-FTC- opgevallen en ineens viel m'n euro! Fons!!! En toen zag ik je zwaaien Ben je dan ook opgereden in Lichtervelde? Echt niet gezien. Vanavond eens kijken op m'n filmpje als het er nog op staat. En deze middag @@Ceke van dicht gezien, op m'n passagierszetel zelfs Quote
Jonass 1.688 Geplaatst: 17 februari 2015 Geplaatst: 17 februari 2015 Ik dacht het al, maar te laat gezien @Jonass Even gedacht om te stoppen en terug te draaien. Maar ik dacht die mens moet ook eten natuurlijk 1 Quote
Fons De Turbospons 1.313 Geplaatst: 17 februari 2015 Geplaatst: 17 februari 2015 Vandaar! Ik wist niet van waar je kwam, was al 2u aan het werk en reed de autosnelweg op, volop aan 't denken aan 't volgende, en net gps ingesteld. Ik zag auto's, maar besefte niet dewelke En ineens zie ik enen met nen Audi op het tweede vak, en om wat afstand te houden bij 't vertragen van jullie bleef (of ging ik) ik op het eerste. En plots steekt dienen zijn 4 pinkers aan, WTF!!! Om gewoon wat te vertragen, waar gaan we heen???? Maar ondertussen was ergens in m'n onderbewustzijn 1-FTC- opgevallen en ineens viel m'n euro! Fons!!! En toen zag ik je zwaaien Ben je dan ook opgereden in Lichtervelde? Echt niet gezien. Vanavond eens kijken op m'n filmpje als het er nog op staat. En deze middag @@Ceke van dicht gezien, op m'n passagierszetel zelfs @@Bompa, inderdaad opgereden in Lichtervelde, komende van Koolskamp. Ik kon meteen de snelweg oprijden, jij moest nog wat wachten. Dan maar aan 100km/h getuft tot ik je terug zag komen in m'n spiegels. Dan bewust mij op het tweede vak voor jou ingevoegd, ondanks het eerste vak vrij was, zodat je mij zeker ging zien Quote
Ceke 2.733 Geplaatst: 17 februari 2015 Geplaatst: 17 februari 2015 Vandaar! Ik wist niet van waar je kwam, was al 2u aan het werk en reed de autosnelweg op, volop aan 't denken aan 't volgende, en net gps ingesteld. Ik zag auto's, maar besefte niet dewelke En ineens zie ik enen met nen Audi op het tweede vak, en om wat afstand te houden bij 't vertragen van jullie bleef (of ging ik) ik op het eerste. En plots steekt dienen zijn 4 pinkers aan, WTF!!! Om gewoon wat te vertragen, waar gaan we heen???? Maar ondertussen was ergens in m'n onderbewustzijn 1-FTC- opgevallen en ineens viel m'n euro! Fons!!! En toen zag ik je zwaaien Ben je dan ook opgereden in Lichtervelde? Echt niet gezien. Vanavond eens kijken op m'n filmpje als het er nog op staat. En deze middag @@Ceke van dicht gezien, op m'n passagierszetel zelfs De versterker werkt top, maar voor ik er helemaal ga van kunnen genieten, nog een paar deftige kabels kopen! Maar wat een gigantische bak zeg. en zo proper, zelfs binnenin nergens stof te bespeuren... Erg knappe XC60, de eerste die ik echt knap vind 1 Quote
DenDuvel 4.683 Geplaatst: 17 februari 2015 Geplaatst: 17 februari 2015 De versterker werkt top, maar voor ik er helemaal ga van kunnen genieten, nog een paar deftige kabels kopen! Maar wat een gigantische bak zeg. en zo proper, zelfs binnenin nergens stof te bespeuren... Erg knappe XC60, de eerste die ik echt knap vind Kopen die hap! 1 Quote
msxx 7.879 Geplaatst: 17 februari 2015 Geplaatst: 17 februari 2015 Een shoppende @@bmwm-optic in zijn lokale village Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 17 februari 2015 Geplaatst: 17 februari 2015 @@Bompa, inderdaad opgereden in Lichtervelde, komende van Koolskamp. Ik kon meteen de snelweg oprijden, jij moest nog wat wachten. Dan maar aan 100km/h getuft tot ik je terug zag komen in m'n spiegels. Dan bewust mij op het tweede vak voor jou ingevoegd, ondanks het eerste vak vrij was, zodat je mij zeker ging zien Ach potverdorie. En ik besefte daar op de brug dat ik eigenlijk wat te rustig was, normaal ging ik me al lang ergens tussengewrongen hebben, maar ik was nog niet "en route". En dan kwam er een V70 van de WPR nog wat in m'n weg rijden En daarom dat je links reed, 't was bijna 't begin van een ergernis maar op die manier is alles verklaard De versterker werkt top, maar voor ik er helemaal ga van kunnen genieten, nog een paar deftige kabels kopen! Maar wat een gigantische bak zeg. en zo proper, zelfs binnenin nergens stof te bespeuren... Erg knappe XC60, de eerste die ik echt knap vind thx voor de XC60 Wekelijks krijg ik goedkeurende blikken, en ook zelfs dames. En inderdaad, voor de versterker: met deftige kabels ga je zeker een (al is het lichte) verbetering hebben. De eerste eigenaar was ook een echte liefhebber, luisterde wel veel klassiek. Ik heb hem hier een jaartje in huis gehad en af en toe gebruikt, je moet dat ding echt niet hoog zetten om te kunnen genieten. Top machientje. En die hollanders en consoorten vragen daar veel te gekke prijzen voor. Kopen die hap! Ceke gaat wel iets leuker vinden, ik weet dat Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 17 februari 2015 Geplaatst: 17 februari 2015 Net eens gekeken op m'n filmpjes, heb alleen het stuk dat we achter elkaar reden bewaard. Dat stuk met je 4 pinkers jammer genoeg niet, je had dan kunnen zien hoe ik redeneerde Als je interesse hebt in een filmpje van je kar, pm je adres eens, dan yousendit ik het een keer. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.