Polygoon 15.061 Geplaatst: 23 juni 2016 Geplaatst: 23 juni 2016 @Phil in de Vogelenzang gisteren? Quote
Polygoon 15.061 Geplaatst: 23 juni 2016 Geplaatst: 23 juni 2016 Gelukkig dat ik geen goeiedag heb gezegd dan 1 Quote
Ugeken 11.789 Geplaatst: 23 juni 2016 Geplaatst: 23 juni 2016 @ex-Mooseman vandaag rond 15u15 op de baan Wingene-Beernem? Dakdragers op de Volvo? Quote
Soundstorm 2.643 Geplaatst: 23 juni 2016 Geplaatst: 23 juni 2016 Heb ik daarnet @Bompa (of was het een collega?) voorrang gegeven om van de werf in Merelbeke te rijden. Quote
ex-Mooseman 14.665 Geplaatst: 23 juni 2016 Geplaatst: 23 juni 2016 @ex-Mooseman vandaag rond 15u15 op de baan Wingene-Beernem? Dakdragers op de Volvo? Inderdaad! Heb je niet gezien . Morgen een oude hobby van onder het stof halen 1 Quote
Bompa 17.794 Geplaatst: 23 juni 2016 Geplaatst: 23 juni 2016 45 minuten geleden zei Soundstorm: Heb ik daarnet @Bompa (of was het een collega?) voorrang gegeven om van de werf in Merelbeke te rijden. Zal een collega geweest zijn. Weet zelfs niet van een werf in Merelbeke, dus zal van ons ander kantoor zijn (staat dan De Vloed op de zijkant ipv Boeckx). Quote
toere 17.056 Geplaatst: 23 juni 2016 Geplaatst: 23 juni 2016 Inderdaad! Heb je niet gezien [emoji20]. Morgen een oude hobby van onder het stof halen Quote
Ugeken 11.789 Geplaatst: 23 juni 2016 Geplaatst: 23 juni 2016 54 minuten geleden zei ex-Mooseman: Inderdaad! Heb je niet gezien . Morgen een oude hobby van onder het stof halen Ik reed met mijn blauw geval in de andere richting. Quote
Soundstorm 2.643 Geplaatst: 23 juni 2016 Geplaatst: 23 juni 2016 53 minutes ago, Bompa said: Zal een collega geweest zijn. Weet zelfs niet van een werf in Merelbeke, dus zal van ons ander kantoor zijn (staat dan De Vloed op de zijkant ipv Boeckx). Was hier: https://goo.gl/maps/qFkwSKCBaqn Misschien dat het geen werf was, dat kan ook. Maar hij kwam uit een aardewegje, dus dacht dat het een werf was. Quote
Bompa 17.794 Geplaatst: 23 juni 2016 Geplaatst: 23 juni 2016 Dat begint interessant te worden. Collega's die uit aardewegjes tevoorschijn komen @spotters: ALTIJD deel van de nummerplaat proberen te onthouden dus! Quote
Framfy 561 Geplaatst: 24 juni 2016 Geplaatst: 24 juni 2016 12 uur geleden zei ex-Mooseman: Morgen een oude hobby van onder het stof halen Chasing Rainbows? Quote
Naish 9.597 Geplaatst: 24 juni 2016 Geplaatst: 24 juni 2016 Op 22-6-2016 om 17:24 zei ir_fuel: 12 uur geleden zei ex-Mooseman: Inderdaad! Heb je niet gezien . Morgen een oude hobby van onder het stof halen Moh, nog nen windsurfer hier... Die bovenste plank is eentje van de toenmalige plankenbouwer in Roeselare zeker? Quote
Gixxer 611 Geplaatst: 24 juni 2016 Geplaatst: 24 juni 2016 Inderdaad! Heb je niet gezien [emoji20]. Morgen een oude hobby van onder het stof halen Quote
ex-Mooseman 14.665 Geplaatst: 24 juni 2016 Geplaatst: 24 juni 2016 2 uur geleden zei Naish: Moh, nog nen windsurfer hier... Die bovenste plank is eentje van de toenmalige plankenbouwer in Roeselare zeker? Klopt, Topclass Boards van Erik Plouvier. Custommade toen ik twintig kilo minder woog. Dat wordt dus een zinkertje Straks eens testen of ik opnieuw gebeten word. Dringend nood aan een wat actievere levensstijl, en dan als ik dan zou kunnen hervallen in oude verslaving. De kinderen waren laaiend enthousiast toen ik het zeil optuigde in de tuin dit weekend. De oudste wordt veertien, en zou het dolgraag ook eens proberen. Veel kans dat ik zondag dus opnieuw aan de waterkant te vinden ben. Als het allemaal goed meevalt, ga ik wel mijn spullen moeten updaten. Monofilm van twintig jaar oud is redelijk krokant. En de boards edm zijn ook niet echt meer van deze tijd. De onderste plank is nog een Klepper 360, 30 jaar oud dus. Mijn eerste plank, die ik nooit heb weg gedaan. Tientallen mensen mee leren surfen, uren surfles mee gegeven, dagen liggen dobberen, moosken en brielen bij onvoldoende wind. Ze heeft aardig wat battlescars, die allemaal raprap opgelapt zijn geweest, want het was toch maar de slunse. Enig idee waar ik dezer dagen nog windsurfspullen kan kopen ? Vroeger ging ik dus naar Surfshop Roeselare, Ostend Surfing, Sea+Ski,... maar die zijn ofwel helemaal gestopt, ofwel enkel nog kleding. Of tips voor tweedehandsspullen ? Quote
Alexanderr 36.251 Geplaatst: 24 juni 2016 Geplaatst: 24 juni 2016 15 uur geleden zei ex-Mooseman: Inderdaad! Heb je niet gezien . Morgen een oude hobby van onder het stof halen Belabberde foto's nemen van regenbogen? Quote
ex-Mooseman 14.665 Geplaatst: 24 juni 2016 Geplaatst: 24 juni 2016 23 minuten geleden zei Alexanderr: Belabberde foto's nemen van regenbogen? De oriëntatie van de foto is tenminste correct :P. 3 Quote
Naish 9.597 Geplaatst: 24 juni 2016 Geplaatst: 24 juni 2016 2 uur geleden zei ex-Mooseman: Klopt, Topclass Boards van Erik Plouvier. Custommade toen ik twintig kilo minder woog. Dat wordt dus een zinkertje Straks eens testen of ik opnieuw gebeten word. Dringend nood aan een wat actievere levensstijl, en dan als ik dan zou kunnen hervallen in oude verslaving. De kinderen waren laaiend enthousiast toen ik het zeil optuigde in de tuin dit weekend. De oudste wordt veertien, en zou het dolgraag ook eens proberen. Veel kans dat ik zondag dus opnieuw aan de waterkant te vinden ben. Als het allemaal goed meevalt, ga ik wel mijn spullen moeten updaten. Monofilm van twintig jaar oud is redelijk krokant. En de boards edm zijn ook niet echt meer van deze tijd. De onderste plank is nog een Klepper 360, 30 jaar oud dus. Mijn eerste plank, die ik nooit heb weg gedaan. Tientallen mensen mee leren surfen, uren surfles mee gegeven, dagen liggen dobberen, moosken en brielen bij onvoldoende wind. Ze heeft aardig wat battlescars, die allemaal raprap opgelapt zijn geweest, want het was toch maar de slunse. Enig idee waar ik dezer dagen nog windsurfspullen kan kopen ? Vroeger ging ik dus naar Surfshop Roeselare, Ostend Surfing, Sea+Ski,... maar die zijn ofwel helemaal gestopt, ofwel enkel nog kleding. Of tips voor tweedehandsspullen ? Ik heb een tijdje ook eentje gehad dat ik had overgenomen... Helaas echter snel fataal crashke mee gedaan en was al een zinkertje daarvoor Ik ben er wat uit en geraak er ook niet meer toe en vooral door tijdsgebrek. Materiaal verhuisd naar Spanje en daar nog niet uitgehaald. Is wel de beste sport die ik doe Ik heb momenteel een formula board met daarop een 11.8 en een 9.5. Ik heb nog een oudere racer als overgang naar kleine plank. Helaas heeft de kleine de verhuis naar Spanje niet overleefd en de andere had ik thuis gelaten. Maar in Spanje gaat dat er wel weer van komen, maar ik moet ook wat investeren in materiaal. Spullen in BE geen idee. Als ik koop is het in Holland, maar eigenlijk meestal online: * http://windsurfwarenhuis.nl/catalog/ is een goeie met gun en andere materiaal * http://www.surfkeppler.de/ is een hele grote in duitsland met altijd massaal veel overjarig spul aan scherpe prijzen Voor occassie: http://www.surfspullen.nl/ Quote
ex-Mooseman 14.665 Geplaatst: 24 juni 2016 Geplaatst: 24 juni 2016 Ik heb een tijdje ook eentje gehad dat ik had overgenomen... Helaas echter snel fataal crashke mee gedaan en was al een zinkertje daarvoor [emoji3] Ik ben er wat uit en geraak er ook niet meer toe en vooral door tijdsgebrek. Materiaal verhuisd naar Spanje en daar nog niet uitgehaald. Is wel de beste sport die ik doe [emoji3] Ik heb momenteel een formula board met daarop een 11.8 en een 9.5. Ik heb nog een oudere racer als overgang naar kleine plank. Helaas heeft de kleine de verhuis naar Spanje niet overleefd en de andere had ik thuis gelaten. Maar in Spanje gaat dat er wel weer van komen, maar ik moet ook wat investeren in materiaal. Spullen in BE geen idee. Als ik koop is het in Holland, maar eigenlijk meestal online: * http://windsurfwarenhuis.nl/catalog/ is een goeie met gun en andere materiaal * http://www.surfkeppler.de/ is een hele grote in duitsland met altijd massaal veel overjarig spul aan scherpe prijzen Voor occassie: http://www.surfspullen.nl/ Keppler werd me deze namiddag ook aangeraden. Niet te veel wind op de spuikom, 3 bft., ideaal om de draad weer op te pikken. Grote boot met 6,5m2 Prisma er op. Na een rak of twee lukte het weeral om te gijpen. Powerjibe zal nog wel een tijdje op zich laten wachten. Het moeilijkste was in de wetsuit geraken. Gekocht toen ik een jaar of 20, 21 was. Toen was ik te mager, en het pak had overschot. Een kilo per jaar zal niet gelogen zijn, en nu spant het natuurlijk gelijk zot. Mijn collega had te weinig wind (freeride-board met een 6,7 m2 op). 11m2 is wel heel groot. Op wat zet je dat? Vroeger nog een 10m2 op een Equipe gevaren. Zalig, vollebak plané bij 2 bft., alleen dat draaien was iets anders . Quote
Naish 9.597 Geplaatst: 27 juni 2016 Geplaatst: 27 juni 2016 Op 24-6-2016 om 20:06 zei ex-Mooseman: Keppler werd me deze namiddag ook aangeraden. Niet te veel wind op de spuikom, 3 bft., ideaal om de draad weer op te pikken. Grote boot met 6,5m2 Prisma er op. Na een rak of twee lukte het weeral om te gijpen. Powerjibe zal nog wel een tijdje op zich laten wachten. Het moeilijkste was in de wetsuit geraken. Gekocht toen ik een jaar of 20, 21 was. Toen was ik te mager, en het pak had overschot. Een kilo per jaar zal niet gelogen zijn, en nu spant het natuurlijk gelijk zot. Mijn collega had te weinig wind (freeride-board met een 6,7 m2 op). 11m2 is wel heel groot. Op wat zet je dat? Vroeger nog een 10m2 op een Equipe gevaren. Zalig, vollebak plané bij 2 bft., alleen dat draaien was iets anders . Keppler is echt een aanrader. Staat ook altijd op das boot in dusseldorf waar je ook wel koopjes kan scoren. Voor de rest ben je goed af bij Roha en Zwemer bij het Veerse Meer. Surfen is als met de fiets rijden. Je verleert het niet, maar de finesse moet je weer wat op oefenen. En dat wetsuit probleem is mij gekend... Die 11.8 vaar ik enkel op mijn formula board en dat is 2m32 lang en 1m breed in de vorm van een deur eigenlijk Dat is planeren vanaf een goeie 2 bft maar is wel gemaakt voor lange rakken te varen natuurlijk. Dat ding gaat ook beter in de wind of met de wind mee dan halve wind Equipe heb ik ook nog liggen op de zolder thuis, samen met een AHD met losgekomen bodem en een zinkertje Quote
Naish 9.597 Geplaatst: 27 juni 2016 Geplaatst: 27 juni 2016 Ah ja, gisterenavond @ICM gespot aan rondpunt Lichtervelde... En kan het zijn @Bompa dat jij zondagavond rond 19u op de markt van Kortmark passeerde? Zo ja, als Dovy daar voor de deur staat spring je maar eens binnen hee Quote
///NFSThunder 208 Geplaatst: 27 juni 2016 Geplaatst: 27 juni 2016 @ceke int depot gisteren.. Sent from my HTC One M9 using Tapatalk Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.