Ga naar inhoud

Audi A4/S4 facelift


Spillies

Aanbevolen berichten

Na de facelift van de ®S5, hebben de S4 Sedan en S4 Avant nu ook een moderner gezicht gekregen.

De vernieuwde Audi S4-modellen vallen om te beginnen op door hun uiterlijke wijzigingen. De motorkap heeft sterker gebogen vormen en de hoeken van de grille zijn scherper aangezet. Andere eyecatchers aan de voorzijde zijn de platte mistlampen en de markante luchtinlaten in de nieuwe voorbumper. Ook de koplamp- en achterlichtunits zijn opnieuw ontworpen. In de gewijzigde achterbumper is voortaan een diffuser geïntegreerd.

De S4 blijft gebruik maken van een 333 pk/245kW sterke 3.0TFSI-motor. Bij dit model gaan prestaties van hoog niveau (0-100 in 5,0s; begrensde topsnelheid van 250km/h) samen met een gemiddeld verbruik van slechts 8,0l/100 km.

MEER LEZEN KAN HIER (KLIKKEN)

Audi_S4_facelift-01.jpg

Audi_S4_facelift-02.jpg

Audi_S4_facelift-03.jpg

aangepast door Spillies
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus ipv een mini A8 wodt het nu een mini A6?

Ik vind dit design er op foto wel beter bij passen dan bij de A6 die voor mij de bompa kar bij uitstek is geworden imo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mods, toptictitel svp aanpassen. Het moet zijn A6 Facelift, of was het nu A8 Facelift :D?
Voorspelbare reactie, maar goed. Dat de modellen op elkaar lijken, dat klopt. Maar de kont van de nieuwe BMW 3 reeks is ook nauwelijks te onderscheiden van deze van de 5 reeks. En dat is geen ramp.

Ik vind de facelift, op het eerste zicht althans, geslaagd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorspelbare reactie, maar goed. Dat de modellen op elkaar lijken, dat klopt. Maar de kont van de nieuwe BMW 3 reeks is ook nauwelijks te onderscheiden van deze van de 5 reeks. En dat is geen ramp.

Ik vind de facelift, op het eerste zicht althans, geslaagd.

Hier ga ik mee akkoord. Alleen doet bmw imo nog de moeite om een andere snuit op zen 5 & 7 reeks te plakken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid