Ga naar inhoud

Te koop wintervelgen Mercedes+banden


Niko80

Aanbevolen berichten

4 winterbanden (2=75% versleten-2=50%versleten) Incl.wieldoppen en bouten.

maat 195/65/15 H Michelin Alpin, velgen 15"x 6-1/2" ET37.

Vraagprijs 185€

2lcl2qc.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chit, nu pas gezien...

Had ook interesse :(

past niet op uwe c op de mijne gaan ze ook niet, jij moet 16" hebben.;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

No biggie dan :D

Heb er besteld voor de A7 en gezien de miserie voor madam vorig jaar ging ik kijken voor op de C... Maar die kar is ondertussen bijna 3 jaar en heeft nu 35K op de teller, dan is het nogal dom om nu nog nieuwe banden en steelies te kopen of winterbanden voor op haar 18 inch AMG-velgen.

Ga mij een nieuw setje snowsocks bestellen voor haar (vorige set zijn versleten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

No biggie dan :D

Heb er besteld voor de A7 en gezien de miserie voor madam vorig jaar ging ik kijken voor op de C... Maar die kar is ondertussen bijna 3 jaar en heeft nu 35K op de teller, dan is het nogal dom om nu nog nieuwe banden en steelies te kopen of winterbanden voor op haar 18 inch AMG-velgen.

Ga mij een nieuw setje snowsocks bestellen voor haar (vorige set zijn versleten)

Allé jong da spel is dat toch nog waard,een setje stalen velgen + banden kosten minder dan gewoon winterbanden op haar 18".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allé jong da spel is dat toch nog waard,een setje stalen velgen + banden kosten minder dan gewoon winterbanden op haar 18".

Voor de km's die ze maakt??? 10K per jaar...

En normaal blijft hij nog minstens 1 jaar, normaal 2 jaar.

Meer krijgen voor je kar omdat er wintervelgen bijzitten is niets, en apart verkopen is zo'n hassle...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de km's die ze maakt??? 10K per jaar...

En normaal blijft hij nog minstens 1 jaar, normaal 2 jaar.

Meer krijgen voor je kar omdat er wintervelgen bijzitten is niets, en apart verkopen is zo'n hassle...

Hassle, de mijne waren op 1 dag weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allé jong da spel is dat toch nog waard,een setje stalen velgen + banden kosten minder dan gewoon winterbanden op haar 18".

Waar haal jij dan zo goedkoop je stalen velgen en banden? Want ben er toch vrij zeker van dat 18" winterbanden goedkoper zijn.

Bovendien oogt het toch ook gewoon wat netter. X aantal maanden rondrijden met velgen die je niet aanstaan is ook niet wat het moet zijn.

Denk dat Naish ook zo denkt, anders kocht die geen 20" winterbanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bovendien oogt het toch ook gewoon wat netter. X aantal maanden rondrijden met velgen die je niet aanstaan is ook niet wat het moet zijn.

Denk dat Naish ook zo denkt, anders kocht die geen 20" winterbanden.

Klopt 100% en daarom dus op mijn kar 20 inch winterbanden. Zeker omdat ik minstens 18 inch moet leggen en dus geen steelies kan leggen met banden op de A7... En dan 4 maand rondrijden op lelijke aftermarket velgen zie ik idd niet zitten.

Maar voor madam zou ik steelies overwegen gezien ze vorige winter bij een uitwijkmaneuverke voor een glijdende camion niet gelet had op een scherp borduurke onder de sneeuw en 2 velgen en banden aan de knoppen heeft gereden....

En op een witte C in de winter een maand of 3 op zwarte steelies is eens iets anders :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid