Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Prachtige E-MTB van het topmerk Moustache, deze is uitgerust met een Bosch Performance line motor en een 625Wh batterij.

Deze heeft ook een chip om sneller dan 25km/h te kunnen wat zeer aangenaam is. Alles geplaatst door de winkel zelf.

De fiets heeft een autonomie van 120 km.

Verder heeft hij hydraulische Shimano MT400 remmen en een RockShox voorvork.

De fiets komt te koop om gezondheidsredenen.

Heeft slechts 106km !!!

Heeft nog fabrieksgarantie tot en met 28/11/2023

Nieuwprijs 4199,00€.

Vraagprijs 2750€. Geen onzin biedingen, wordt niet op gereageerd!!! Deze is gewoon Nieuw!

IMG_4991.jpeg

IMG_4994.jpeg

IMG_4995.jpeg

IMG_4993.jpeg

IMG_4996.jpeg

Geplaatst:

Een vraagje...

Met die chip, hoe snel kan die fiets nu zonder de begrenzing op 25?

Geplaatst:

Op de display een kleine 50 dacht ik. De zwakke schakel wordt uw overbrenging. De batterij is navenant snel leeg  

Geplaatst:
1 minute ago, Fred said:

Op de display een kleine 50 dacht ik. 

:tct:

Serieus?

Had gedacht dat dat 30 ofzo ging zijn.

Geplaatst:

Ik heb eens eentje getest en dat ding stopte aan 48 op de teller. Bosch middenmotor met zo’n chip. 

Geplaatst:

Die 250w motors kunnen makkelijk 50 en zelfs meer aan. Iedereen noemt dat een chip maar dat zijn in feite tuningboxen van hetzelfde principe als de roetende tdi'tjes 20j. geleden

Je hebt ook zo'n Badass-box die je boven de snelheidssensor moet schuiven om die te misleiden. 

Geplaatst:

50 is niet slecht...

Een keer bespreken thuis want is eerder de bedoeling om madam daarop te zetten... Dan heb ik een deftige koptrekker :lolz:

Geplaatst:

Lijkt me een groot frame voor een madame, geen idee hoe groot ze is.

Geplaatst:
1 minuut geleden, Polygoon zei:

We hebben het over @Naish ... :D

Geplaatst:
5 minuten geleden, Polygoon zei:

Kan goed zijn dat dit volledig verkeerd zit...

Voor mij is belangrijkste gegeven die max snelheid... Want een e-mtb die maar 25 kan ben je niets mee

Geplaatst:
22 minuten geleden, Naish zei:

50 is niet slecht...

Een keer bespreken thuis want is eerder de bedoeling om madam daarop te zetten... Dan heb ik een deftige koptrekker :lolz:

Voor een Formumer doe ik nog een mooie geste, stuur maar via PM.

Met mijn Moustache die was ook gechipt heb ik eens 58km/h gehaald. De chip kan je via het display aan en uit zetten.

Wij hebben het gemonteerd omdat je echt snel op die 25.6km/h en met de chip aan rij je makkelijk 30-32km/h wat ideaal is. Batterij gaat met de chip aan een goede 80km mee.

kwa grote mijn vrouw meet 1m56.

Geplaatst:
7 minuten geleden, Naish zei:

Kan goed zijn dat dit volledig verkeerd zit...

Voor mij is belangrijkste gegeven die max snelheid... Want een e-mtb die maar 25 kan ben je niets mee

Als je de chip uitzet zegt het display 02.5 wat 25km/h is, zet je hem aan zegt het display 09.9 wat volgens de winkel eigenlijk onbegrensd is, natuurlijk is de overbrenging dan de beperkende factor.

Geplaatst:
10 minutes ago, Naish said:

Want een e-mtb die maar 25 kan ben je niets mee

Als je met een eMTB die 25 kan niks bent heb je de foute fiets gekocht voor de toepassing.

Geplaatst:
2 minuten geleden, ir_fuel zei:

Als je met een eMTB die 25 kan niks bent heb je de foute fiets gekocht voor de toepassing.

Mijn vrouw wil geen ander model van fiets dan MTB, die fiets heeft nooit het asfalt verlaten. Kan dus zijn dat je dat koopt omdat je dat graag ziet en damesfiets of ander model wil. Voor deze had mijn vrouw een e-bike vrouwenmodel van KTM, ze vond dat een oerlelijke fiets vandaar dat ze er maar 2 keer mee gereden heeft. Nu met deze ook niet veel maar dat komt door haar rug, anders deden we hem niet weg.

Geplaatst:
7 uren geleden, Naish zei:

50 is niet slecht...

Dan ga je wel heel kleine ritjes mogen doen. De batterij zal na 35 km zo goed als leeg zijn als je er 40 km/u rijdt. En klein detail, je bent eigenlijk met niks in orde

Geplaatst:
Op 17/10/2023 om 20:02, Fred zei:

... klein detail ...

Mjah, klein... :D 

Geplaatst:
Op 17/10/2023 om 20:02, Fred zei:

Dan ga je wel heel kleine ritjes mogen doen. De batterij zal na 35 km zo goed als leeg zijn als je er 40 km/u rijdt. En klein detail, je bent eigenlijk met niks in orde

35km is wel heel weinig...

Maar ja een speedpedelec in de vorm van een mtb bestaat niet zeker?

Geplaatst:
2 minuten geleden, Naish zei:

35km is wel heel weinig...

Maar ja een speedpedelec in de vorm van een mtb bestaat niet zeker?

Nope bestaat niet. Ik zie trouwens nul meerwaarde in zo'n ding. Waarom zou je met een electrische MTB die begrenzing er willen afhalen? Ik rij zelf met een speedpedelec en doe er een groot deel van mijn dagelijkse verplaatsingen mee maar die keer dat ik een eMTB heb gehuurd nooit die ondersteuning tot 45km/u gemist.

Geplaatst:

Beoogde toepassing is vooral voor Spanje...

Ik heb daar mijn 2 oude mtb's staan. 29'er waar ik veel mee rij en een oude 26' waar mijn dochter mee rijdt. Er staan ook nog 2 elektrische plooifietsen die de kinderen gebruiken. Laat ons zeggen dat je om enkel nog maar op ons domein rond te rijden met een gewone fiets al redelijk getraind moet zijn :D 

Idee van de snelle e-mtb is dat ik met mijn madam wat kan gaan fietsen (op de weg of wat gravel), ik op de 29, zij op de e-mtb. Echter zijn daar stukken plat ook en dan is 25 wel aan de trage kant.

Tweede toepassing is dat ik die dan eventueel ook af en toe gebruik om verdere ritten te kunnen doen zonder de auto te moeten nemen.

Geplaatst:
32 minuten geleden, Fred zei:

Nope bestaat niet. Ik zie trouwens nul meerwaarde in zo'n ding. Waarom zou je met een electrische MTB die begrenzing er willen afhalen? Ik rij zelf met een speedpedelec en doe er een groot deel van mijn dagelijkse verplaatsingen mee maar die keer dat ik een eMTB heb gehuurd nooit die ondersteuning tot 45km/u gemist.

De speedtainbike zou de X5 onder de fietsen zijn, kan enkel maar een succes worden.

Geplaatst:
7 minuten geleden, Super95 zei:

De speedtainbike zou de X5 onder de fietsen zijn, kan enkel maar een succes worden.

Op de weg heb je gewoon nul meerwaarde aan een mountainbike die 45 kan. Beetje een scheve vergelijking met een X5 eigenlijk. 

Geplaatst:

Eigenlijk een spiegelbeeld, met een X5 ben je ook geen hol als je van de asfaltweg af gaat

• Grappig 3
Geplaatst:
1 uur terug, Fred zei:

Op de weg heb je gewoon nul meerwaarde aan een mountainbike die 45 kan. Beetje een scheve vergelijking met een X5 eigenlijk. 

Een 35 is al goed hoor... Zie mijn madam nu ook niet aan 45 overal doorknallen :D

Geplaatst:
7 minuten geleden, Naish zei:

Een 35 is al goed hoor... Zie mijn madam nu ook niet aan 45 overal doorknallen :D

Deze morgen uitzonderlijk eens rond 08u naar het werk gefietst tussen onder andere de schoolgaande jeugd en ik had net dezelfde reflectie. Ik zou mijn fiets écht niet in ieders handen toevertrouwen 

• Grappig 1
Geplaatst:

Ik basseer me op madam haar bochtentechniek met de koersfiets...

Na elke draai heb ik een gat van 50m :lolz: 

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid