Ga naar inhoud

Moustache Samedi e-MTB


Niko80

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, Naish zei:

35km is wel heel weinig...

Maar ja een speedpedelec in de vorm van een mtb bestaat niet zeker?

wij gebruikten de chip niet constant en haalde tss de 80 en 100km

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt buiten de chip ook npg de 4 standen vh systeem die bepalen hoe snel je hem leeg krijgt. Met chip aan op e-MTB stand haal je 80km

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Fred zei:

Nope bestaat niet. Ik zie trouwens nul meerwaarde in zo'n ding. Waarom zou je met een electrische MTB die begrenzing er willen afhalen? Ik rij zelf met een speedpedelec en doe er een groot deel van mijn dagelijkse verplaatsingen mee maar die keer dat ik een eMTB heb gehuurd nooit die ondersteuning tot 45km/u gemist.

Ik ga soms met mijn ebike-maat toertochten doen in de buurt. Die kan 25km/u, hoger vraagt teveel inspanning (fiets weegt 25kg gok ik). Op vlakke stukken is 25km/u vaak te weinig (vlotbollende stukken, effe doortrekken om iemand voorbij te steken, ...)
Speedpedelec tempo is niet nodig, maar ik snap @Naish wel dat iemand graag een 30-35 bolt. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10/19/2023 at 1:21 PM, Dawud said:

Ik ga soms met mijn ebike-maat toertochten doen in de buurt. Die kan 25km/u, hoger vraagt teveel inspanning (fiets weegt 25kg gok ik). Op vlakke stukken is 25km/u vaak te weinig (vlotbollende stukken, effe doortrekken om iemand voorbij te steken, ...)
Speedpedelec tempo is niet nodig, maar ik snap @Naish wel dat iemand graag een 30-35 bolt. 

Ze moeten al geen kloten doen bergop, laat ze dan maar wat werken op vlak, en anders moeten ze maar met de brommer gaan rijden.

😛 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid