Ga naar inhoud

Deuren van Z1 wrappen met doorzichtbare folie.


Bjorno

Aanbevolen berichten

Ik heb een paar onderdelen van de Z1 laten herspuiten waaronder beide deurpanlen. 

Nu nadeel van deze deuren is dat er heel snel krassen op de lak komen elke keer de deuren naar boven en naar beneden worden gedaan. 
Vandaar dat ik deze nu dius wil wrappen met doorzichtbare folie ter bescherming. 

Welke folie raden jullie hiervoor aan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Expel lijkt mij ideaal, maar je moet dat laten plaatsen. Is hier niet los te verkrijgen. 
 

anders eens rondneuzen bij foliencenter24.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

je moet eerst de lak laten 'uitademen' en daarna zou ik dat aan @Alexx, @Simoni of Wax-It vragen om dat te doen, alleen de deuren gaat niet vreselijk duur zijn en zij kunnen dat in het juiste formaat 'plotten/uitsnijden' vanuit een 'archief' (als een Z1 daar tenminste in staat, de Morgan stond er in)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou inderdaad 3-4 weken wacht voor de zekerheid. Ik zie niet meteen pre-cuts in het systeem, maar er kan “altijd” in bulk gewerkt worden en mooi afgewerkt worden rond de randen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De lak moet sowieso nog wat verder uitharden alvorens de folie er op mag. De tekeningen zijn niet in patroon beschikbaar maar zoiets kan perfect zelf gemaakt worden. Momenteel doen we een volledige Ferrari Purosangue op die manier; inclusief alle carbon inserts. 

Het zijn geen moeilijke vormen dus daar zie ik geen problemen; alleen thv de klink zit wat spanning maar ook dat vormt op 't eerste zicht geen probleem. 

Zijn de deuren momenteel nog gedemonteerd?

Voor prijzen stuur je me best een privé bericht of kan je ons contacteren op info@pole-position.be of www.pole-position.be

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Simoni zei:

De lak moet sowieso nog wat verder uitharden alvorens de folie er op mag. De tekeningen zijn niet in patroon beschikbaar maar zoiets kan perfect zelf gemaakt worden. Momenteel doen we een volledige Ferrari Purosangue op die manier; inclusief alle carbon inserts. 

Het zijn geen moeilijke vormen dus daar zie ik geen problemen; alleen thv de klink zit wat spanning maar ook dat vormt op 't eerste zicht geen probleem. 

Zijn de deuren momenteel nog gedemonteerd?

Voor prijzen stuur je me best een privé bericht of kan je ons contacteren op info@pole-position.be of www.pole-position.be

 

 

Deur panelen zijn terug gemonteerd en staan al terug lichte krasjes op. Maar zijn nog redelijk makkelijk terug te demonteren. 

Is een 6 tal weken geleden gespoten geweest. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid