Ga naar inhoud

Skoda lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

Skoda gaat een super deluxe superb op de markt brengen.

Het luxeueuze Laurin & Klement pakket, dat voortaan leverbaar is op de Superb Elegance, maakt de Tsjech volgens Skoda tot een absoluut topmodel.

Aan de buitenzijde herken je de Superb met het Laurin & Klement pakket aan de chromen grille, 18 inch wielen, extra donker geinte ramen, LED-achterlichten en subtiele L&K badges. De portieren ontgrendelen gaat via KESSY (Keyless Entry Stop en Start SYsteem), waarna de chromen instapsierlijsten met Laurin & Klement-logo zichtbaar zijn. Verder valt het Executive Brown lederen interieur op, evenals het bruine bovendeel van het dashboard en de portierpanelen, de decor Piano interieurlijsten in zwarte pianolak met L&K-logo, het multifunctionele stuurwiel, de transmissiehendelknop en handremgreep in bruin leder uitgevoerd, het lounge step voetenbankje met mattenset voor de achterpassagiers en de voorstoelen met ventilatiefunctie en geperforeerde zitdelen.

Infotainment

Op infotainmentgebied is er het navigatiesysteem Columbus met 30 Gb harddisk en datamateriaal van West-Europa, een Bluetooth handsfree carkit met stuurwielbediening, MDI (Mobile Device Interface) aansluiting voor externe media, TV-tuner en een soundsysteem met 10 luidsprekers en een digitale equalizer. Ook onderdeel van het pakket zijn een dubbele bagageruimtevloer (uittrekbaar) en bagagenettenset in de Combi en een dubbele bodem en bagagenettenset in de Hatchback, een elektrisch te openen en te sluiten achterklep op de Combi en verwarmde ruitensproeiers.

Krachtige motoren

Geheel passend bij deze uitvoering levert Skoda enkel krachtige motoren en standaard met DSG-automaat. Het leveringsgamma bestaat uit de 200 pk sterke 2.0 TSI, de 3.6 V6 FSI 4x4 met 260 pk en de 170 pk sterke 2.0 TDI. De vanafprijs voor de Superb Elegance met Laurin & Klement pakket bedraagt € 47.880,- voor de 2.0 TSI, € 62.480,- voor de 3.6 FSI en € 52.080,- voor de 2.0 TDI.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Hier zitten veel Skoda-lovers... De redelijkste wagen op de markt, goeie kwaliteit, goedkoper en betrouwbaarder dan VW en Audi... en maar 1 reactie en 60 keer bekeken... En ze noemen zich hier "autokenners"... :lol: Toogracers, ja ! :punish:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Content van? Wat doet dat eigenlijk in bochten tov een 159?

Heeeel content van. Staan nu 20000 kms op.

Bochten is hij wel veel minder nauwkeurig dan de 159, maar deze remt. En hij remt zelfs recht!

Motor mocht iets krachtiger, maar verder echt 100% content.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zware fan van de Superb kombi op het Autosalon :shock:

De vriend van mijn ma heeft een Superb en is er echt tevreden van. Voor de prijs van een Golf diesel of een 118d heeft hij een prachtwagen met alles erop en eraan.

Zelf zou ik wel es met de nieuwe Fabia vRS willen rijden. Lijkt me een lollig bommetje.

Schoonvader rijdt al jaren Skoda (kan ook moeilijk anders als je in Moravië woont) en heeft tegenwoordig een Octavia vRS TDi. Best aangenaam ding. Zeker één van de meest geslaagde modellen op Golfplatform. Deze wiegt tenminste de bochten niet uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
  • 1 jaar later...

Vanmiddag kom ik met de octavia bij een huurder van onze firma. Ik parkeer me voor een deel garages en mevrouw komt terug naar buiten.

Daarop zeg ik 'ik ben het maar he' en zou zo terug vertrekken. 

 

"neenee, 'k wil daar niets mee zeggen, was alleen maar aan't zien wat voor auto dat ge bij hebt, want moest effe kijken ze. 

Das eigenlijk lang niet slecht he, om een Skoda te zijn! Mooi! Maarja, ge moet dat logo van Skoda vervangen door iets anders, da's nog sjieker!!"

 

Haar gezegd dat'k me niet schaamde voor m'n merk. 

 

"jamanee, maarja, 't is precies ook ne V6 e, of wat staat daarop vanvoor?? Ochja, troost u, ik heb vroeger met lada gereden en dat viel ook heel goed mee"

 

 

WTFFF  :lol: 
 

SKODA RS  :inlove:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 3 maanden later...
  • 2 weken later...

Iemand die iets kent van de Skoda 120 Rapid?

Betrouwbaar, beschikbaarheid van onderdelen, clubs, enzo?

231_1.jpg

Vriend van mij reed daar vroeger mee en dat was toch een sterk beestje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid