Ga naar inhoud

Lancia Ypsilon


tuscani

Aanbevolen berichten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind die wel mooi. Alleen jammer dat hij waarschijnlijk geleverd zal worden met oude technologie 😞

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich wel knap maar zo jammer dat het allemaal klonen zijn tegenwoordig he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel knap! Da’s verdorie al lang geleden dat ik dat heb mogen zeggen, deze is 100% mijn ding, ook de kleur. ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zowiezo 100 keer mooie als de vorige Ypsilon. 

Achterkant is idd lekker gewaagd en tof maar de voorkant gelijk 50% van alle wagens tegenwoordig, zonde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, bud wijzer zei:

Op zich wel knap maar zo jammer dat het allemaal klonen zijn tegenwoordig he.

Ik weet dat niet. Anders zou ik denken "oh leuk design maar ik begin er niet aan" want Lancia, nu dat ik weet dat daar een e208 onder zit zou ik dat wel durven. Ik denk niet dat het een downgrade is dat er onder een nieuwe Lancia EV een standaard Stellantis geheel zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoewel ik er maar eentje gehad heb, altijd grote fan geweest van Lancia 

Bij deze dacht ik op voorhand, oei kloon van Corsa en 208, maar ik vind dat ze er nog best wel wat van gemaakt hebben.  Ik hoop dat het toch een beetje aanslaat en dat er daardoor ooit budget komt voor een echte innovatieve mooie Lancia 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze gaan toch serieus moeten werken om Lancia terug van de grond te krijgen denk ik. 

In mijn ogen moeten ze spelen op de oude Delta en daar een retro model van maken en dan terug mee doen aan WRC.
In FIA World Rally Cross reed Loeb in een EV Delta, plots was Rallycross weer leuk om naar te kijken...tot ze in fik vlogen. 

Of met deze Ypsilon naar de WRC gaan... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Buiten Italië hebben ze nooit de grote hoeveelheden verkocht.   

De Ypsilon is het in het thuisland wel altijd goed blijven doen.   Ik vind dat oprecht een mooi karretje, al van de allereerste versie.  Luxe in pocketformaat, speciale (en heel uitgebreide) kleurenkaart. 

En blijkbaar zijn ze ook best robuust, want ze blijven rondbollen in Italië.

 

Hoeveel Fabia's zou Skoda extra verkopen door hun rally-campagne ?  En door hun aanwezigheid in de wielersport ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ex-Mooseman zei:

Buiten Italië hebben ze nooit de grote hoeveelheden verkocht.   

De Ypsilon is het in het thuisland wel altijd goed blijven doen.   Ik vind dat oprecht een mooi karretje, al van de allereerste versie.  Luxe in pocketformaat, speciale (en heel uitgebreide) kleurenkaart. 

En blijkbaar zijn ze ook best robuust, want ze blijven rondbollen in Italië.

 

Hoeveel Fabia's zou Skoda extra verkopen door hun rally-campagne ?  En door hun aanwezigheid in de wielersport ? 

Ik denk dat Huyndai hun verkoop cijfers toch serieus de hoogte zijn ingegaan sinds dat ze WRC doen en TRC. Als je het goed aanpakt dan heeft dat zeker nog wel effect. 

Probleem dat vele merken de foute wagen in de autosport gaan. 
- Skoda met de Fabia in WRC
- Citroën ooit met hun Elysee in WTCC
- Nissan met hun Altima in Australian Supercars


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk niet dat bompa en bomma een ix20 kopen omdat ze met de i30 rally rijden.

Ze kopen dat omdat het een hele goeie bang for buck is. En de golf+ of hoe die uitgerokken golf ook noemt, dat niet is. Idem met wat peugot, citroen en dergelijke te bieden heeft. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, gewoon ik zei:

ik denk niet dat bompa en bomma een ix20 kopen omdat ze met de i30 rally rijden.

Ze kopen dat omdat het een hele goeie bang for buck is. En de golf+ of hoe die uitgerokken golf ook noemt, dat niet is. Idem met wat peugot, citroen en dergelijke te bieden heeft. 

Nee maar nu kopen jongeren wel een Huyndai en die kopen er daarna misschien nog 10 in heel hun leven. Die oudjes kopen er maar 1 en leggen dan het loodje.
Hun markt is nu dus wel veel ruimer.  

Grappig wel dat je net een Golf + als voorbeeld geeft, nu net de wagen dat mijn ouders 4 jaar geleden hebben gekocht 😂. 26.000 euro toen met een hoop opties. Ik zeg er wel bij dat het tijdens autosalon was dus ja. Trouwens wel serieus tevreden van, nu 60.000 kms op en nog geen enkel probleem gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En die jongeren kopen omwille van de rally ?  Degene die zo een babyblauwe een N-versie kopen, misschien.

Maar die 98 % andere die kopen gewoon een Hyundai omdat dat best veel bang for the buck is.   Hyundai en Kia zijn ongelooflijk geëvolueerd de laatste twintig jaar, en zijn in de plaats gekomen van de Japanese merken van destijds (Toyota, Mitsubishi, Nissan, Honda) en van de Europese volumeconstructeurs zoals Opel en Fiat (die maken alleen nog kleine autootjes).   

Ze bieden alle moderne snufjes, ze hebben de gewilde SUV's, hun design wordt blijkbaar ook gesmaakt, en ze verkopen, dus.  En niet alleen in de leasemarkt.   Dat was trouwens hun zwakte tegenover de Duitse merken.  Maar als ik nu kijk hier beneden in de garage, dan staan er hier wel heel veel Kia's C'eed (waar er vroeger misschien Opel Astra's, Renault Mégane en Peugeot 30..  gingen gestaan hebben).

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Bjorno zei:

Nee maar nu kopen jongeren wel een Huyndai en die kopen er daarna misschien nog 10 in heel hun leven. Die oudjes kopen er maar 1 en leggen dan het loodje.
Hun markt is nu dus wel veel ruimer.  

Grappig wel dat je net een Golf + als voorbeeld geeft, nu net de wagen dat mijn ouders 4 jaar geleden hebben gekocht 😂. 26.000 euro toen met een hoop opties. Ik zeg er wel bij dat het tijdens autosalon was dus ja. Trouwens wel serieus tevreden van, nu 60.000 kms op en nog geen enkel probleem gehad.

Golf+ heeft mijn overbuurman en zijn buren hebbn een ix20. 

En ja overbuurman wordt er 70 en die ernaast bijna 80.

Sinds ik er woon (7j) hebben ze die al elk vervangen

19 minuten geleden, ex-Mooseman zei:

En die jongeren kopen omwille van de rally ?  Degene die zo een babyblauwe een N-versie kopen, misschien.

Maar die 98 % andere die kopen gewoon een Hyundai omdat dat best veel bang for the buck is.   Hyundai en Kia zijn ongelooflijk geëvolueerd de laatste twintig jaar, en zijn in de plaats gekomen van de Japanese merken van destijds (Toyota, Mitsubishi, Nissan, Honda) en van de Europese volumeconstructeurs zoals Opel en Fiat (die maken alleen nog kleine autootjes).   

Ze bieden alle moderne snufjes, ze hebben de gewilde SUV's, hun design wordt blijkbaar ook gesmaakt, en ze verkopen, dus.  En niet alleen in de leasemarkt.   Dat was trouwens hun zwakte tegenover de Duitse merken.  Maar als ik nu kijk hier beneden in de garage, dan staan er hier wel heel veel Kia's C'eed (waar er vroeger misschien Opel Astra's, Renault Mégane en Peugeot 30..  gingen gestaan hebben).

Ik heb met een i20 lang gereden (firmakar). 2 generaties zelfs. De laatste waarmee ik reed, was concurrent voor golf/polo. En naar mijn mening stak die er met kop en schouders bovenuit op vlak van prijs, uitrusting, afwerking en rijgedrag (collega had een golf prive gekocht en reed dan even met die i20 voor boodschappen, hij zei net hetzelfde en dat was het typisch hollands petjesvolk. Die had al spijt van zijn centen).

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid